Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin välillä exää ja koen huonoa omaatuntoa siitä.

Vierailija
02.05.2014 |

Joo, elikä seurustelusta on aikaa jo melkein 10 vuotta, mutta silti etenkin viime aikoina (jostain kumman syystä) exä on ollut mielessä. Oltiin melko nuoria silloin, enkä ollut ollenkaan valmis vielä sitoutumaan tosissani, niinpä parin vuoden yhdessäolon jälkeen erottiinkin minun aloitteesta.

Tätä nykyä olen itse naimisissa, exä edelleen sinkku. Välillä facebookissa käyn lukemassa kuulumisia. En ole muutamaan vuoteen ollut missään yhteydessä, mutta huomaan miettiväni häntä välillä... Miksi ei ole löytänyt ketään? Olisko meistä sittenkin voinut tulla jotain? Olen periaatteessa ihan onnellinen nykyisessä suhteessani, joten miksi haikailen exäni perään? Koen huonoa omaatuntoa asiasta.

Muita joilla samanlaisia tuntemuksia tai ajatuksia tai selitystä asiaan? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on ollut, mut sen jälkeen alan miettiä minkä takia hän on EX

Vierailija
2/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko puhua exän kanssa? Tunne voi vaikka mennä helpottavasti ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:05"]

Kannattaisiko puhua exän kanssa? Tunne voi vaikka mennä helpottavasti ohi.

[/quote]

Niin totta. Sitä saattaisi taas muistua mieleen ne syyt miksi on ex... Toisaalta olimme molemmat aika nuoria ja tyhmiä silloin, joten en tiedä onko edes sama ihminen enää. Itse olen ainakin muuttunut hurjasti. Ihmettelen kyllä että ei ole vakiintunut, vaikka ikää on jo lähemmäs 40v, koska silloin aikoinaan ainakin puhui naimisiinmenosta, lapsista jne. En ole pitänyt yhteyttä exään, koska en halua loukata nykyistä miestäni. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan