Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: emätinorgasmi vai klitorisorgasmi

Vierailija
02.05.2014 |

Toisesta ketjusta nousi ajatus galluppiin eli kertokaahan naiset saatteko:

1. emätinorgasmeja (ei minkäänlaista klitoriksen stimulointia)

2. klitorisorgasmeja (ei sisään työntymistä)

3. molempia

4. ei kumpiakaan, ja jos vastaat tämän, kerro harrastatko silti seksiä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut molempia. Klitorisorgasmi tuntuu kyllä joka kerta paremmalta, joten yleensä pyrin siihen...  emätinorgasmi ei tunnu yhtä hyvältä. Aika paljosta jää paitsi jos saa vain emätinorkkuja??

Vierailija
2/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:36"]Mä olen ollut hyvin hämmästynyt tästä keskustelusta. Olen 3-kymppinen nainen enkä ole kuullut tällaisista eroavaisuuksista, enkä toki ole myöskään keskustellut livenä näistä asioista.

Minä saan orgasmin sekä klitorksesta että emättimestä. Klitorisorgasmi tuntuu hieman pinnalliselta verrattuna emätinorgasmiin. Uskon että emätinorgasmi syntyy g-pisteestä, näin olen päätellyt omalla kohdallani olevan.

Molemmat onnistuu myös itse aiheutettuna. Saan orgasmin jokaisessa yhdynnässä.

[/quote]

Mitä miinusteltavaa tässä on???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorgasmi on vääränlainen, suurempaa nautintoa tuottaa klitoris.

Vierailija
4/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmiakin voi opetella. Se on seksin loppuhuipennus ja ilman sitä seksikokemus jää aina vajaavaiseksi. Kannattaa opetella tuntemaan itsensä ja mistä tykkää. En saanut ennen muuta kuin emätinorgasmeja, mutta opeteltiin miehen kanssa eri tekniikoita ja nykyään saan molempia. Klitorisorgasmi tuntuu aina paremmalta. Suosittelen siis harjoittelua, seksi ilman klitorisorgasmia on mielestäni puutteellinen suoritus.

Vierailija
6/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun opin saamaan emätinorkun, niin muu ei ole kelvannut. Olen mielummin ilman. Tai sitten molemmat.

Vierailija
7/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-piste on nimenomaan klitoriksen sisäpuolinen osa, eli emättimen seinämän kautta saavutettu klitoris.

Jos joku saa orgasmin peppuseksissä, niin näkisin kyseessä olevan samanlainen tilanne kuin että nuori mies laukeaa housuihinsa nähdessään alastoman naisen edessään. Eli että peppuseksin kiihotus on niin suuri, että se saa klitoriksen laukeamaan orgasmiin. 

Lantion alueen lihaksissa ei yksinkertaisesti ole muuta puhtaasti fyysistä nautintoa tuottavaa elintä kuin klitoris. Ei ole erillisiä g-pisteitä eikä mitään lihaksia emättimen tai pepun lähellä, jotka voisivat laueta.

Vierailija
8/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miksi sitä emättimen möykkyä kutsuu, vaikka sitten g-pisteeksi?

Vierailija
9/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan nykyään myös emättimen kautta, jos olen tarpeeksi kiihottunut. Mutta... se on paljon laimeampi kuin klitoriksen kautta tai oikeastaan yhdistettynä klitorikseen.

Vierailija
10/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia saan, helposti.

Vierailija
11/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:51"]

No miksi se klitoris on olemassa jos sitä kiihottamalla voi saada orgasmin? Vai pitääkö lopettaa kokonaan klitoriksen hierominen ja väkisin tavoitella pelkkää laimeaa emäntinorkkua? Minun mielipide. Sovitaanko ettei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa saada orgasmia, jookos?

[/quote]emäntinorkku ei ole laimea mutta vaikea saada kun taas klito orkkun saa yksinkin ja ei ole niin voimakas

Vierailija
12/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:32"]

Nainen ei voi saada emätinorgasmia. Ainoa oikea orgasmi on klitorisorgasmi.

[/quote]nainen voi saada emätinorkun miehen kanssa mutta ei yksin.

