Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä maskin käytössä on niin hankalaa ettei voi käyttää

Vierailija
12.12.2020 |

Kertokaa toki !

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasmaski on niin tiiviitä, etten voi astman takia käyttää niitä (ei vaan saa henkeä). Kertakäyttöisiä käytin aiemmivälttämättömissä tilanteissa, mutta sitten herkistyin niille enkä niitäkään pysty enää käyttämään allergisten oireiden takia (kasvot ja kaula alkaa turvota jo 5 min käytön jälkeen).

Vierailija
42/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari on todella hankala. Nousee niin ylös silmiin saakka, että ei meinaa nähdä. Lasien kanssa hankala.

Joudun hengittämään suu auki, muuten ei henki kulje, maski kostuu nopeasti.

Pää alkaa särkeä ja oksettaa.

En ymmärrä kuinka joku on kulkenut maski päässä keväästä alkaen.

Itse laitoin eilen ekan kerran ja en käytä kuin pakollisista paikoissa, kirjastossa ja terveydenhoitolaitoksissa.

Niin, tuli muuten heti ihme kutisevia näppylöitä naamaan, yleensä ei ole yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski, ei Mari.

Vierailija
44/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli iho-ongelmia. Muuten iho ollut aina hyvässä kunnossa ja maskien myötä ikäviä muutoksia, niin en halua enää käyttää maskeja! 🙄

Vierailija
45/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha allerginen nuha, nenä valuu AINA vähönkin viileällä, kylmästä sisälle (esim. kauppaan tullessa), on inhottavaa kun räkä valuu pitkin naamaa. Mulla on myös lievä paniikkihäiriö ja maski aidosti ahdistaa. 

Käytän silti, sen verran lintsaan että kun nenä valuu,  otan maskin pois, niistän ja laitan takaisin. Kyllä saa aika painavat perusteet mielestäni olla, että ei näillä luvuilla maskia käytä.