Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tule koskaan löytämään elämäni rakkautta

Vierailija
03.05.2014 |

Se on surullista, mutta pakko olla realistinen. Olen kohta nelikymppinen, mutta pakko hyväksyä tosiasiat.

Mulla on tälläkin hetkellä deittipalstalla ilmoitus ja olen miehiä tapaillut, mutta kaikki todella kamalaa tasoa. En voi kuvitella ihastuvani yhteenkään.

Tapasin jo teini-iässä pojan, jonka kanssa olisin viettänyt elämäni, mutta muiden ihmisten kateus, kieroilu ja valehtelu tuhosi kaiken.

Sen jälkeen en ole löytänyt ketään. Tahtoisin hirveästi rakastua tai edes ihastua ja löytää jonkun. Ei vaan löydy. Elän loppuelämäni yksin. Perjantai-angsti. Että tällaista tällä kertaa, kiva perjantai-illan jatkot teille muille!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never say never. :)

Vierailija
2/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että maailmassa on niin paljon ihania miehiä, että joskus harmittaa olla yksiavioinen. Silmät auki ja malttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, jos vielä nelikymppisenä olet noin kiinni jossain teini-ihastuksessa, niin suattaapi tosiaan jäädä löytymättä. 

Vierailija
4/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakkauskaan aina niin ihanaa ole.... Varsinkaan se suuri rakkaus.

Vierailija
5/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:10"]

No juu, jos vielä nelikymppisenä olet noin kiinni jossain teini-ihastuksessa, niin suattaapi tosiaan jäädä löytymättä. 

[/quote]

No en ole kiinni. Harmittaa vaan, kun se taisi sittenkin olla ainoa tilaisuuteni onneen. Ei sitäkään olis silloin nuorena tajunnut. Jos olisin tiennyt etten koskaan tule löytämään ketään, niin olisin taistellut.

Nyt harmittaa kun koko elämän menee hukkaan eikä miestä löydy. En huoli elättäjää enkä ihan kivaa, haluan edes jonkun verran ihastua, onko sekin liikaa vaadittu?

Vierailija
6/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa, noin minäkin luulin ja olen jo 42v :) naimisissa olin nuorena ja lapset tein.erosimme liian hepposin perustein.mutta se on niiiiiin totta, silloin kun sitä vähiten odottaa ja toivoo, se tapahtuu!

Minäkin elin vuosia vain lapsilleni ja työlleni ja kun huomasin etten edes enää toivo tai odota mitään niin tadaa! Tapasin Hänet!

Kyllä tällä pallolla jokaiselle on joku!

Usko pois ap! ♡

Vierailija
7/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se naisten on sanoa, kun miehiä on valita asti, mutta vajaan 40 vuotiaan miehen onkin jo vaikeampi löytää kumppani.

Vierailija
8/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ruma?

Vierailija
9/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä sellaista olekaan, se on jokin kumma harha. Naiset nyt saattavat hulluna rakastaa, mutta oikeasti mies ei siihen kykene. Mitä iloa siitä on että itse rakastat ja toiselle se suhde nyt vaan on näppärä diili.

Vierailija
10/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( älä luovu toivosta. Kai se on parempi myöskin olla ilman miestä kun täysin paskan miehen kanssa, niinkuin minä. Tai äitini joka on ollut noin viisitoista vuotta pahoinpitelevän (siis hakkaa ihan kunnolla)  alkoholistimiehen kanssa. Häneltä on murtunut paljon luita ja aina kamalasti mustelmia ja iso arpi otsassa jnejne. Tämä mies ei myöskään siivoa ollenkaan ikinä, on todella epähygieeninen, ei maksa mitään - ei edes omaa ruokaa eikä mitään osaa vuokrasta. äitini maksaa jopa tämän miehen nettipelitkin, peliriippuvainen kun on. Pointtini on että Asiat voisivat olla sinulla huonomminkin. Mutta niinkuin sanoin, älä luovu toivosta, voit tavata miehen missä vain, milloin vain :)

Vierailija
11/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:19"]

Oletko ap ruma?

[/quote]

Paha kysymys. Toivoin, ettei ulkonäöstä tarvitsisi mainita. Mutta ei, en ole ruma. Olen itse asiassa keskivertoa kauniimpi ja saan valtavan määrän viestejä deittipalstallakin. Joskus kaupan kassajonossakin pyydetään treffeille. Ja nyt mut teilataan, tiedän sen. Ihmisten on niin vaikea tajuta, että viehättävienkin naisten on vaikea löytää aitoa ihmissuhdetta tai rakkautta. 

Vierailija
12/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:22"]

Voi ei :( älä luovu toivosta. Kai se on parempi myöskin olla ilman miestä kun täysin paskan miehen kanssa, niinkuin minä. Tai äitini joka on ollut noin viisitoista vuotta pahoinpitelevän (siis hakkaa ihan kunnolla)  alkoholistimiehen kanssa. Häneltä on murtunut paljon luita ja aina kamalasti mustelmia ja iso arpi otsassa jnejne. Tämä mies ei myöskään siivoa ollenkaan ikinä, on todella epähygieeninen, ei maksa mitään - ei edes omaa ruokaa eikä mitään osaa vuokrasta. äitini maksaa jopa tämän miehen nettipelitkin, peliriippuvainen kun on. Pointtini on että Asiat voisivat olla sinulla huonomminkin. Mutta niinkuin sanoin, älä luovu toivosta, voit tavata miehen missä vain, milloin vain :)

[/quote]

Voi kamala" voimia sinne ja onneksi olet päässyt miehestäm eroon!

Näin yritän itsellenikin sanoa, ettei kaikki parisuhteet ole hyviä ja olen ehkä onnellisempi yksin kuin huonon miehen kanssa. Haaveilen silti hyväsydämisestä musskasta joka tekis mut onnelliseksi... Ei tarvitse olla rahaa, eikä ulkonäköä, kunhan on mulle oikea ja osaa rakastaa!

-ap

Vierailija
13/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki parisuhteet ole tosiaan mistään kotoisin..harvalla menee loppuviimein oikeasti hyvin.....nykypäivänä tosi moni mies on:

-alkkis

-käyttää huumeita

-väkivaltainen

-narsistinen

-liian pihi

-liian mustasukkainen ja omistushaluinen

-työtön eikä tee mitään sen eteen että edes löytäisi töitä

-peliriippuvainen... esim. pelaa perheen perikatoon rahapeleillä tai istuu jatkuvasti tietokoneen/pleikkarin edessä

-työnarkomaani

-ei tee juurikaan kotitöitä, muutakun nalkuttamalla

-ei hoida lapsia, kaverit ja harrastukset menee edelle

-sitoutumiskammoinen

Niin moni +30 ystäväni on sinkku kun miehet on niin surkeaa tasoa......toivottavasti tämä lista ap helpottaa sinua.. ;)

Vierailija
14/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:53"]

Koska käsi sydämelle ap: etkö muka tiedä mukavia, hyviä miehiä, jotka kyllä sinulle muuten kelpaisivat, mutta sukat ei vain pyöri jaloissa?

14

[/quote]

No sellaista nyt yritänkin löytää, kun en kerran elämäni rakkautta kykene löytämään.... aionkin ottaa heti sopivan. Harmi vaan, että siellä deittipalstallakin miehet osoittavat jo ekan tai tokan viestin perusteella huonokäytöksisyyttä ja riidanhaluisuutta tai ihan puhdasta naisen aliarviostamista. Saan mm. raha tarjouksia osa selvästi puhuu kuin pikkulapselle, vaikka profiilitekstini on älyllinen, mutta ilmeisesti ulkonäkö aiheuttaa sen? Todella rasittavaa ja toivo alkaa hiipumaan sen kivan miehen löytymisessä.

Vierailija
15/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:53"]

Niin että tiivistettynä voisin sanoa ap:lle: en löytänyt minäkään, silti en ole yksin. En ymmärrä, kenestä on parempi olla yksin, kuin hyvän vaikkei niin sytyttävän miehen kanssa.

Koska käsi sydämelle ap: etkö muka tiedä mukavia, hyviä miehiä, jotka kyllä sinulle muuten kelpaisivat, mutta sukat ei vain pyöri jaloissa?

14

[/quote]Minä en ole kelvannut sellaisille mukaville miehille jotka minulle kelpaisivat, vaan olen vaan löytänyt miehiä joiden kanssa on niin paha ja raskasta olla, että ennemmin olen yksin vellomassa ihan vain omassa masennuksessani.

Ei tarvitse riidellä, ei henkistä eikä fyysistä väkivaltaa.

t.9

Vierailija
16/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ovat kamalaa tasoa etkä voi kuvitella ihastuvasi: olisiko aika laskea vaatimustasoasi miesten suhteen?

Kerropa rehellisesti, oletko oikeasti hyvännäköinen. Sanoit olevasi kaunis, mutta koskeeko tämä vain kasvoja? Onko sinulla ylipainoa? Onko yleisilmeesi ja läsnäolosi nyrpeä, ilman että itse tiedostat sitä? Ärsyynnytkö helposti ihmisten tavoista elää ja olla? Aivan. Minkälainen olet luonteeltasi?

Vierailija
17/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, enkä myöskään nyrpeä. Kaikki mut tuntevat kutsuvat mua empaattiseksi ja aurinkoiseksi ihmiseksi. Olen todella sosiaalinen, iloinen, mutta rajansa kaikella. Mulla alkaa pä hajoomaan ja itkettä yksinäisinä hetkinä tämä rakkaudettomuus. En näitä piirteitä vaan koskaan tuolla oikeassa elämässä näytä, vaan olen aina vahva ja iloinen. Olen kamalan surullinen tämän mies/rakkausjutun vuoksi. Katkera ja surullinen.

Vierailija
18/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin yksin, huonossa suhteessa. Ei rakkautta, ei seksiä kuin 2-4 kertaa vuodessa. Sekin huonoa. Olen koko elämäni ollut onneton. Tuskin löydänkään sitä oikeaa. Kerran luulin löytäneeni, pieleen meni sekin :(

T. Kohtalotoveri

Vierailija
19/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:43"]

Niin olen minäkin yksin, huonossa suhteessa. Ei rakkautta, ei seksiä kuin 2-4 kertaa vuodessa. Sekin huonoa. Olen koko elämäni ollut onneton. Tuskin löydänkään sitä oikeaa. Kerran luulin löytäneeni, pieleen meni sekin :(

T. Kohtalotoveri

[/quote]

Kiitos vertaistuesta. Sitä jollain tavalla hainkin tänne kirjoittamalla, että tietäis että on kohtalotovereita, kun on niin yksin tän jutun kanssa, vaikka myös ystäville puhunut miehen "metsästyksestä"...

Vierailija
20/33 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te silti hyviä naisina, vaikka ei rakkaus ole osunutkaan kohdalle. Sanotte itsellenne niin vähintään kerran päivässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi