Puhutteko miehellenne hellällä äänellä?
Eri tavalla kuin muille. Joskus jopa vauvaäänellä?
Kommentit (25)
En puhu. Jmalauta se äijä on puolikuuro. Ainakin kun sen pitäisi tehdä jotain. Minulla vttuuntunut tiine ääni.
meillä nainen puhuu hellällä äänellä kun se on rahaa vailla, tai sitten se nalkuttaa saadakseen rahaa. muissa asioissa se vaan nalkuttaa
Tapauskohtaista. Jos mies on siinä määrin jälkeenjäänyt, että älykkyysosamäärä on pikkulapsen tasolla, tuollainen puhetapa on hyvinkin aiheellinen. Normaalijärkinen yksilö varmasti ärsyyntyisi pahemman kerran.
Normaalit asiat normaalilla äänellä ja hellät asiat hellällä äänellä.
Jos huutamista ja nalkutusta voi sanoa helläksi, niin joo.
Vauvaäänellä? Tämä palsta on erikoinen...
Lässytän kuin vähäjärkiselle 😍
No en. Mutta kai se ääni vähän hellemmäksi välillä taittuu. Nalkuttamisesta olen opetellut pois, muttei nyt ihan tyylipuhdasta suoritusta vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
tämähän on vauvapalsta
En puhu, vaan ihan normaalilla äänellä. Miksi ihmeessä lässyttäisin aikuiselle miehelle jonka puheenkehitys on tapahtunut jo yli 40v sitten. Vauvoillehan on siis todettua hyötyä aikuisen lässytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämähän on vauvapalsta
Ei. Tämä on aihe vapaa. Tämä sattuu sijaitsemaan internetin kolkassa nimeltä vauva.fi, mutta vauvapalsta tämä ei ole.
Ei suomalaiset naiset osaa puhua hellällä äänellä miehille.
Lapsille osataan hellällä äänellä ja koirille lässytetään.
Minulle vaimo lässyttää makuuhuoneessa, koska olemme pervoja. Muut asiat hoidetaan ihan normaalilla puheäänellä.
Puhun niille, kuin koirille tai hevosille "Good Boy".
Onko nälkä, onko jano, mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämähän on vauvapalsta
Ainiin.. ?* Ei minun tarvitse edes ymmärtää 😂
"Hyyyyyy-vääääää... HIEnosti!" Ai kun poju kehrää!
Joo nauran miehellesi kuin se broadcasters-savumainoksen mirri
Suristelen ja kehrään lailla kisulin murmelilleni tarinoita ja aatoksia eri taajuuksilla.
Mieskertoofaktaa75 kirjoitti:
Ei suomalaiset naiset osaa puhua hellällä äänellä miehille.
Lapsille osataan hellällä äänellä ja koirille lässytetään.
Muunmaalaiset osaa?
Kyllä, aina hellällä äänellä, ehkä hieman lapsellisesti. Tosin muulloinkin kuulemma puhun hentoisella äänellä ja se on ihan luonnollinen puheääneni, olen siis kehno puhumaan isossa porukassa, kun ääni ei kanna.