Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppis vaatii maksamaan puolet Aamulehden tilauksesta, muuten en saa lukea sitä - eihän se lehti lukemisesta kulu

Vierailija
13.12.2020 |

Olen aina pitänyt lehden siistinä eikä kämppis ole edes huomannut että olen lukenut sen. Herään aina ennen häntä kouluun. Vasta viimeksi kun unohdin lehden huoneeseeni, hän kysyi asiasta. Nyt herää aina heti kun lehti kolahtaa luukkuun ja vie sen omaan huoneeseensa, jonka oven lukitsee.

Mielestäni täysin kohtuutonta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Eräs tuttava kulki kyydissä koululle ja takaisin. Ei maksanut mulle mitään kun muutenkin kuljen sen matkan ilman häntä😂😂

Ilmaiskyyti loppui siihen.

Vierailija
2/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä en itse osta lainkaan bussi- tai metrolippua. Nehän kulkevat joka tapauksessa, eikä minun mukanaoloni lisää niiden kustannuksia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään sun olisi pitänyt etukäteen kysyä. Mutta lokkeilua tuo on, miksi hänen pitäisi yksin maksaa lehdestä jonka sinäkin haluat lukea?

Vierailija
4/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran yhtälailla luet sitä, voit hyvin ottaa kontollesi puolet hinnasta, vai maksatko molempien puolesta jotain kokonaisuudessaan, jota molemmat käytätte ? Tasapuolisuutta.

Vierailija
5/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ex-kämppikseni. Hänestä oli ihan ok maksattaa minulla sähkölaskumme, koska "kyllähän ne sähkölaitteet ja valot on joka tapauksessa päällä"

Vierailija
6/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et maksa, et lue!

Vierailija
7/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisitte kompromissina tehdä järjestelyn, että kämppiksesi ei maksa vuokraa mutta saa asua, ja sinä et maksa lehteä mutta saat lukea.

Reilu peli.

Vierailija
8/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa joku toinenkin mielenkiintoinen lehti jonka sinä maksat kokonaan

Vierailija
9/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin diginä lehden ja myisin käyttäjätunnukset puolella hinnasta sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän