Miksi ei voi olla fiksu mutta kaunis?
On pistänyt silmään et miks yleensä korkeasti koulutetut on vähemmän kauniita/komeita kun taas tavan duunarit on ulkonäöllisesti viehättävämpiä.
Sairaalamaailmassakin on niin harvassa kauniit naislääkärit tai komeat miehet, kun taas hoitsut edustaa sairaalan kauneutta.. Tai muuallakin insinöörit, hammaslääkärit, valtion työntekijät jne..
Eikä oo vaan mun mielipide vaan kuullut useasti tästä..
Tällaist tylsää vaan mietin sateisena lauantaina..
Kommentit (18)
Aargh, "tavan"... No, ainakin tuli ap:n koulutustaso heti kättelyssä selväksi...
Sulla on ap vaan semmonen maku että tykkäät enemmän wt:n ulkonäöstä. Makuja kun on monia.
Ihan soopaa. Itseasiassa sen älyn näkee katseesta ja se tekee kauniiksi tai komeaksi. Toinen juttu, jos haussa joku bimbonnäköinen. Mielestäni bimbous ei ole kaunista. Ja siis en viittaa, että tietyssä ammatissa kaikki bimboja. Mutta niin se on, että fiksut ovat kauniita.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:28"]Aargh, "tavan"... No, ainakin tuli ap:n koulutustaso heti kättelyssä selväksi...
[/quote]
Ärsyttävä sana toi tavan. Ehkä ap on Joensuusta.
Minulla on tohon perustelu. Kun nuorena eli vielä silloin kun koulut oli kesken ja pti päättää mihin lähtee opiskelemaan ne kauniit ja komeat viiletti menemään ja eli railakasta elämää ja niin edelleen. Mutta rumilukset oli kotona opiskelemassa kun heillä ei ollut kavereita jotka viiletti niin heillä oli aikaa hommata kunnon työ ja tutkinto.
Miten älyn näkee katseesta? Mistä tunnistan että katse joka vaeltelee rinnoissani on älykäs?
8:lle. Tiedoksi, että jos miehen katse vaeltelee ensi treffeillä rinnoissasi, niin mies ei ole älykäs.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:54"]
8:lle. Tiedoksi, että jos miehen katse vaeltelee ensi treffeillä rinnoissasi, niin mies ei ole älykäs.
[/quote]
Vittu Einsteinkin katsoisi tissejä jos ne on esillä. Ja varmaan katselikin aikanaan.
Miksi sairaanhoitaja ei voisi olla älykäs??
Niin kuka sanoo, ettei voi olla? Itse olen yliopistolla tutkimushommissa ja mielestäni siellä ei keskimääräisesti ole enemmän perseestä revästyjä naisia/miehiä kuin muuallakaan. Ja juu, toki tiedän, että kaikki yliopistossa olevat eivät silti ole niitä kaikkein älykkäimpiä.
kauneus ja tyhmyys ja rumuus ja älykkyys noinko se menee? Kuka mitäkin pitää kauniina. On kauniita ja älykkäitä ja rumia ja tyhmiä sekä että. Kauneus on katsojan silmissä. Onhan tämä Miss Suomikin kaunis ja opiskelee kauppatieteitä yliopistossa.
Älykkyyttäkin on monenlaista. Vähemmän kouluttautunutkin voi olla pirun älykäs. Ja kyllä, myös kaunis. Ta vähemmän kaunis. Korkeasti koulutettu voi olla jossain älykkyyden osassa suorastaan heikoilla jäillä... ei tällaista voi määritellä.
Kauneus on totisesti katsojan silmissä
tunnen useita minun mielestäni kauniita ja älykkäitä naisia. Jos pitää kauniina kovasti tällättyjä, tarkoitan että on tekoripset, kova väri hiuksissa... Niin eihän sellaista harrasta fiksut ihmiset. Eli jos joku tykkää sellaisesta "kauneudesta" niin turha olettaa että siellä äly säkenöi. Fiksut kauniit on yleensä aika naturellisti laitettuja.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:32"]
Kauneus on totisesti katsojan silmissä
tunnen useita minun mielestäni kauniita ja älykkäitä naisia. Jos pitää kauniina kovasti tällättyjä, tarkoitan että on tekoripset, kova väri hiuksissa... Niin eihän sellaista harrasta fiksut ihmiset. Eli jos joku tykkää sellaisesta "kauneudesta" niin turha olettaa että siellä äly säkenöi. Fiksut kauniit on yleensä aika naturellisti laitettuja.
[/quote]
Yleistyskin toki taiteenlaji.
On kieltämättä kivaa olla molempia.
Molemmat harvinaisia ominaisuuksia, epätodennäköistä kuulua molempiin ryhmiin.
Jo avaus on väärin, miksi ei voi olla fiksu ja kaunis? Mutta metsään menet huomionnissassikin. Ehkä olet väärässä yliopistossa, niin on komeita kolleja tullut vastaan täällä!
Missä päin on sateista?