Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joiden appiukko vihaa teitä?

Vierailija
12.12.2020 |

Olen todella surullinen. Mieheni isä on vihannut minua alusta lähtien. Syyttää minua poikansa päihdeongelmasta. Eilen sain kuulla, että hänen mielestään poikansa ansaitsee jonkun paremman kuin minä. On kuitenkin kulunut puolet vuosikymmenestä ja yhä hän vihaa minua. On mm. sitä mieltä, että raiskatuksi tuleminen on omaa vikaani ja myös on sitä mieltä, etten ole tarpeeksi älykäs opiskelemaan alaa jota opiskelen. Jatkuvasti huomauttelee milloin mistäkin ja vähättelee minua. Poikaansakin kontrolloi ja arvostelee, eikä ymmärrä, että pojan päihdeongelmalla on paljon tekemistä hänen oman käyttäytymisensä kanssa, kuitenkin on sysännyt sen minun syykseni.

En haluaisi erota miehestäni, mutta välillä tuntuu, että on pakko erota vain siksi, että pääsee appiukosta eroon. Hän myös kontrolloi poikaansa ja pitää vihakampanjoita minua vastaan koko perheelleen. En vain enää jaksaisi, kun omakin isäsuhteeni on ollut vaikea.

Kaipaisin vertaistukea. Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni kyllä katsoo minua erittäin karsaasti, jonkintasoisesta vihastakin voi olla kyse.

Taidan vain olla sitä tyyppiä jota kuuluu katsoa vähän vinoon.

Joudun vielä tapaamaan häntä aivan liian säännöllisesti, harrastamme samaa lajia, ja samanikäisinä emme voi vaihtaa treenivuoroja. Vaihtoehto olisi lopettaa kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan