-> Bändejä, joita vihaat. <-
Laitetaan tähän ketjuun bändejä, joita sinä vihaat, ja syy vihaamiselle. Minä aloitan.
Leevi and the Leavings - se oli ihan okei 1980-luvulla, mutta nyt joudun kuuntelemaan sitä työpaikan pakollisesta keskusradiosta joka työpäivä, ja monta kertaa päivittäin.
Zen cafe - sama syy kuin edellä. Ja lisäksi vielä Samuli Putron jollottava, tylsä ääni, ja se, että bändi on ainakin 10 vuotta tahkonnut kaikki levynsä täyteen yhtä ja samaa biisiä yhdellä ja samalla kaavalla.
Juice Leskisen koko tuotanto - kuuntelin ne puhki jo vuosia, vuosia sitten, mutta nyt vihaan... Syy: liika on aina liikaa. Työpaikan keskusradio soittaa Juicea jatkuvasti.
Meidän työpaikallamme eivät työntekijät voi vaikuttaa pakollisen keskusradion musiikkisisältöön, sen päättävät pomot, ja luottamusmies ei ole kiinnostunut tarttumaan koko aiheeseen. Hän kalakaveeraa mieluummin pomojen kanssa.
Kommentit (147)
En vihaa mitään musiikkia, on vain musiikkia jota en vapaaehtoisesti kuuntele. Turhia voimavaroja kuluu tuohonkin valittamiseen. Kukin kuunnelkoon mitä huvittaa, eiköhän mun korvat sen kestä : )
Oikeasti aika hankala kysymys, koska ei tähän viitsisi kuitenkaan kaikkia huonoja bändejäkään listata ja suurin osa niistä on enemmän yhdentekeviä, kuin vihattavia. Esimerkiksi Cheek toki ärsyttää tällä hetkellä mutta se on vähemmän Cheekistä itsestään johtuvaa ja enemmän Vain Elämäästä alkaneeseen massapsykoosiin vittuuntumista.
Sanoisin että eniten vihaan bändiä Warmen. Olen itse kosketinsoittaja ja omasta näkökulmastani tämä kuuluisan kosketinsoittajan hieman keskinkertaista parempia soittotaitoja ja käsittämättömän huonoa itsekritiikkiä esittelemään perustettu yhtye sekä mustaa koko "ammattikunnan" mainetta sekä laskee poikkeuksellisena pidettävän osaamisen rimaa sekä soittamisen, että säveltämisen osalta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:05"]Kaikki biisit, joita laulaa joku muu kuin alkuperäinen laulaja. Siis kopiot.
[/quote]
Denigreen Mombasa on parempi kuin Taiskan. Samoin Happoradion Unelmia ja toimistohommia tod. vetää vertoja alkuperäiselle.
Vain Elämäässä tuli myös näitä "parannuksia" alkuperäisistä, esim Ilkka Alangon "Taistelun arvoinen" on 100 kertaa parempi kuin Jukka Pojan renkutus.
[/quote]
Järkyttävää, että joku voi pitää Happoradion versiota parempana. Annan muuten ääneni Happoradiolle, se vokalistin tuskainen voihkaisu joka lauseen lopussa..
[/quote]
En sanonut, että olisi parempi, vaan "vetää vertoja". Tykkään molemmista versioista todella paljon ja se Akin voihkaisu on mahtava!
Meinasin jo vastata, että en vihaa mitään bändiä, miten nyt bändejä voisi vihata... Mutta kieltämättä ketjua luettuani totean, että muutamia ärsykkejä on:
Mamba
Yö
Jukka Poika
Janna
Pariisin kevät
Laura Pausini
Miksi mulla on sellainen fiilis, että täällä yksi elämäänsä kyllästynyt ihminen keskustelee itsensä kanssa?
J. Karjalainen
Jukka Poika
Disturbed ja muut yltiöpäisen sliipatut jenkkihevit
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:05"]Kaikki biisit, joita laulaa joku muu kuin alkuperäinen laulaja. Siis kopiot.
[/quote]
Denigreen Mombasa on parempi kuin Taiskan. Samoin Happoradion Unelmia ja toimistohommia tod. vetää vertoja alkuperäiselle.
Vain Elämäässä tuli myös näitä "parannuksia" alkuperäisistä, esim Ilkka Alangon "Taistelun arvoinen" on 100 kertaa parempi kuin Jukka Pojan renkutus.
[/quote]
Järkyttävää, että joku voi pitää Happoradion versiota parempana. Annan muuten ääneni Happoradiolle, se vokalistin tuskainen voihkaisu joka lauseen lopussa..