Naisten naurettavat kuvitelmat!
Hahhah, muistan miten naiseni kanssa nauroimme itsemme tärviölle 90-luvulla kun vaimoni naispuoliset kaverit olivat kylässä ja yksikin ihan tosissaan sanoi, että hän hankkii Sami Hyypiän (silloinen esillä ollut potkupalloilija) puolisokseen.
Ei taida elämän realiteetit mennä ihan noin :)
Kommentit (15)
Minä olen ystävieni edessä usein väittänyt vakavalla naamalla kaikkea typerää ja kummallista, kun heitä jaksaa naurattaa moinen käytös niin tolkuttomasti. Uskoin, että he nauroivat kanssani eivätkä minulle, mutta nNyt tuli vilunväreitä, että mitä jos he ovat aina luulleet minun olleen tosissani...
No miten niin, ihan ihminenhän se Sami Hyypiäkin on ja ihmisen kanssa seurustelee.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:39"]
Hahhah, muistan miten naiseni kanssa nauroimme itsemme tärviölle 90-luvulla kun vaimoni naispuoliset kaverit olivat kylässä ja yksikin ihan tosissaan sanoi, että hän hankkii Sami Hyypiän (silloinen esillä ollut potkupalloilija) puolisokseen.
Ei taida elämän realiteetit mennä ihan noin :)
[/quote] Onks se ny naisesi vai vaimosi? Vai provo?
Nämä naikkoset ovat niitä, jotka ovat vielä nelikymppisinä sinkkuja :) kun ei löytynyt sitä Hyypiää! :)
Entinen kaveri haaveili aina Twilightin päätähdestä, yritti etsiä miehenkin joka näyttäisi PATTInsonilta ja lähetteli Twilightin näyttelijöille rakkauskirjeitä toivoen vastausta ja sitten minä olin meistä kahdesta se " kaikin puolin tyhmempi".
Yksi entinen kaveri (ei ihme että entinen) käski minun iskeä kaverinsa poikaystävää, johon en suostunut, se mies näytti aivan nuorelta George Clooneylta. Kaveri olisi itse halunnut sen miehen mutta ei saanut!
Äh, oletteko oikeasti noin typeriä ettette erota huumoria? Vai oliko tämä vain suht huono provo?
Äh, oletteko oikeasti noin typeriä ettette erota huumoria? Vai oliko tämä vain huono provo?
Ne varmaan hieman vain hassuttelivat. Tuskin tosissaan olivat. Vaikka mistä sitä koskaan tietää.