Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän kolme-neljäkymppisen lapsettoman miehen

n28
12.12.2020 |

Mulla ei ole mitenkään tiukat kriteerit, lapsettomuus olis plussaa. Ei tarvitse olla koulutettu kunhan ansaitsee elantonsa jollain, ei tarvi olla omaa asuntoa eikä muutakaan omaisuutta. Kun vaan olisi mukava persoona, ihan kivan näköinen ja jaksais panna ainakin kerran parissa päivässä. Ajokortti olis plussaa, kun en jaksais itse olla aina se joka ajaa, vaikka mulla auto onkin.
Tinderin poistin aikaa sitten, kun kaikki etsii sieltä vain seksiä. Baareihin ei viitsi pandemia-aikaan lähteä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kakkosta

Vierailija
22/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haet noin vanhaa miestä jos itse olet vain 28-vuotias?

En osaa sanoa, kaipa tässä on havaittavissa jonkinlaista aloilleen asettumisen kaipuuta. Lähinnä samanikäisten kanssa seurusteluani olen tullut todenneeksi, että omalle kohdalle osuneet miehet tuntuu usein turhauttavan lapsellisilta, ja esim. isäksi tuleminen seuraavan 10 vuoden aikana hirvittää ajatuksena.

Mä nielen mällit (tottakai, en oo koskaan ymmärtänyt miksi joku ne kävis sylkemässä eikä se mitenkään pahalta maistu), siivoon ja pyykkään, kokkaan ja näytän ihan hyvältä. Haluaisin vaan löytää jonkun, joka voisi edes harkita perheen perustamista ennen kuin oon nelikymppinen.

Jos mies on lapsellinen yli 25-vuotiaana, ei se siitä 35:kaan ole vielä parantunut.

Hirveän huono lähtökohta tuokin, että "haluan vain jonkun, jonka kanssa perustaa perhe". Jos tuolta pohjalta miestä haet, niin metsään menee se suhde ennemmin tai myöhemmin. Jos haluat oikeasti toimivan suhteen, etsi sellainen kumppani, jonka kanssa tiedät viihtyväsi loppuelämän tuli lapsia tai ei. Suomessa on valitettavan yleistä, että elämänkumppani nähdään ensisijaisesti yhteisten lasten äitinä/isänä, vaikka hänen pitäisi aina olla ensisijaisesti nainen/mies, eli kumppani. Parisuhde tulisi olla ykkössijalla myös sen jälkeen, kun lapsi syntyy. Näin taattaisiin myös niille lapsille onnellisempi lapsuus ja mahdollisuus kasvaa tasapainoisiksi, täyspäisiksi aikuisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko sulle 50-vuotias sinkkumies, joka jaksaa panna joka päivä? Lapsi on jo aikuinen, joten ei asu kotona tai ole muutenkaan rasitteeksi suhteelle. Olen timmissä kunnossa ja erektiokin on kivikova, kukaan ei muutenkaan ulkonäöstä usko, että olisin 50. Yleensä luullaan 35-vuotiaaksi. 

Isäksi voin hyvin vielä ryhtyä, joten sekään ei ole ongelma. Kunhan hoidat kaikki kotiin ja lapseen/lapsiin liityvän, luovutan sukusolut ja sukunimen ilomielin. 

Vierailija
24/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa kondomi! liikaa sukupuolitauteja liikkeellä oireettomana ja sitten kuukausien päästä soitellaan entisiä hoitoja läpi.

terkkari

Vierailija
25/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Voiko tulla kylään?

Voiko tulla esittäytymään?

Vierailija
26/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos on vankilassa?

Vierailija
27/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, kaipa tässä on havaittavissa jonkinlaista aloilleen asettumisen kaipuuta. Lähinnä samanikäisten kanssa seurusteluani olen tullut todenneeksi, että omalle kohdalle osuneet miehet tuntuu usein turhauttavan lapsellisilta, ja esim. isäksi tuleminen seuraavan 10 vuoden aikana hirvittää ajatuksena.

Mä nielen mällit (tottakai, en oo koskaan ymmärtänyt miksi joku ne kävis sylkemässä eikä se mitenkään pahalta maistu), siivoon ja pyykkään, kokkaan ja näytän ihan hyvältä. Haluaisin vaan löytää jonkun, joka voisi edes harkita perheen perustamista ennen kuin oon nelikymppinen.

Jos mies on lapsellinen yli 25-vuotiaana, ei se siitä 35:kaan ole vielä parantunut.

Hirveän huono lähtökohta tuokin, että "haluan vain jonkun, jonka kanssa perustaa perhe". Jos tuolta pohjalta miestä haet, niin metsään menee se suhde ennemmin tai myöhemmin. Jos haluat oikeasti toimivan suhteen, etsi sellainen kumppani, jonka kanssa tiedät viihtyväsi loppuelämän tuli lapsia tai ei. Suomessa on valitettavan yleistä, että elämänkumppani nähdään ensisijaisesti yhteisten lasten äitinä/isänä, vaikka hänen pitäisi aina olla ensisijaisesti nainen/mies, eli kumppani. Parisuhde tulisi olla ykkössijalla myös sen jälkeen, kun lapsi syntyy. Näin taattaisiin myös niille lapsille onnellisempi lapsuus ja mahdollisuus kasvaa tasapainoisiksi, täyspäisiksi aikuisiksi.

Oot ihan oikeassa, mutta mun lähtökohtana ei ole tietenkään ainoastaan se, että haluan löytää jonkun jonka kanssa perustaa perhe. Multa kysyttiin, miksi haen itseäni vanhempaa miestä, ja perhehaaveet on yksi syy siihen. Joku voi olla eri mieltä, mutta mun mielestä parisuhteessa on suht tärkeää se, että tulevaisuudenkuvat on edes jossain määrin samanlaiset, ja omalle kohdalle on osuneiden samanikäisten miesten kanssa ne ei ole oikein mätsänneet. Esim. toi perheen perustaminen on mulle tärkeä juttu, enkä siksi koe oikein järkeväksi omalla kohdallani seurustella ihmisen kanssa, joka on varma siitä, ettei halua lapsia vielä pitkään aikaan (jos ollenkaan).

Vierailija
28/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on paljon niitä.      Harmi kun ei löydä sua, niin suuri maa.

Vierailija
29/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä yhden. Mutta sillä on liian läheinen suhde äitiinsä.

Vierailija
30/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Mutta olen jo varattu :-S

Vierailija
31/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi mietinkin, että mistä ihmeestä niitä lähtis itse edes etsimään..

Vierailija
32/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sinulla on housuissasi. Tuon ikäinen on mies parhaassa iässä.

Vierailija
33/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Lapseton, 35-vuotias insinöörimies. 

Vierailija
34/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin suomea majailet?

Vierailija
35/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän monta. Ne ei välttämättä ole parisuhdetyyppiä. Kaikki vähän omissa oloissa viihtyviä, mut ei juoppoja ja tienaa hyvin.

Vierailija
36/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä. Lapseton, 35-vuotias insinöörimies. 

Nimenomaan insinööreissä on niitä

Vierailija
37/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla

Vierailija
38/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä ja laittaa tänne yhteystietonsa. Tuskin on pulaa treffiseurasta.

Vierailija
39/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olen mutten Tinderissä. Itseasiassa täytän kaikki ehdot. Jos olet rintava niin jaksan varmaankin harrastaa seksiä päivittäin.

Sama, mutta innostun enemmän pienestä rintavarustuksesta.

Vierailija
40/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla

Onks siellä kallista asua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi