Mies haluaa lapsen, minä en
Nähtävästi olemme ajautuneet tähän vaikeaan tilanteeseen. Olen toki jo aiemmin kertonut miehelle etten lapsia halua ja hän on silti halunnut olla kanssani. Nyt kuitenkin monen kuukauden vihjailujen jälkeen eilen sanoi haluavansa lapsia, kuulemma yksikin riittäisi.
Onko tässä nyt enää muuta vaihtoehtoa kuin ero :/ Itkettää ja masentaa :(
Kommentit (5)
Kannattaa miettiä eroa jos on varma ettei halua koskaan lapsia. Et voi pyytää miestä luopumaan toiveesta kokea joskus isyys ja ero on varmasti tulossa enemmin tai myöhemmin asian takia. Itse erosin ex-miehestäni koska hän ei halunnut lapsia. En alkanut painostaa asiaa vaan päätimme erota sen vuoksi vaikka rakastimme syvästi toisiamme. Nyt olen miehen kanssa kihloissa joka haluaa lapsia ja odotan ensimmäistämme enkä voisi olla onnellisempi vaikka pelkäsin lähteä sinkkumarkkinoille 29 vuotiaana. Perheen perustaminen on niin suuri asia elämässä, että siinä asiassa ei voi joustaa toisen vuoksi. Vaikka rakastaisikin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:20"]
Älä ainakaan ala tehdä lapsia, jos et niitä halua. Ehkä miehen kuumeilu menee ohi.
[/quote]
Vaikka miehen kuumelu menisikin ohi, se luultavasti palaa myöhemmin. Suurinosa haluaa jossainvaiheessa lapsia, etenkin jos on edes kerran ollut vauvakuumetta tai muuten fiilis, että haluaa lapsen.
Älä missään tapauksessa hankkiudu raskaaksi.
Pirun paska tilanne, tässä kun ei ole edes kompromissia olemassa. Itsellä oli sama tilanne ja meinasin erota, kunnes vuotta myöhemmin alkoi mies itse puhua perheenlisäyksestä. Sen ajan suhde meni vähän niin ja näin... edelleen olen pienellä varauksella, mutta katsotaan vielä. Mutta olenkin vasta 22- vuotias, eli mulla ei ole kiire. Saattaa olla ettmä mieli muuttuu, loputtomii ei kuitenkaan kannata odottaa.
Älä ainakaan ala tehdä lapsia, jos et niitä halua. Ehkä miehen kuumeilu menee ohi.