Vierailija
13/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:44"]

Olen saanut molempia. Klitorisorgasmi tuntuu kyllä joka kerta paremmalta, joten yleensä pyrin siihen...  emätinorgasmi ei tunnu yhtä hyvältä. Aika paljosta jää paitsi jos saa vain emätinorkkuja??

[/quote]klito orkun saa jokainen mutta emäntinorkkua ei kaikki ole edes kokeneet

Vierailija
14/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaan. Saa helposti yksinkin. Apuna sormet tai dildo.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:32"]

Nainen ei voi saada emätinorgasmia. Ainoa oikea orgasmi on klitorisorgasmi.

[/quote]nainen voi saada emätinorkun miehen kanssa mutta ei yksin.

[/quote]

Vierailija
15/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:20"]Emätintti teki uuden ketjun taas, kuinkahan monta kertaa se nyt aikoo vastata omaan aloitukseensa?

[/quote]

Ööö.. En mä kyllä tästä aiheesta ole ennen kirjoittanut. Olin vain utelias sen suhteen kumpi on yleisempi ilmiönä... Luulit vissiin joksikin vakikirjoittajaksi?

Ap

[/quote]

Sinähän olet utelias juuri niin kauan, että saat mieleisesi vastauksen. Kun et sitä saa, niin sillä välin miinuspeukuttelet "väärät" vastaukset ja lisäilet omia vastauksia ketjuihin, tietysti puoltaen omaa kantaasi. Kohta aloitat jälleen uuden ketjun, koska haluat pakonomaisesti saada ihmiset uskomaan, että se sinun pillusi on normaali, koska et koe mielihyvää klitoriksesta (joka ON omituista.)

Seuraavaa emätinketjua odotellessa.

[/quote]

*repskops* Voi päivää, että olette väärässä. Minä, tämän ketjun ap, en kykene saamaan emätinorgasmeja. Ainoa tapa, millä laukean yhdynnässä on se, jos hieron klitorista samalla. Jäinkin tuosta toisesta ketjusta, jossa asiaa pohdittiin ja emätinorgasmeja puhuttiin yleisenä juttuna ikäänkuin siihen kaikki naiset kykenisivät, miettimään onko oikeasti totta että se olisi niin yleistä (siksi tämä galluppi). Itse tosiaan opin "saamaan" vasta yli 30-vuotiaana, kun en sitä ennen koskaan ollut lauennut ja luulin, että se pitäisi tulla itsestään yhdynnässä ja että minussa olisi jotain vikaa, kun ei onnistu. Tästä syystä myös teeskentelin monet vuodet orgasmeja. Lopulta uskalsin kokeilla erilaista hyväilyä klittalle ja kappas, sehän toimi! Nykyisen mieheni kanssa on ihan ookoo, että hieron itseäni samalla ja laukean siitä. Kun olen oppinut tuntemaan oman kehoni ja miten se toimii, meillä on usein jopa samanaikaisia orgasmeja, koska pysty säätelemään itse kiihottumiseni voimakkuutta.

p.s. Jos täällä on joku, jota kutsutte "Emätintiksi" tuli vain mieleen että mitä jos se on esim. maahanmuuttajataustainen nainen, jolta klitta on leikattu pois ja siksi ylistää emätinorgasmeja? En tiedä, kun en ole niitä ketjuja lukenut, mutta tuli vain mieleen..

N35, joka on tän ketjun ap

Vierailija
16/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:44"]

[/quote]

Ei kun ihan päinvastoin! Emätinorkku on sata kertaa parempi, ja kestää pitkään, ei ole sellainen pinnallinen aivastus tai kylmänväre kuin klitorisorkku. Mutta sen emätinorkunkin saa pilattua sillä että saa ensin klitorisorkun.

Vierailija
17/48 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/48 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kyllä molempia, emätinorkku vaatii multa itseltäni enemmän työtä ja keskittymistä, ei siis "tule itsellään" ja sen takia vuosia kuvittelin sen olevan mahdoton. Kun kerran opin tekniikan niin tulen kyllä joka kerta kun haluan, mutta työtä vaatii

Vierailija
19/48 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/48 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme