Mistä halvalla (mieluiten 10e/kpl) hyvät rintaliivit?
Tajusin tänään järkytyksekseni että kaikki liivit on ihan kulahtaneita! Kaarituet on katkenneet, sisäosassa oleva silikooni repeillyt ja musta on haalistunut harmahtavaksi. Silti ne on vielä päällä mukavia, mutta taitaa olla ehdottomasti aika päivittää liivivarastoa, varsinkin kun olen sinkku.
Rahaa ei tällä hetkellä ole kuin 20e laittaa liiveihin, ja silläkin rahalla täytyisi sit ostaa samaten kahdet että voin heittää nuo rikkinäiset pois...
Täältä löytyy Sokosta, Seppälää, Anttilaa, HMää,Gina Tricota sekä Lindexiä sellaisia kauppoja jotka myy liivejä, mistä vois löytyä parhaiten arkiliivejä?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:13"]
Lindexissä oli juuri (ja on mielestäni ollut aika usein) ihan peruskivoja rintsikoita alle kympin tarjouksessa. Mielestäni myös ihan hyvä hinta-laatusuhde, H&M rintsikat puolestaan aika huonolaatuisia, halvalla tosin saattaa löytää sieltä, mutta kokoja ei välttämättä oikein ole.
[/quote]H&M:sta ostetut edulliset rintsikat ovat hajonneet minulla alta aikayksikön, on irronnutta hihnaa ja jopa sellaista että kankaaseen on tullut reikä muutaman pesun jälkeen. Huono sijoitus!
Seppälän liivit on olleet ok kestäviä.
Sokoksella hyviä 19.90e maksavia liivejä. Merkki Actuelle, joka s-ketjun oma merkki.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:13"]
Lindexissä oli juuri (ja on mielestäni ollut aika usein) ihan peruskivoja rintsikoita alle kympin tarjouksessa. Mielestäni myös ihan hyvä hinta-laatusuhde, H&M rintsikat puolestaan aika huonolaatuisia, halvalla tosin saattaa löytää sieltä, mutta kokoja ei välttämättä oikein ole.
[/quote]H&M:sta ostetut edulliset rintsikat ovat hajonneet minulla alta aikayksikön, on irronnutta hihnaa ja jopa sellaista että kankaaseen on tullut reikä muutaman pesun jälkeen. Huono sijoitus!
Seppälän liivit on olleet ok kestäviä.
[/quote]
Nää mun kulahtaneet liivit on Seppälän alekorista joskus ostettu (löysin hyvän tuntuisia ja näköisiä liivejä 20e/3kpl) ja ikää näillä on yli 6 vuotta. Arvioisin että "kulahtaminen" on alkanut 5 vuoden iässä, silloin sisäpuolella olevat silikonit (mitkä pitää liivit paikallaan) alkoivat vähän halkeilla. Ja ihan pesukoneessa olen noita pessyt 60 asteessa, tuskin se on tehnyt hyvää liiveille :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:13"]Cubuksella on perusrintsikat 12,95 ja usein no joko -25% alusvaatteista "osta kolme, maksa kaksi" tai "osta kaksi, toinen puoleenhintaan" jne. Löytyy pieniä kokoja (alkaen 65A:sta), mutta D-kuppia olen nähnyt vain kerran tai kaksi (kaupassa siis, netistä en tiedä).
[/quote]
Meillä on ainakin Cubuksessa ihan e-kuppiin asti liivejä.
Jos tarvit tosi pienet tai jättikokoiset, silloin löytyy vaikka Prisman alennushyllystä. Osta mieluummin yhdet hyvät kuin kahdet huonot ja lisää sitten, kun on enemmän rahaa. Ei ole mikään pakko ostaa yli 100€ hintaisia täydellä hinnalla, jos ei ole niin paljon rahaa sijoittaa!
Ostin eilen Hyvinkään Willan Lindexiltä kahdet T-shirt rintaliivit, 7,95 kpl. Norm. hinta päälle 20e kipale:)
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä :)
lidlis ei voi sovittaa
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä :)
Lidlin liivit on mullekin ollut yllättävän hyvät :)
Ja minäkin sanon, että kympillä ei saa hyviä liivejä minkäänlaiseen vartaloon.
Cubuksella on perusrintsikat 12,95 ja usein no joko -25% alusvaatteista "osta kolme, maksa kaksi" tai "osta kaksi, toinen puoleenhintaan" jne. Löytyy pieniä kokoja (alkaen 65A:sta), mutta D-kuppia olen nähnyt vain kerran tai kaksi (kaupassa siis, netistä en tiedä).