Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei Tinder deittailun vaikeutta tajua ennen kuin itse sen kokee

Vierailija
13.12.2020 |

Naisena sieltä on lähes mahdotonta löytää mitään muuta kuin seksiseuraa. Miehenä ilmeisesti ei tahdo löytyä sitäkään helpolla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä on tullut ihan kummallisia.

Vierailija
2/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä on tullut ihan kummallisia.

Ovat tainneet aina ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin antanut joillekin mätseistä seksiä mutta ovat alkaneet itse hankaloimaan tapaamisen sopimisessa tai pilanneet homman jollain omituisilla kommenteilla. Esim. yksi kysyi kuinka kauan olin tuntenut lapsen isän ennen kuin tulin raskaaksi. Tästä raskaaksi tulosta vaan on n 13 v. aikaa enkä muutenkaan koe, että asia kuuluu kenellekään vieraalle. Halusi vaan pistää minut mielessään johonkin tiettyyn lokeroon. Jotenkin tuo kysymys paljasti, että se lokero ei ole mikään mairitteleva ja ihminen, joka tuomitsee 13 vuoden takaisella asialla ei taida olla liioin älykäs.

Ja yksikin mies kysyi kahville jonkin ajan juttelun jälkeen, vastasin että kyllä sopii, sen jälkeen ei kuulunut mitään. Jos herra olisi odottanut, että alan tuputtaa aikataulua ja suunnitella tapaamispaikkaa, niin siihen olen väärä nainen. Ei sillä että nainen ei voisi olla koskaan missään aktiivinen, mutta mies saisi mielellään olla se joka kysyy ja tietää minne kysyy, eli ottaa ne ekat ratkaisevat askeleet. Ehkä tuo mies halusi vaan sen kyllä-vastauksen, validaation hakemista, mistä naisia usein syytetään.

Vierailija
4/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tajua. Löysin muutamien treffien kautta Tinderistä elämäni parisuhteen. Kukaan ei feidannut eikä lähetellyt dicpickei.

Muista että teksti kertoo tinderissä enemmän kuin tuhat kuvaa. Ei kannata polttaa hermojaan hyvännäköisiin mutta mitäänsanomattomiin, vasempaan vaan.

Vierailija
5/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun internet ei ollut vielä niin mainstream netissä oli ihan mahdollista kohdata toisia ihmisiä, mutta sitten jossain vaiheessa lähes kaikki ihmiset siirtyivät nettiin, ja sitten tuli valtava epätasapaino kysyntään ja tarjontaan. Onneksi kuiteskin naisia on Suomen ulkopuolellakin, niin luuserimies pystyy saamaan edelleen seuraa, vaikka onhan se tietysti vähän kovemman työn takana.

Vierailija
6/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en tajua. Löysin muutamien treffien kautta Tinderistä elämäni parisuhteen. Kukaan ei feidannut eikä lähetellyt dicpickei.

Muista että teksti kertoo tinderissä enemmän kuin tuhat kuvaa. Ei kannata polttaa hermojaan hyvännäköisiin mutta mitäänsanomattomiin, vasempaan vaan.

Onneks olkoon, sulla kävi tuuri!

Vierailija
7/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olisin antanut joillekin mätseistä seksiä mutta ovat alkaneet itse hankaloimaan tapaamisen sopimisessa tai pilanneet homman jollain omituisilla kommenteilla. Esim. yksi kysyi kuinka kauan olin tuntenut lapsen isän ennen kuin tulin raskaaksi. Tästä raskaaksi tulosta vaan on n 13 v. aikaa enkä muutenkaan koe, että asia kuuluu kenellekään vieraalle. Halusi vaan pistää minut mielessään johonkin tiettyyn lokeroon. Jotenkin tuo kysymys paljasti, että se lokero ei ole mikään mairitteleva ja ihminen, joka tuomitsee 13 vuoden takaisella asialla ei taida olla liioin älykäs.

Ja yksikin mies kysyi kahville jonkin ajan juttelun jälkeen, vastasin että kyllä sopii, sen jälkeen ei kuulunut mitään. Jos herra olisi odottanut, että alan tuputtaa aikataulua ja suunnitella tapaamispaikkaa, niin siihen olen väärä nainen. Ei sillä että nainen ei voisi olla koskaan missään aktiivinen, mutta mies saisi mielellään olla se joka kysyy ja tietää minne kysyy, eli ottaa ne ekat ratkaisevat askeleet. Ehkä tuo mies halusi vaan sen kyllä-vastauksen, validaation hakemista, mistä naisia usein syytetään.

