Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuttaisit itsessäsi?

Vierailija
03.05.2014 |

Listaa kaksi asiaa ja saa siis olla ulkonäköön tai luonteeseen tms liittyvä asia. Täällä ollut niin paljon arvostelua muita kohtaan että katsotaan välillä myös peiliin mitä vikoja itsestä löytyy!

Itseni vaihtaisin ei niin kateelliseksi ihmiseksi ja ohuet hiukset paksuihin kutreihin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyrihampaat vaihtaisin kauniiseen suoraan valkoiseen rivistöön ja tissit 1-1,5 kokoa suurempiin.

Vierailija
2/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit pienemmäksi ja sääret pidemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin ehdottomasti yhden suuren haaveeni toiseksi. Olen AINA haaveillut saavani aikuisena kaksi poikalasta. Minulla on nyt kolme tyttöä ja lisää lapsia ei ole tulossa. Mutta tämä haaveeni satuttaa minua päivittäin, en kestä sitä kun näen äitejä pienten poikien kanssa, en kestä facebookkia, en kestä sukulaisia. Jos voisin jotain muuttaa, niin toivoisin, että olisin toivonut tyttöjä. Elämäni olisi nyt niin paljon helpompaa ja onnellisempaa. 

Sitten voisin muuttaa itsestäni myös ahkeramman. 

Vierailija
4/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt kiloa ja liika kiltteys pois

Vierailija
5/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet voisi poistaa, ja laihtumisen jäljiltä jääneen löysän nahan.

Vierailija
6/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen täydellinen. t. Jumala

Vierailija
7/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo terveys olis tosi jees ja vähän lisää pituutta. Vatsanahka leikkaukseen oon menossa mutta todennäköisesti kuolen tulehdukseen sillä kehoni immuunipuolustus järjestelmä ei toimi kuten pitää. Kaiken kaikkiaan kyl tyytyväinen, sillä olen elossa :-)

Vierailija
8/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei riitä sormet ja varpaat yhteenlaskettuna, jos pitäis miettiä, mitä haluan muuttaa. Tarttisin sekä fyysistä että henkistä personal traineria.

Vierailija
9/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat valkoisiksi ja iso nenä pieneksi.

Luonteestani muuttaisin ainakin valehtelun ja heikok itsetunnon paremmaksi

Vierailija
10/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Terveempi ja jaksavampi ihminen

2. Siistimpi ihminen

Vierailija
11/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväiset elämää rajoittavat pelkotilat ja neuroottisuuden.

Vierailija
12/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin mukavampi ja omistaisin normaalinkokoiset rinnat.

Vierailija
13/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan listata kaikki! Isommat tissit, pyöreämpi perse, pidemmät hiukset, valkoinen suora hammasrivistö, ylimääräinen nahka vatsasta pois (sitä on kyllä äärimmäisen vähän) vähän selluakin löytyy reisistä, pois!! Pehmeämmät kasvonpiirteet... Helposti ihmisiin tutustuva, rohkeampi, enemmän aikaansaava, järjestelmällisempi ja ennen kaikkea paremman itsetunnon omaava!! Sillä oikeesti syvällä sisimmässäni tiedän, että oon ihan jees pakkaus niin ulkoisesti kuin sisäisestikin... :D

Vierailija
14/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan listata kaikki! Isommat tissit, pyöreämpi perse, pidemmät hiukset, valkoinen suora hammasrivistö, ylimääräinen nahka vatsasta pois (sitä on kyllä äärimmäisen vähän) vähän selluakin löytyy reisistä, pois!! Pehmeämmät kasvonpiirteet... Helposti ihmisiin tutustuva, rohkeampi, enemmän aikaansaava, järjestelmällisempi ja ennen kaikkea paremman itsetunnon omaava!! Sillä oikeesti syvällä sisimmässäni tiedän, että oon ihan jees pakkaus niin ulkoisesti kuin sisäisestikin... :D

Vierailija
15/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) tahtosin sisua saattaa opinnot loppuun

2) painon

Vierailija
16/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sairauteni pois eli astman ja kilpirauhasen vt:n. 

Vierailija
17/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Haluaisin lehmän hermot = en huutaisi lapsilleni

2.) Luonteen lujuus = menisin ennemmin lenkille kuin ottaisin viinilasillisen :/

Vierailija
18/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolittaisin painoni, ja luonnepuolella rahan käyttö aisoihin, eli haluaisin olla säästäväisempi.

Vierailija
19/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti: vähemmän epävarmuutta, enemmän viisautta.

Ulkoisesti: enemmän lihaksia, tuuheammat hiukset.

Vierailija
20/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta tekee mieleni vastata silti...

Haluaisin eroon peloista, ahdistuksesta ja äärettömän huonosta itsetunnosta, tilalle jonkinlaista mielenrauhaa ja itsetuntoa. Ulkoiseen olemukseeni olen jokseenkin tyytyväinen, oli syytä tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi