Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvalla (mieluiten 10e/kpl) hyvät rintaliivit?

Vierailija
04.05.2014 |

Tajusin tänään järkytyksekseni että kaikki liivit on ihan kulahtaneita! Kaarituet on katkenneet, sisäosassa oleva silikooni repeillyt ja musta on haalistunut harmahtavaksi. Silti ne on vielä päällä mukavia, mutta taitaa olla ehdottomasti aika päivittää liivivarastoa, varsinkin kun olen sinkku.

Rahaa ei tällä hetkellä ole kuin 20e laittaa liiveihin, ja silläkin rahalla täytyisi sit ostaa samaten kahdet että voin heittää nuo rikkinäiset pois...

Täältä löytyy Sokosta, Seppälää, Anttilaa, HMää,Gina Tricota sekä Lindexiä sellaisia kauppoja  jotka myy liivejä, mistä vois löytyä parhaiten arkiliivejä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Halli tai Lindex

Vierailija
2/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä löytyy hyviä liivejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

h&mn alerekistä, siellä on paljon aina 5e/kpl. pienirintaisena haen sieltä siis liki ilmaisia rintsikoita :)

Vierailija
4/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:24"]Lindexiltä laadukkaimmat. :)

[/quote]

Minullakin on hyviä kokemuksia Lindexin liiveistä. Kokoja on ainakin verkkokaupassa enemmän, kuin yleensä vaate kaupoissa on. H&M liivit eivät kestä käyttöä. Citarista kannattaa tosiaan katsoa.

Vierailija
5/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:13"]

Cubuksella on perusrintsikat 12,95 ja usein no joko -25% alusvaatteista "osta kolme, maksa kaksi" tai "osta kaksi, toinen puoleenhintaan" jne. Löytyy pieniä kokoja (alkaen 65A:sta), mutta D-kuppia olen nähnyt vain kerran tai kaksi (kaupassa siis, netistä en tiedä).

[/quote]

hyviä, pitää muotonsa ja napakkuutensa toisin kuin h&m, seppälä ja gina tricot

Vierailija
6/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnwearin rintsikat on olleet mulla kestäviä.

http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/finnwear-naisten-rintaliivit-9391327

Vierailija
7/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt KappAhlista hyviä. En osta sieltä muuta kuin alusvaatteita, jotka on olleet kaikki hyviä ja kohtuuhintaisia:)

Vierailija
8/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko rintsikat olla hyvät vasta sitten, jos ne maksavat paljon? Vähän niinkuin meikitkin? Te olette naiset markkinoinnin uhreja. Kyllä minulle ainakin kelpaa halvemmatkin tissinkannakkeet.

Vierailija
9/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa h&m nettikaupasta useammat parit. Saat edullisesti ihan ok liivejä. Maksat sitten kun on rahaa.

Vierailija
10/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

h&mllä on just netissä joitain perus alusvaatteita ota 3 maksa 2

rintsikoita ja housuja..

Vierailija
11/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toppi mallisesta tykkää,niin halpahallista oon ostanu sloggi toppeja..edullisia ja ihan hyviä arkikäytössä..

Vierailija
12/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hintaa ei saa hyviä

Vierailija
13/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 09:56"]Tuolla hintaa ei saa hyviä

[/quote]

Paitsi jos on aa kupit mitkä ei tarvitse tukea..

Vierailija
14/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 09:56"]

Tuolla hintaa ei saa hyviä

[/quote]

Voin ehkä myöhemmin (parin kuukauden päästä) laittaa vaikka 100e/per liivit, mutta nyt ei ole rahaa lattaa kun 20 ehdoton maksimi 30e.

Vierailija
15/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti saa hyviä, citymarketeissa on aina niitä ale-rekkejä, niistä vaan kaivamaan. Jos on suhteellisen keskikokoinen ihminen, niin mitkä tahansa liivit on hyvät. Herkkäihoinen jättää tietysti pitsit ostamatta, isorintainen ei ehkä halua täystopattua versiota ja joku taas tarvitsee tukevampaa. Muuten minkä tahansa valmistajan liivit on noiden puitteissa hyvät. Kympillä jopa.

Vierailija
16/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälää ja hooämmää suosittelen tossa hintaluokassa

Vierailija
17/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta löysin kympillä nätit kaarituelliset rintsikat jotka on olleet mukavat ja erittäin kestävät, merkki on mariemeili.

Lindexin liivit on myös olleet kestäviä.

Vierailija
18/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee Mulla on liivikoko ollut normaalisti C85, et uskoisin että vois hyvällä tuurilla löytyä alerekeistä jotain liivejä. Mut tarttee siis mennä keskustaan käymään seppälässä ja HMssä. :)

Vierailija
19/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan sinnittelisin vielä sen pari kuukautta ja ostaisin sitten vaikka muutamat hyvät. Tai etsisin nyt yhdet hyvät, jos löytyisi tarjouksesta. Ostin aikanaan halpoja rintaliivejä, mutta sitten "sorruin" ostamaan laadukkaampia. Sen jälkeen en ole halpiksiin koskenut: Laadukkaat ovat kestäneet niin paljon pidempään hyvinä, että olen todennut tuhlaukseksi ostaa huonoja. Ei ole kaarituet irtoilleet tai katkenneet ja ovat kestäneet vuosien käyttöä pahasti kulahtamatta.

Mulla on pienet rinnat, joten sen puolesta käyttökelpoisia löytyisi halvalla, mutta pidemmän päälle halvemmaksi tulee ostaa kunnollisia. Ja ennen kaikkea mukavampaa.

Vierailija
20/32 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexissä oli juuri (ja on mielestäni ollut aika usein) ihan peruskivoja rintsikoita alle kympin tarjouksessa. Mielestäni myös ihan hyvä hinta-laatusuhde, H&M rintsikat puolestaan aika huonolaatuisia, halvalla tosin saattaa löytää sieltä, mutta kokoja ei välttämättä oikein ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi