Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä hylkiönaisia?

Vierailija
13.12.2020 |

Miltä tuntuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se tuntuu.

Vierailija
2/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Deittisivustoilla kelpaan vaan mamuille tai juopoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpaa edes niille.

Vierailija
4/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpaa edes niille.

Haluaisitko kelvata?

Vierailija
5/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivustot ovat nykyisin pelkkä vitsi. Minulla oli kolmekymppisenä miehenä ehkä 1-2 vuotta profiili. Kirjoittelin ja tapailin kymmenien tyttöjen kanssa. Oli muutamia tapaamisia, joista voi heti todeta että eipä toimi livenä yhtään. Muutamia parin kuukauden seurusteluja siitä seurasi, kunnes sitten löytyi sopiva kumppani ja olimme yhdessä yli 10 vuotta. Eroon sekin suhde kuitenkin lopulta päättyi. Silloin ennen olin työtön ja asuin vuokralla. Silti kelpasi kirjoittelu ja treffiseuraksi.

Nyt on vakiduuni, tulot > 50k vuodessa, uusi auto ja omistusasunto niin eipä saa samalta deittisivustolta yhtään vastausta yhdeltäkään naiselta. Ikää on reilu 10 vuotta lisää, mutta olen silti edelleen normaalipainoinen ja hiukset päässä. Joku on on muuttunut nettideittailussa ratkaisevasti 10 vuoden aikana. Ei taida siellä kukaan olla enää vakavissaan. Se on vain sellaista itsetunnon nostatusta ja ajanvietettä. Otin oman profiilin pois. Livenä löytää varmasti paljon paremmin seuraa kuin deittipalstojen naisista joille ei kelpaa kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme