Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: emätinorgasmi vai klitorisorgasmi

Vierailija
02.05.2014 |

Toisesta ketjusta nousi ajatus galluppiin eli kertokaahan naiset saatteko:

1. emätinorgasmeja (ei minkäänlaista klitoriksen stimulointia)

2. klitorisorgasmeja (ei sisään työntymistä)

3. molempia

4. ei kumpiakaan, ja jos vastaat tämän, kerro harrastatko silti seksiä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Voi saada myös silloin jos pannaan pyllyyn. Onko sekin klitorisorgasmi?

Vierailija
42/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se klitoris on olemassa jos sitä kiihottamalla voi saada orgasmin? Vai pitääkö lopettaa kokonaan klitoriksen hierominen ja väkisin tavoitella pelkkää laimeaa emäntinorkkua? Minun mielipide. Sovitaanko ettei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa saada orgasmia, jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

Vierailija
44/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:20"]Emätintti teki uuden ketjun taas, kuinkahan monta kertaa se nyt aikoo vastata omaan aloitukseensa?

[/quote]

Ööö.. En mä kyllä tästä aiheesta ole ennen kirjoittanut. Olin vain utelias sen suhteen kumpi on yleisempi ilmiönä... Luulit vissiin joksikin vakikirjoittajaksi?

Ap

[/quote]

Tiesitkös Emätintti, että sinut tunnistaa aina tuosta: "ÖÖÖHHH... En ole kyllä ennen tästäkirjoittanut." Öööööööhhhhh,  sut tunnistaa joka ikinen kerta. Helvetti olet sekaisin sen EMÄTTIMESI kanssa. :D

Vierailija
45/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:20"]Emätintti teki uuden ketjun taas, kuinkahan monta kertaa se nyt aikoo vastata omaan aloitukseensa?

[/quote]

Ööö.. En mä kyllä tästä aiheesta ole ennen kirjoittanut. Olin vain utelias sen suhteen kumpi on yleisempi ilmiönä... Luulit vissiin joksikin vakikirjoittajaksi?

Ap

[/quote]

Sinähän olet utelias juuri niin kauan, että saat mieleisesi vastauksen. Kun et sitä saa, niin sillä välin miinuspeukuttelet "väärät" vastaukset ja lisäilet omia vastauksia ketjuihin, tietysti puoltaen omaa kantaasi. Kohta aloitat jälleen uuden ketjun, koska haluat pakonomaisesti saada ihmiset uskomaan, että se sinun pillusi on normaali, koska et koe mielihyvää klitoriksesta (joka ON omituista.)

Seuraavaa emätinketjua odotellessa.

Vierailija
46/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi saada emätinorgasmia. Ainoa oikea orgasmi on klitorisorgasmi.

Vierailija
47/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut hyvin hämmästynyt tästä keskustelusta. Olen 3-kymppinen nainen enkä ole kuullut tällaisista eroavaisuuksista, enkä toki ole myöskään keskustellut livenä näistä asioista.

Minä saan orgasmin sekä klitorksesta että emättimestä. Klitorisorgasmi tuntuu hieman pinnalliselta verrattuna emätinorgasmiin. Uskon että emätinorgasmi syntyy g-pisteestä, näin olen päätellyt omalla kohdallani olevan.

Molemmat onnistuu myös itse aiheutettuna. Saan orgasmin jokaisessa yhdynnässä.

Vierailija
48/48 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi