Mulla ei jää aikaa mihinkään enää kun pitää kastella vain basilikaa :(
Koko ajan se vaan lerputtaa lehtiään vaikka kastelen vähän väliä. Ei jää enää aikaa ulkoilla lasten kanssa tai tehdä ruokaa kun pitää koko ajan vain kastella basilikaa. Kaduttaa jo että ostin sen. Ja se vain näyttää nyrpeää naamaa ja lerputtaa lehtiään :(
Kommentit (11)
Ostin kaksi, itse asiassa mies toi toisen, kun luulin ekan nuupahtaneen. Heitin muovikääreineen vesilasiin ikkunalle, hyvin viihtyvät sen enempää murehtimatta, kun muistaa kerran viikossa laittaa lasiin lisää vettä.Näköjään kaikki kalliit vesipuutarhat pöydälle ovat turhia, kun pelkkä vesilasi riittää.
Tee lasipurkkiin kivistä kerros jonka päälle laitat basilikaruukun. Sitten vettä niin että juuret peittyvät. Riittää kun kastelee aamuisin ja aikaa jää muuhunkin! :)
Basilikat ovat sellaisia juoppoja että! xD
Mulla on basilika isossa kipossa, ja laitan kipon täyteen vettä. Basilika kelluu siellä vedessä siinä omassa pikku åisessa kaupan ruukussaan. Ja voi hyvin.
Ota basilikasta tukeva ote, suuntaa keittiöön, tipauta kasvi biojätteeseen. Problem solved!
Todennäköisesti olet ylikastellut sitä.
Ei tuossa auta muu kuin hankkia altakastelujärjestelmä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:39"]Koko ajan se vaan lerputtaa lehtiään vaikka kastelen vähän väliä. Ei jää enää aikaa ulkoilla lasten kanssa tai tehdä ruokaa kun pitää koko ajan vain kastella basilikaa. Kaduttaa jo että ostin sen. Ja se vain näyttää nyrpeää naamaa ja lerputtaa lehtiään :(
[/quote]
Aika mielenkiintoinen mies sinulla..
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:34"]4D: Basilikan ja elämän välissä
[/quote]
Kiitos nauruista :D