Uskaltaakohan kukaan tulla urputtamaan raavaalle miehelle maskittomuudesta?
Veikkaan, että ne keille maskittomuudesta tullaan aukomaan päätä, ovat lähestulkoon vain ja ainoastaan naisia.
Kommentit (11)
Maskittomien fantasioita. Todellisuudessa kukaan ei kiinnitä teihin mitään huomiota, ehkä kiertää vähän kauempaa.
Mua ällöttää sana ”raavas” varsinkin kun mies käyttää itsestään nimitystä ”raavas mies”.
N26
Miksi oletus on että joku sanoo siitä ikävästi. Entä jos sillä kertaa se on joku suht kiva, jota ahdistaa virushönkäily niskaan kassajonossa.
Ei ole ainakaan minulle tullut. Olen vähän toivonut että joku tulisi niin voisin laittaa hysteerikon nippuun.
Nykyaikana kassajonossa tulee aika helposti tilaa,kun yskii äänekkäästi...
Ei kukaan fiksu jaksa alkaa vänkäämään idioottien kanssa julkisella paikalla näin koronan aikana.
Tarkoittaako raavas nykysuomen kielellä myös idioottia? - En minä käy kenellekään urputtamaan maskittomuudesta. Mutta toivon, että järki tässä(kin) asiassa voittaisi. Vai pitäisikö aatella, että jos on tarpeeks "raavas", niin ei enää tarvitse käyttää järkeään jos sellainen enää on tai on koskaan ollutkaan.
rahvas tarkoittaa Virossa kansaa, raavas taas suomenkielessä romuluista, rotevaa ja verevää sälliä
Vierailija kirjoitti:
Maskittomien fantasioita. Todellisuudessa kukaan ei kiinnitä teihin mitään huomiota, ehkä kiertää vähän kauempaa.
Kyllähän näitä on julkisuuteen tihkunut, että maskittomille naisille - varsinkin nuorille ja nuorehkoille - on tultu rähjäämään.
Toisten kisailevat edelleen leikkimielisesti maskittomuudella, toiset joutuvat tekemään kaikkensa, etteivät saa tartuntaa ja levitä koronaa eteenpäin töissä vanhusten parissa.
Onhan siinä pelko, että saa rahvaalta mieheltä turpaan. Helppo niitä haukkua, joita näkee helposti kiusattaviksi.