Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos kukaan vähän ihastunut juuri nyt?

Vierailija
03.05.2014 |

:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aika paljonkin. Tuli rukkaset mutta ihastus ei mennyt ohi. Perse.

Vierailija
2/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :( Viimeksi olin ihastunut alkusyksystä ja sekin oli aika pientä. Olen kuitenkin vielä teini, joten eikö hormonien pitäisi jyllätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kuulla säväyttäviä yksityiskohtia, millaisia juttuja on meneillään? ap :)

Vierailija
4/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:28"]

Mä haluan kuulla säväyttäviä yksityiskohtia, millaisia juttuja on meneillään? ap :)

[/quote]

Kerro ensin oma säväyttävä juttusi

Vierailija
5/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:26"]

Onkos kukaan vähän ihastunut juuri nyt?

:)

[/quote]

ai sinuun vai?

Vierailija
6/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika paljon ihastunut, mutta ei olla vielä tavattu. Netin kautta ollaan juteltu yli kuukausi, mutta välimatkan takia tapaaminen onnistuu vasta muutaman viikon päästä. Aika säväyttävän ihana mies. Toisaalta ihanaa, toisaalta raastavaa joutua odottamaan ja elämään epätietoisuudessa vielä jonkin aikaa.

Vierailija
7/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sillä tiedolla teet??

Vierailija
8/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta nainen on yh :\ joten muutaman panon jälkeen jätän seuraavalle.

Vierailija
9/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ihastunut 6 vuotta vanhempaan. Tavattiin lähikuppilassa (joo ei kovin romanttista), mutta se hetki kun katseet vahingossa kohtasivat sen ekan kerran... siinä oli jotain maagista. Tiedättekö sen kun jostakusta säteilee sellainen ihan erityinen viba? Kipinöitä?

Hänkin on kertonu täs muutaman kerran ku ollaan nähty (ei kaksin, eikä suunnitellusti, asutaan vaan niin pienellä paikkakunnalla että väkisinkin törmää..) että vitsi mikä pari meistä tulis... :)

Surullista tässä on se, että ei meistä voi tulla mitään. Pakko painaa jarrua vaikka sydän halajais kokoajan toisen seuraan. Ollaan molemmat tahoillamme varattuja...

Vierailija
10/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, työkaveriin. Juuri chattailtiin ja juteltiin että voisi mennä joskus ulos tekemään jotain. Kaveripohjalta siis, mies ei tiedä mitään ihastumisestani.

Vierailija
11/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutten ihan vähän :) 

En osaa kertoa mitään siirappista, ehkä kuitenkin että olen ensimmäistä kertaa elämässäni rakastunut ihan oksat pois -tyyliin, tämä on ollut sekä ihanaa että kamalaa. Olen ollut koko ikäni seksuaalisesti lähes täysin estynyt ja halutonkin, nyt tuntuu, että kaikki ne esteet ovat lähdössä kun vain ajattelenkin tätä myös ujoa ja estynyttä miestä. Olen myös luonteeltani ulospäin aika kova ja itsekeskeinen; rakkaus tähän mieheen on muuttanut minua sen suhteen parempaan suuntaan.

Ainoa harmi on se, että olen varattu, ja että tuo mies ei omien vaikeuksiensa takia kykene suhteeseen, (olemme tavallaan kaksi ongelmakimppua, kuinka romanttista!) ja saa nähdä onnistuuko edes kaveruus. Mutta elämä on :)

Vierailija
12/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti itsekkin. Heti kun aivoilla on vapaa-aikaa ajatukset menevät tähän ihastuksen kohteeseen. Nukkumaan menokin on kurjaa kun tiedostaa, että olen taas yksin.

Vierailija
13/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä, mitä viestissä 17 (paitsi en ole yksin). Haluaisin laulaa sille miehelle sen biisin "tahdon sinut vällyihini nukkumaan, ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan...." Ja mitä enemmän ajattelen sitä miestä, sitä hullumpana pideän itseäni. No, kyllä tää vielä joskus menee ohi. Kun mitään ei ole edes meidän välillä tähänkään mennessä tapahtunut.

Vierailija
14/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hr

Vierailija
15/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon hyödytä miehellä. Kaikki naiset ovat käytössä epävirallisesti tai virallisesti ja ne loput itseään rakastavia vetelyksiä.

-Mies 29v-

Vierailija
16/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ihastunut. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miltä se tuntuu.

Vierailija
17/22 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, miten toi on mahdollista? Jotkut ovat sitten olleet sunkin edestä. ap

Vierailija
18/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Se on mun opiskelukaveri ja valitettavasti varattu... :( mutta musta tuntuu että se on kuitenkin kiinnostunut. En tiiä uskallanko yrittää vai en, mutta periaatteessa oon sitä mieltä, että jos mies muhun ihastuis niin sen tyttöystävä ei ikinä ollutkaan oikea sille.

Vierailija
19/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:39"]

Mitä sä sillä tiedolla teet??

[/quote]

No haluaisin vain kuulla, mutta ei silti ole pakko vastata tai edes tulla tähän ketjuun. Siitä samasta syystä kuin ihmiset lukevat hömppäromantiikkaa, ja nämä olisi sentään tositarinoita (suurella varauksella ehkä). Ja tuolle numerolle 5 tiedoksi, että kaikki eivät ole ihan niin sairaalloisen itsekeskeisiä kuin juuri sinä olet.

ap

Vierailija
20/22 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helvetin tyytyväinen, etten ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän