Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käyttäytyi oudosti työasioista keskustellessa

Vierailija
04.05.2014 |

Pistin tässä merkillä, että mies on ollut varsin hyväntuulinen lähtiessään töihin. Aikaisemmin valittanut kamalasti stressistä ja kaikkea. Ei sillä, kyllähän sitä on ihan kiva nähdä, että toinen ei lähde aamulla perseelle ammuttuna töihin. Kysyin sitten asiasta, että kuinkas nyt näin on hyvällä tuulella. Ei osanut vastata ja sanoi, ettei ole itse huomannut.  

No joka tapauksessa tämä sitten kummeksutti aika paljon, kun miehen työpaikalle oli tullut harjoittelija, joka oli käsitykseni mukaan nyt ollut siellä pitempään. Mies siis itse mainitsi aikaisemmin asiasta ja ymmärsin, että ovat tehneet enemmänkin yhteistyötä. Ei me kamalasti työasioista kotona puhuta, kun mies on stressaantuvaa sorttia. Jutellaan lähinnä siitä, jos töissä on tapahtunut jotain erikoisempaa tai keskustellaan miehen stressistä ja paineista. Itse yritän tsempata häntä jaksamaan ja yritän saada vapaa-ajalla irti työasioista, kun tämä kuitenkin on ihan täysillä mukana.

Sitten yksi päivä kysäisin ihan ohimennen, että mikäs sen harjoittelijan nimi on. Mies kysyy, että miten niin ja itse sanoin, että mietin vain. Kun toinen on kuitenkin tehnyt sen kanssa puolisen vuotta kohta yhteistyötä niin, enkö nyt saisi edes kysyä asiasta? Mies sitten alkoi kierrellen kaarrella ja lopulta sitten täräytti, että kumpi niistä, kun toinen lopetti ja heillä on ollut kaksi harjoittelijaa. Molemmat ilmeisesti ovat tekemisissä olleet hänen kanssaan eräänlaisina "työpareina". No enhän minä tästä tietenkään tiennyt, kun ei olla hänen työasioistaan pahemmin puhuttu. Mies tuntui jotenkin asiasta suutahtavan, eikä sitten kertonut kummankaan työparinsa nimeä. Keskustelu oli minusta vähän outo.

Sitten tässä tajusin samalla, että miehellä alkoi olla maaliskuussa enemmän ylitöitä, mutta koska ylitöitä on ollut aina vähän silloin tällöin niin en pistänyt asiaa kovinkaan tarkasti merkille... Ymmärrän kyllä, että ei välttämättä joka harjoittelijasta mainitse, mutta tämäkin ihminen tekee hänen kanssaan aktiivisesti töitä. Mietin myös sitä, onko heidän työmääränsä tasavertainen, kun toinen stressaa jatkuvasti työstä. Hoitaako sitten toisenkin hommat vai onko taustalla jotain muuta? Minusta vain nyt tuntuu, että tässä haisee jokin, kun mies suhtautui asiaan niin äkäisesti.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut harjoittelijaan kenties menty jo astetta pitemmälle

Vierailija
42/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkä etunimi olisi riittänyt, mutta kun tulee täysteilaus. Vaikea sitä ketään on löytää Facebookistakaan pelkän etunimen perusteella, jollei sitten ole todella erikoinen nimi. Toisaalta, halutessani voisin kyllä sen etunimenkin perusteella selvittää esim. hänen Facebookinsa, mutta ei siihen ollut mitään syytä. Nyt sitä vastoin heräsi kiinnostus, että mikä tässä on.

En minä nyt työkaverista ala raivoamaan tai syyttämään pettämisestä, jollei sitten ole oikeasti epäilyjä, että siellä pikkulintu lirkutelee miehelleni tai toisinpäin. En tiedä rupesiko nyt sitten mielikuvitus juoksemaan tuon asian takia, kun tuli vasta jälkikäteen ylityöt mieleen...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 11:57"]

Katso onko miehelle tullut uusia kamuja facessa

[/quote]

Ei kamalasti käytä FB:tä ja katsoo todella tarkasti keitä hyväksyy. Olisin jo huomannut tässä vaiheessa, jos joku minulle täysin tuntematon olisi listoille tullut.

ap

Vierailija
44/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joudun yhtymään näiden pahan ilman lintujen aavistuksiin. Itselläni on myös kokemusta tilanteesta. Eksäni on nyt naimisissa sen ohimennen kivaksi mainitsemansa uuden työkaverin kanssa, josta lakkasi kuitenkin puhumasta yht'äkkiä noin kuukausi ensimmäisen maininnan jälkeen. Seuraavat kolme kuukautta minulla oli kaikenlaisia aavistuksia, ei kuitenkaan konkreettista näyttöä mistään. Ja sitten eksä halusikin erota. Ja en todellakaan ollut muistasukkainen kyylääjä yleensä, mies teki suuren osan suhteestamme reissutyötä, ja suhde jopa toimi vuosia kaukosuhteena. Jokin miehen käytöksessä vain muuttui niin radikaalisti, että intuitioni kertoi jotain olevan tekeillä.

Vierailija
45/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun jaaha. Olihan sinne joku nainen tullut, mutta kyseessä ei kyllä ole työkaveri. Taitaa olla joku entinen opiskelukaveri.

ap

Vierailija
46/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se vain on ihastunut, eikä tarvi olla muuta edes tapahtunut, mutta kilahtaa melkein kun tajuaa itsekin asian.

Ja kyllähän se niin on että useille niitä ihastuksia tulee ja menee, sehän se ratkaisee mitä sille tekee.

Tuo asiasta puhuminenkin on vähän niin ja näin, siis oikeasti en mä vain vois kumppanille myöntää että joo, olen ihastunut, jos en edes pettäisi enkä myöskään aikoisi. Jotenkin tuntuisi niin loukkaavalta tunnustaa että töissä on nykyisin niin mukavaa kun se kiva, huumorintajuinen ja äärimmäisen komea Pentti on siellä.

Vierailija
47/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:06"]

Valitettavasti joudun yhtymään näiden pahan ilman lintujen aavistuksiin. Itselläni on myös kokemusta tilanteesta. Eksäni on nyt naimisissa sen ohimennen kivaksi mainitsemansa uuden työkaverin kanssa, josta lakkasi kuitenkin puhumasta yht'äkkiä noin kuukausi ensimmäisen maininnan jälkeen. Seuraavat kolme kuukautta minulla oli kaikenlaisia aavistuksia, ei kuitenkaan konkreettista näyttöä mistään. Ja sitten eksä halusikin erota. Ja en todellakaan ollut muistasukkainen kyylääjä yleensä, mies teki suuren osan suhteestamme reissutyötä, ja suhde jopa toimi vuosia kaukosuhteena. Jokin miehen käytöksessä vain muuttui niin radikaalisti, että intuitioni kertoi jotain olevan tekeillä.

[/quote]

Nyt alkoi pelottaa. On aikaisemminkin intuitio varoitellut asioista, lähinnä yhdestä naisesta, joka sitten osoittautui miehestä kiinnostuneeksi ja oli turhankin tyrkky, mutta tällä kertaa ei tule ehkä ihan samanlaista tuntemusta.

ap

Vierailija
48/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli epäilys ja aihhesta. Kysyin mieheltäni "haluatko kertoa minulle jotain, ja että ainoa asia mitä ihmiseltä odotan on rehellisyys.." Tosin totuus tuli vasta kun aloin pakata tavaroitani. Täytyyhän sinun mielenrauha saada ap. Epävarmuudessa eläminen on todella kuluttavaa! Voimia ja toivottavasti saat selvyyden miehen muuttuneelle käytökselle! Miehelle on itsetuntoa nostattava kokemus opettaa toista ihmistä, varsinkin naista..

Vierailija
49/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu olut

Vierailija
50/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:10"]

No ehkä se vain on ihastunut, eikä tarvi olla muuta edes tapahtunut, mutta kilahtaa melkein kun tajuaa itsekin asian.

Ja kyllähän se niin on että useille niitä ihastuksia tulee ja menee, sehän se ratkaisee mitä sille tekee.

Tuo asiasta puhuminenkin on vähän niin ja näin, siis oikeasti en mä vain vois kumppanille myöntää että joo, olen ihastunut, jos en edes pettäisi enkä myöskään aikoisi. Jotenkin tuntuisi niin loukkaavalta tunnustaa että töissä on nykyisin niin mukavaa kun se kiva, huumorintajuinen ja äärimmäisen komea Pentti on siellä.

[/quote]

En nyt tietä voiko puhua ihastumisesta, jos työpaikalla on joku oikeasti kiva tyyppi, jonka kanssa synkkaa ja on miellyttävä olla. Ja minusta näin pitäisikin olla.

Tosin varsinaisille ihastumisille ei voi oikein mitään. Kai sen luulisi menevän ohi, kunhan ei nyt ala ruokkimaan sitä, jos siitä on kysymys.

ap

Vierailija
51/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:16"]

Mulla oli epäilys ja aihhesta. Kysyin mieheltäni "haluatko kertoa minulle jotain, ja että ainoa asia mitä ihmiseltä odotan on rehellisyys.." Tosin totuus tuli vasta kun aloin pakata tavaroitani. Täytyyhän sinun mielenrauha saada ap. Epävarmuudessa eläminen on todella kuluttavaa! Voimia ja toivottavasti saat selvyyden miehen muuttuneelle käytökselle! Miehelle on itsetuntoa nostattava kokemus opettaa toista ihmistä, varsinkin naista..

[/quote]

Kurja kuulla. Mihin tilanne sitten lopulta eteni, eli mikä sai sinut sitten pakkaamaan tavaroita? Miten mies sitten tunnusti asian lopulta ja miten pitkään sitä sitten oli jatkunut? Olisi mielenkiintoista tietää taustoista.

Vierailija
52/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kauheaa jos mies lähtee iloisena töihin... Sietäisi mokoman hävetä!

Vierailija
53/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
54/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat kypsymättömiä ja kykenemättömiä parisuhteeseen. Sellaisen kyllä laittaisin heti ja oikein mielelläni kierrätykseen.

Ei ihastuminen ole normia, ihan sivistystä ja hyvän kasvatuksen omaava aikuinen sen tiedostaa..

Vierailija
55/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:27"]

Jätä se.

[/quote]

Ei tätä demipaskaläppää nyt tännekin...

ap

Vierailija
56/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis meillä tilanne oli se, että uusi perehdytettävä miehen työssä, mies puhui hänestä paljon alkuun sitten loppui. Miehelle tuli työmatkoja, ylitöitä ja lähti erityisen hyvällä tuulella töihin jne. En haluaisi kovin yksityiskohtaisesti puhua, mutta oli siis todella aihetta huoleen ja tätä suhdetta, olkoonkin että se oli henkisellä tasolla (sehän minua eniten satutti) oli jatkunut jo pidempään. Emme ole enää yhdessä, pitkä avioliitto karitui, moniin syihin, mutta jätti syvät arvet tuo mun selän takan toiseen naiseen "syventyminen". t.17

Vierailija
57/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:30"]

No siis meillä tilanne oli se, että uusi perehdytettävä miehen työssä, mies puhui hänestä paljon alkuun sitten loppui. Miehelle tuli työmatkoja, ylitöitä ja lähti erityisen hyvällä tuulella töihin jne. En haluaisi kovin yksityiskohtaisesti puhua, mutta oli siis todella aihetta huoleen ja tätä suhdetta, olkoonkin että se oli henkisellä tasolla (sehän minua eniten satutti) oli jatkunut jo pidempään. Emme ole enää yhdessä, pitkä avioliitto karitui, moniin syihin, mutta jätti syvät arvet tuo mun selän takan toiseen naiseen "syventyminen". t.17

[/quote]

Ymmärrän. Se satuttaa jos puoliso on henkisesti aivan muualla, jotakuta toista lähempänä ja salaa sen. Sitä tuntuu jäävänsä itse yksin parisuhteessa. Toivottavasti olet saanut kokea sen jälkeen niitä hyviäkin asioita.

ap

Vierailija
58/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kannattaako tällaisesti enää edes puhua?

Ja mitä jos myöhemmin alkaa tuntua siltä, että on jotain enemmänkin ja aihetta puuttua asiaan, miten sen tekee? Millä sanoilla miehen SAA puhumaan asioista? En haluaisi tulla tänne uudestaan myöhemmin vatvomaan asiaa "nyt se mies meni ja petti työkaverin kanssa".

ap

Vierailija
59/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että miehesi voi pettää kenen kanssa tahansa jossain vaiheessa? Turha sitä on etukäteen vatvoa...

Vierailija
60/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 12:51"]Tiesitkö että miehesi voi pettää kenen kanssa tahansa jossain vaiheessa? Turha sitä on etukäteen vatvoa...

[/quote]

No ei se noin mene. Wt-mies kyllä voi pettää tuosta vain. Kunnollisiakin miehiä on olemassa.

Ja nyt ap:lla nimenomaan huoli miehestään, asiallista selvittää asia ennen kuin ap:n mies tartuttaa sukupuolitaudin tai saattaa jonkun naikkosen raskaaksi.