Olen seurustellut julkkiksen kanssa. En vastaa kysymyksiin!
Valitettavasti en voi antaa asiasta tarkempia tietoja.
Kommentit (21)
Sitten tämä on kyllä harvinaisen turha avaus!
Nyt mä keksin!Sä et kehtaa kertoa tarkemmin,koska se julkkis oli Tauski tai Matti Nykänen!Tai mahdollisesti Johanna Tukiainen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:41"]
Nyt mä keksin!Sä et kehtaa kertoa tarkemmin,koska se julkkis oli Tauski tai Matti Nykänen!Tai mahdollisesti Johanna Tukiainen.
[/quote]
Kyseessä oli tunnettu rock-tähti, ulkomaalainen, ja ei, en vastaa kysymyksiin.
Tuota viestiä 7 ei kirjoittanut ap! En tosiaankaan anna mitään vihjeitä siitä, kenen kanssa olen seurustellut. Turha edes yrittää! -ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:35"]
Mikset vastaa?
[/quote]
Kyse on yksityisasiasta ja haluan kunnioittaa tämän ihmisen yksityisyyttä, vaikka hän julkkis onkin. -ap
Ap on ollut yhdenyön suhteessa jonkun BB tyypin kanssa ja nyt hieman liioittelee täällä.
Sä vaan haaveilet siitä tyypistä ja sitten sairastuit mielenterveysongelmaan ja nyt teet siitä muka todellisuutta. Ei mene läpi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:35"]
Mikset vastaa?
[/quote]
Kyse on yksityisasiasta ja haluan kunnioittaa tämän ihmisen yksityisyyttä, vaikka hän julkkis onkin. -ap
[/quote] mitä se haittaa aikka kerrot, eikö seurustelu ole aivan tavallista elämää.
Me ei kuitenkaan tiedetä sitä kun se on jonkun omituisen bändin basisti.
oli tunnettu!!!! Eli ei ole enää, joku vanha käppänä siis.
Mahtaa sinua potuttaa kun haluaisit kertoa mutta et voi. BUHHA HHAAAA!! Eli meidän silmin et ole seukannut kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Tuota viestiä en kirjoittanut minä! -ap
Eikö sinulla ole kavereita joille kertoa kun piti tänne tulla muka paljastamaan jotain. Aika heikkoa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:01"]
Mahtaa sinua potuttaa kun haluaisit kertoa mutta et voi.
[/quote]
En halua kertoa enkä myöskään kerro. -ap
Voi ap,sä oot ymmärtänyt tän homman aivan väärin.Kuuluu kirjoittaa "Olen *tähän tyhmä,tekaistu,provosoiva juttu*,haluatko kysyä jotain?" Toisaalta,onhan "ei saa kysellä mitään"-juttu tuore näkökulma provoiluun,anna mennä vaan! :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Tuota viestiä en kirjoittanut minä! -ap
[/quote]
Mutta joku kahdeksankympin ja kuoleman välissä oleva nisti nykyään joka siis oli joskus "tunnettu"?
Haluaisin silti kysyä jotain?