Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiys on huono tekosyy lihavuuteen!

Vierailija
04.05.2014 |

Oletko samaa mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin.

Vierailija
2/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa toisten läskit? Musta jotenkin sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 11:53"]Miksi sua kiinnostaa toisten läskit? Musta jotenkin sairasta.

[/quote]

Lihavuudesta johtuvia vaivoja hoidetaan mun verorahoilla. Ap

Vierailija
4/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai just dinun verorahoilla :) Uutispommi sinulle, tukevatkin yleensä maksavat veroja joten taitavat maksaa ihan itse omat kilonsa :)

Vierailija
5/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mä olen nyt äitinä laihempi kuin ikinä ennen, jopa alipainoinen. Imetys ja vaunulenkit tehneet tehtävänsä!

Vierailija
6/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 11:53"]Miksi sua kiinnostaa toisten läskit? Musta jotenkin sairasta.

[/quote]

Lihavuudesta johtuvia vaivoja hoidetaan mun verorahoilla. Ap

[/quote]

Sun verorahat tuskin riittää edes sun koulutuksen maksamiseen. Typerä kommentti ja perustelu tuo "veroraha".

Vierailija
7/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi typerä aloitus! Eikö sulla ap oo muuta elämää kun kytätä toisia ihmisiä? Muiden läskit ei sulle kuulu. 

Vierailija
8/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne läskit miehet, joiden kiloihin kukaan ei kiinnitä huomiota? Se läski mies vaan on varsin tyytyväinen muotoihinsa, eikä selittele mitään. Lihavia miehiä on Suomessa kuitenkin lihavia naisia enemmän, joten ap:n verorahoja uppoaa niihinkin. No mutta ap:ta kuitenkin huolestuttaa enemmän läskit mammat, joiden lihavuudelle saattaa olla muukin OSAtekijä kuin pelkkä laiskuus ja liikasyöminen.