"Esim. yksi kysyi kuinka kauan olin tuntenut lapsen isän ennen kuin tulin raskaaksi."

Ja yllätyit siitä, että kysyntää ei ole ihan liiaksi asti?

Vierailija
8/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei kyllä saisi valittaa Tinderin vaikeudesta ollenkaan. Valitatko myös nälkääsi kehitysmaiden lapsille?

Vierailija
9/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisten valitusta siitä, että ei löydä muuta kuin seksiseuraa.

Itse miehenä olen nyt päälle kolmessa vuodessa käynyt 67 treffeillä ja Aina ollut etsimässä vain parisuhdetta. Silti naiset kohtelevat kuin roskaa. Eli ei se anna miehelle mitään etuasemaa että mies etsii parisuhdetta.

Monesti on tullut ajatus mieleen, että pitäisi muuttaa taktiikkaa ja alkaa etsimään vain seksiä koska ehkä sillä tavalla voisin joskus löytää myös niitä "kipinöitä" ja päästä parisuhteeseen. Tällä hetkellä tilanne on se, että en saa seksiä enkä parisuhdetta.

Vierailija
10/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoimpina hetkinä harkitsin jo maksullisia naisia. Olisin varmasti käyttänytkin tuollaista palvelua, jos se olisi ollut helposti saatavilla ja löydettävissä.

Vierailija
11/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei kyllä saisi valittaa Tinderin vaikeudesta ollenkaan. Valitatko myös nälkääsi kehitysmaiden lapsille?

Mitä vittua sä tumpelo selität?

Totuus sattuu.

Vierailija
12/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks olkoon, sulla kävi tuuri!

No joo sekin varmasti! Kaikki hyvät asiat elämässä ovat lopulta sattumankauppaa, vain mahdollisuuksiin voi itse vaikuttaa.

Se, mihin tinderissä voi vaikuttaa on ettei hetkeksikään käytä tuota itsetunnon nostamiseen matchien keräilyllä, vaan heti alussa karsii todella tiukasti ulos ne, joista ei jo profiilista tule vahvasti hyvän tyypin mielikuvaa.

Vierailija
13/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Välillä oikeasti ihmettelin miten korkeastikoulutetut, hyvännäköiset nuoret miehet pärjäävät normaalissa elämässä niin huonoilla sosiaalisilla taidoilla. Suurin osa kuitenkin eli ihan normaalia elämää joten on pääteltävä vain että eivät viitsineet käyttäytyä deittiä kohtaan kuten ihmisiä kohtaan käyttäydytään vaan päästivät kaiken epätoivoisen vonkaamisen, kummallisimmat ja sekopäisimmät soidinmenot irti ja sitten pettyivät kun se ei toiminut. Itselläni ei edes ole mitään yhdenillanjuttuja vastaan, mutta sellainenkin vaatii heittäytymistä, rentoa ilmapiiriä, hauskan pitämistä ja sen eroottisen latauksen keräämistä. "Käydään kaljalla ja mennään sitten nussimaan" ei sytytä edes pelkkää seksiseuraa etsivää naista.

Yhden poikkeuksen kohtasin joka lopulta pelasti uskoni mieskuntaan vaikka ei yhteen päädyttykään. Hän oli hauska, vekkulimainen tyyppi jolla oli pilkettä silmäkulmassa ja mahtava huumorintaju. Itse ihastuin mutta tunne ei ollut molemminpuolinen, hän silti kunnioitti minua ja tunteitani, oli avoin ja rehellinen koko ajan. Hänen kanssaan oli todella kivaa, seksi oli hyvää ja koko jutusta jäi todella lämmin fiilis. En ollut hänelle se mitä hän etsi mutta jaoimme hyviä hetkiä kunnes tuli aika toivottaa toisillemme onnea matkaan uusiin seikkailuihin. En ole koskaan aiemmin tavannut niin avointa ja hienotunteista miestä. Olisipa heitä enemmän.

Vierailija
14/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeuksia samaistua. Kai mullakin sit kävi se tuuri. Kaveri houkutteli puol vuotta Tinderiin, taivuin sitten kokeilemaan ja ihan ensimmäisillä matcheilla tuli vastaan järkevän oloinen kaveri, jonka kans uskaltauduin lounastreffeillä ja se olikin sit menoa ja ollaan siitä lähtien oltu aika pitkälti erottamattomat. Ennen kun sovelluksen poistin niin tuli juteltua monenlaisen tallaajan kanssa, mut tosi harvan lähetin jo lähtökohtaisesti oikealle ja niistä matcheistakin moni vaikutti ihan järkevältä vaikka potentiaalia ei kemioiden suhteen olisi lopulta ollutkaan.

Vierailija
15/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Välillä oikeasti ihmettelin miten korkeastikoulutetut, hyvännäköiset nuoret miehet pärjäävät normaalissa elämässä niin huonoilla sosiaalisilla taidoilla. Suurin osa kuitenkin eli ihan normaalia elämää joten on pääteltävä vain että eivät viitsineet käyttäytyä deittiä kohtaan kuten ihmisiä kohtaan käyttäydytään vaan päästivät kaiken epätoivoisen vonkaamisen, kummallisimmat ja sekopäisimmät soidinmenot irti ja sitten pettyivät kun se ei toiminut. Itselläni ei edes ole mitään yhdenillanjuttuja vastaan, mutta sellainenkin vaatii heittäytymistä, rentoa ilmapiiriä, hauskan pitämistä ja sen eroottisen latauksen keräämistä. "Käydään kaljalla ja mennään sitten nussimaan" ei sytytä edes pelkkää seksiseuraa etsivää naista.

Yhden poikkeuksen kohtasin joka lopulta pelasti uskoni mieskuntaan vaikka ei yhteen päädyttykään. Hän oli hauska, vekkulimainen tyyppi jolla oli pilkettä silmäkulmassa ja mahtava huumorintaju. Itse ihastuin mutta tunne ei ollut molemminpuolinen, hän silti kunnioitti minua ja tunteitani, oli avoin ja rehellinen koko ajan. Hänen kanssaan oli todella kivaa, seksi oli hyvää ja koko jutusta jäi todella lämmin fiilis. En ollut hänelle se mitä hän etsi mutta jaoimme hyviä hetkiä kunnes tuli aika toivottaa toisillemme onnea matkaan uusiin seikkailuihin. En ole koskaan aiemmin tavannut niin avointa ja hienotunteista miestä. Olisipa heitä enemmän.

Tässä kiteytyy just se miksi miehen ei kannata edes yrittää mitään suomalaisia naisia tinderistä tms. Odotukset miehille ovat ihan älyttömät ja sitten pannaaan vaan jonkun panomiehen kanssa. Sama mies joka ei kelpaa näille voisi ihan hyvin hakea jostain kehitysmaasta  10 vuotta nuoremman kauniin vaimon.

Vierailija
16/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin tasokas, jos ainoat korkeakoulutetut, hyvännäköiset nuoret miehet, joita saat treffeille ovat tuollaisia.

Vierailija
17/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisten valitusta siitä, että ei löydä muuta kuin seksiseuraa.

Itse miehenä olen nyt päälle kolmessa vuodessa käynyt 67 treffeillä ja Aina ollut etsimässä vain parisuhdetta. Silti naiset kohtelevat kuin roskaa. Eli ei se anna miehelle mitään etuasemaa että mies etsii parisuhdetta.

Monesti on tullut ajatus mieleen, että pitäisi muuttaa taktiikkaa ja alkaa etsimään vain seksiä koska ehkä sillä tavalla voisin joskus löytää myös niitä "kipinöitä" ja päästä parisuhteeseen. Tällä hetkellä tilanne on se, että en saa seksiä enkä parisuhdetta.

Käytkö sä treffeillä tutustumatta naisiin yhtään ensin vai miten on mahdollista, että on noin monet treffit ilman jatkoa? Mitä tämä roskana kohtelu sulle tarkoittaa?

Vierailija
18/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei myöskään kerro luonteesta tlisinpöin, eli komea mies = kpää, tavallinen/ruma mies= loistotyyppi.

Hei haloota!

Vierailija
19/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kiteytyy just se miksi miehen ei kannata edes yrittää mitään suomalaisia naisia tinderistä tms. Odotukset miehille ovat ihan älyttömät ja sitten pannaaan vaan jonkun panomiehen kanssa. Sama mies joka ei kelpaa näille voisi ihan hyvin hakea jostain kehitysmaasta  10 vuotta nuoremman kauniin vaimon.

Aina te valitatte ja uhoatte tätä samaa, mutta ette koskaan sitä toteuta. Uskottavuus menee jo....

Vierailija
20/29 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina te valitatte ja uhoatte tätä samaa, mutta ette koskaan sitä toteuta. Uskottavuus menee jo....

Itseasiassa mulla on jo 10 vuotta nuorempi vaimo ja 2 lasta. Suosittelen muillekkin miehille samaa.