Äänestä inhokki aiheesi!
Tällanen on varmaan ollu monta kertaa täällä, mutta päivitetään nyt uudelleen tämäkin tieto.
Kerro mikä on kaikkein ärsyttävin aihe ja vaikuta peukuttamalla.
-wt
-läski
-vela
-lapsettomuus
-Ls-ilmot
-pettäminen
-seksi
-naapurit
-joku muu mikä.
-akateemisyys ja älykkyys jutut
Ei oteta tähän mukaa ollenkaan mitään ripuli juttuja, koska sellaisethan me ignooraamme muutenkin.
Kommentit (17)
Kuuluuko tässä nyt inhokkia ylä vai alapeukutella?
- Palstapersun hengentuotokset
- Blogien haukkuminen
- Palstavelan jankkaus (en tarkoita tässä normaaleja vapaaehtoisesti lapsettomia)
- Päivän ruokaostokset ja syömiset.
- Poliittiset kannanotot.
- Blogit
Älkää laittako yhteen viestiin montaa, koska sitten sellaiset ei voi peukuttaa niitä, jotka ovat erimieltä toisesta viestin kohteesta. Mielestäni yläpeukutetaan inhokkia.
Kun palstan hyysärit ihannoi ja ylistää rötösteleviä ählämeitä! Yöks!!
Blogiten ruotiminen ilman muuta, ainuttakaan en seuraa, ei kiinnosta avata. Paitsi nää viattomat Pipsa avaukset, mua naurattaa se apinan raivo, joilla niitä puolustetaan. En siis lue Pipsankaan blogia.
Seksi.Ällöttää lukea näitä tekee niin mieli,että pillua kouristaa.Tai täällä odotan miestä pillu märkänä juttua.
Mitä mieltä päivän syömisistä -jutut
Pakkoruotsiin liittyvät keskustelut.
"Puhun Kiinaa, kysy mitä vaan" -keskustelut yms.
- olen nainen tms, onko kysyttävää? Jotkut ammatit vielä menee, on mielenkiintoistakin lukea.
- Maikkarilla just nyt! -aiheet (en omista telkkaria)
- toisten hääideoiden haukkuminen
Mutta tämä on aihe vapaa -palsta, ymmärrän että nuo ovat jollekin muulle mielenkiintoisia aiheita. Samoin minua kiinnostaa nuo muiden ruokaostokset/päivän ruuat mitä joku haukkui.
Kertokaa, paljonko mun pitäisi painaa.
Oho tää nousikin tää ketju jo tonkin verran..en ois ikänään uskonunna.
Tuo unohtui listasta toi olen peräreijän rönklääjä kysy mitä vaan.
Ja se että sain mieheni kiinni siitä ja siitä jutusta..tai pentuni tai anoppini.
ai niin ja; hei aijon tappaa itteni nyt plää plää.
Blogit, bloggarit