Mitä mieltä tästä ikäerosta?
Olen siis N22 ja tapailemani mies 29-vuotias. Aloimme tapailla aloitettuani samat maisteriopinnot hänen kanssaan ja huomasimme, kuinka hyvin meillä synkkasi keskenään. Olemme tunteneet vakavammin nyt puolisen vuotta ja olen tavannut hänen kavereitaan (samaa ikäluokkaa kun hän), jotka ovat suhtautuneet minuun ja tapailuumme pääsääntöisesti positiivisesti. Onko seitsemän vuoden ikäero huolestumisen arvoista näin parikymppisenä, vaikka tulemmekin muuten täysin toimeen ja näen lupaavan tulevaisuuden miehen kanssa?
Kommentit (6)
Liian nuori sinulle. Missä se on luuhannut 7 ( miinus inttivuosi) vuotta, jos samalla viivalla opiskelussa kanssasi?
Ei rakkaus ja välittäminen ole siitä kiinni että ikäero on väärä. Hassu ajatuskin.
Ihan normaali. Eihän tuo nyt ole edes mikään merkittävä ikäero. Mulla ja miehellä saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori sinulle. Missä se on luuhannut 7 ( miinus inttivuosi) vuotta, jos samalla viivalla opiskelussa kanssasi?
Opiskeli ensin kandinsa loppuun ja työskenteli sen turvin, nyt päätti täydentää maisterilla. On toki vähän vanhempi kuin ehkä keskimääräinen opiskelija, mutta ollaan muuten pitkälti samalla viivalla.
AP
up