Paljonko te velottasitte,jos naapurin...
Mummu kysys ,että paljonko haluan rahaa jos kokoan sille polkupyörän ja haen matkahuollosta :D enoo ikinä koonnu pyöriä ja muutenki semmonen että mennee hermot ku näperrän jotaki pikkusta:/ mutta kun se niin säälittävästi kysy ja ja valitti että ei oo ketään kuka kokoaa niin paljoko kehtas sanoa et maksas?? ilman en kyllä ala hermoja menettään kokoamisen takia...kottikärryjen kokoamisessaki oli tuskaa :D
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:57"]
30-40 e, kumminki heti ens viikolla pyytämäs jotain muuta palvelusta. Et ihan ilman ei kannata opettaa tuntemattomia ihmisiä saamaan palveluksiaan.
[/quote]
Vastailetko itse itsellesi tuolla tönkkötankero-oulumurteellasi???
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:57"]
30-40 e, kumminki heti ens viikolla pyytämäs jotain muuta palvelusta. Et ihan ilman ei kannata opettaa tuntemattomia ihmisiä saamaan palveluksiaan.
[/quote]
Vastailetko itse itsellesi tuolla tönkkötankero-oulumurteellasi???
[/quote]
Mitäs oululaista tossa kommentis oli =)
Hah, se kokoaminen tarkoittaa eturenkaan kiinnitys ja ohjaustangon asentamista eli parin minuutin nakki.
En velottaisi mitään, mutta jos jotain välttämättä haluaisi maksaa, niin maksakoot ilman muuta.
Ota mummon tarjoama 20€ Pyöräliikkeessä veloittaisivat enemmän. Pumppaat sit kumit ja säädät satulan sopivaksi, niin mummo saa rahoille vastinetta ihan kylliksi.
No onhan siitä ny vaivaa, lähteä autolla monen kilsan päästä hakeen. Ja kokoaminen. Tottakai otat rahan vastaan!
No aiko antaa 20e kun haen sen nyt sen kans ja kokoan :) enkä edes pyytänyt... mummuhan se itse tuli kysymään että paljonko veloitan,en sanonut sille mitään..tulin eka täältä kysymään :D ekana oli mielessä että en ota mitään.... mutta antakoot sen 20e...