Mitä mieltä miehestä joka
32 vuotiaana asuu vielä äitinsä kanssa? Mies käy töissä ja on harrastuksia, mutta ei seurustele. Pystyisitkö käydä treffeillä kyseisen henkilön kanssa?
Kommentit (26)
Helpostihan siinä käy niin, että kun asuu äidin helmoissa aikamiespoikana, saa kilpailla samoista naisista afrikkalaisten kanssa.
Suomessa onkin poikkeuksellista se että joka toinen 17-vuotias muuttaa "omilleen" valtion kustantamana. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että mm. seksi ja huushollin pito eivät mitään rakettitiedettä ole, joten niistä ei tarvitse olla vuosikymmenien kokemusta jotta ne onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:37"]
En, koska olen kihloissa. muuten pystyisin, tuollainen asia ei ole minulle este ollenkaan.
[/quote]
Sama. Tuohan on ihan kultturisidonnainen ja yhteiskunnasta riippuva asia. Keski-Euroopassa on ihan normaalia että nuoret asuu pitkään kotona. Suomessa ollaan vaan totuttu, että heti muutetaan omilleen ja ollaan niin itsenäisiä (myös yksinäisiä!) Tietysti on luonnollista että aikuistuessa itsenäistytään ja eletään omillaan, hoidetaan omat asiat, mutta tilanteet voivat vaihdella.Moni voinmuuttaa väliaikaisesti vanhemmilleen esimerkiksi eron vuoksi. En suoralta kädeltä hylkäisi, ellei kyse sitten olisi siitä, että asuu vanhempansa kanssa siksi ettei tarvitsisi tehdä itse mitään...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:02"]
Helpostihan siinä käy niin, että kun asuu äidin helmoissa aikamiespoikana, saa kilpailla samoista naisista afrikkalaisten kanssa.
[/quote]
Niin, tai sitten vaan hakee esim. Thaimaasta nätin ja pienen naisen itselleen...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:01"]
Suomessa tupataan muuttamaan omilleen sen verran aikaisin, että kyllä ihmetyttäisi eikö tämä herrasmies kykene yksin hoitamaan asioitaan vai miksi asuu edelleen kotona. Jäisi treffit käymättä jos ei tuohon tule selvennystä.
[/quote]
Musta tällanen on paljon epäilyttävämpää, että ollaan vaatimassa "selvennyksiä" jostain asiasta, ennen koko treffejä.
Suomessa tupataan muuttamaan omilleen sen verran aikaisin, että kyllä ihmetyttäisi eikö tämä herrasmies kykene yksin hoitamaan asioitaan vai miksi asuu edelleen kotona. Jäisi treffit käymättä jos ei tuohon tule selvennystä.