Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö te kaikki miehillenne ruoan valmiiks kun hän tulee töistä?

Vierailija
21.04.2009 |

Minä teen ruuan aina, joka ilta ja siittä riittää (totta kai!) miehellenikin.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla toiden jalkeen se joka on enemman tolpillaan kaivaa pakastimesta lihapadan tai pastakastikkeen, keittaa riisin tai pastan ja huuhtelee salaatin. Ei meista kumpikaan jaksaisi ryhtya kokkaamaan alusta asti! Viikonloppuisin syodaan pitempaa kypsennysta vaativaa ruokaa ja viikolla siis "pikaruokaa".

Vierailija
142/147 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alkeellista kohteliaisuutta. Ja jos on hoitovapaalla lasten kanssa niin on oikeus ja kohtuus tehdä myös kotityöt, silloin ei ole muuta kuin aikaa niitä tehdä. Ei lastenhoito niin kovin vaativaa ole että sitä täyspäiväisesti tulee tehdä.

Ei ihme että miehet vaihtavat vaimojaan jos tällaisia uusavuttomia, laiskoja hirmuja on kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ruoan koko perheelle, mutta vasta kun mies on tullut töistä. Hän on silloin mielellään puoli tuntia - tunnin lasten kanssa, ja minusta on mukava kokata ihan rauhassa. Syömme noin klo 18 mikä on musta ihan hyvä aika.

Vierailija
144/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee joka päivä. Olen vuorotöissä ja mies tekee pitkää päivää yrittäjänä. Jos olen aiemmin töistä kotona niin teen yleensä jotain pientä lämmintä tai voileivän ja kahvin kun mies tulee kotiin. Yhdessä tehdään päivällinen tai mies kokkaa jotain. Jos minulla on vapaapäivä, teen ruuan kyllä. Kerran-kaksi viikossa syödään valmista ja ehkä kerran viikossa pikaruokaa tai ravintolassa. 

Vierailija
145/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Mies tulee yleensä aina ennen minua töistä ja tekee sitten ruan itselleen ja lapsille. Minä syön sitä samaa sitten kun tulen kotiin.

Minä teen ruokaa ehkä pari kertaa kuussa ja mies vastaa meillä ruanlaitosta lähes täysin. On paljon parempi kokkikin kuin minä.

Vierailija
146/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee minulle, tai sitten syömme töissä.

Vierailija
147/147 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi