Paljonko te velottasitte,jos naapurin...
Mummu kysys ,että paljonko haluan rahaa jos kokoan sille polkupyörän ja haen matkahuollosta :D enoo ikinä koonnu pyöriä ja muutenki semmonen että mennee hermot ku näperrän jotaki pikkusta:/ mutta kun se niin säälittävästi kysy ja ja valitti että ei oo ketään kuka kokoaa niin paljoko kehtas sanoa et maksas?? ilman en kyllä ala hermoja menettään kokoamisen takia...kottikärryjen kokoamisessaki oli tuskaa :D
Kommentit (27)
Ikänä en siis ikinä ottaisi mummoltani rahaa vastaan eli pullakahvit tulille.
Siis täh?! Jo on röyhkeäksi menny.
no mutta mulla oikeesti menee järki semmosesta kokoamisesta...enkä ees oo varma osaanko? lapsetki jaloissa....pitäs vielä hakia se pyörä 10kilsanpäästä... niin mietin ettäolenko hyvösydäminen että en veloita mitään mutta tekis kyllä mieli edes kymppi ottaa...
ei se mun mummo oo ku naapurin mummu minkä oon tienny vasta kuukauden kun tässä olen asunu...
No en ottaisi pennin hyrrää. Ihan ilmaiseksi kokoaisin pyörän ja olisin vaan iloinen, jos voisin auttaa mummoa. Sanoisin niinkuin tuo yksi ehdotti, että kahvit riittää palkkioksi.
oikeastaan ihan outo mulle... yhdesti tervehtinyt ja nyt sitte kiskas hihasta kun ulkona lasten kans olin että haenko sille pyörän ja kokoan ja paljon maksaa mulle??? onko pyörät vaikea koota?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:38"]
Ikänä en siis ikinä ottaisi mummoltani rahaa vastaan eli pullakahvit tulille.
[/quote]Lukutaidoton ääliö!
Pohjattoman ahneita ovat pohjanmaalaiset ihmiset. Ei yllättäisi vaikka ap olisi lessu. Älä ota koko hommaa ollenkaan, kun et osaa ja noin vaikeaksi menee.
Pyydä huomioimaan testamentissa. Sille tulee kuitenkin pian käyttöä kun putkikamelin ruuvit jää vähän löysälle tai jarruvaijerit on solmussa.
On vaikeaa jos ei osaa. Sanot ettet osaa koota. Ei sellaista voi olettaa kaikkien osaavan.
No en mä kehtais tuosta mitään laskuttaa. Jos kasaisin, niin se olisi ystävän palvelus. Jos en ehdi tai viitsi, niin raha ei asiaa muuta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:39"]
no mutta mulla oikeesti menee järki semmosesta kokoamisesta...enkä ees oo varma osaanko? lapsetki jaloissa....pitäs vielä hakia se pyörä 10kilsanpäästä... niin mietin ettäolenko hyvösydäminen että en veloita mitään mutta tekis kyllä mieli edes kymppi ottaa...
[/quote]No älä nyt viitsi. Otat rahaa hommasta, jota et välttämättä edes osaa tehdä. Ahneudella ei näköjään ole mitään rajaa. Näyttää lisäksi siltä että ettei sulla ole edes mahdollisutta lasten vuoksi. Onko sulla edes tarvittavia työkaluja? Mitä jos rikot pyörästä jotain? Voi tulla kalliiksi.
Tuskin se fillari nyt ihan palasina tulee. Todennäköisesti etufillari irti ja stonga poikittain. Ottaisin ehkä 20-30€
Rahaa? Ei nyt sentään. Vaihtoehtoina on joko mekko hampaisiin tai pullaa pöytää.
-mies
Jos et osaa, niin sano suoraan sille mummolle, että et osaa. Parempi niin, kuin että alat sorkkimaan uutta pyörää ja mahdollisesti jopa rikot sen!
30-40 e, kumminki heti ens viikolla pyytämäs jotain muuta palvelusta. Et ihan ilman ei kannata opettaa tuntemattomia ihmisiä saamaan palveluksiaan.
Pyydä häntä keittämään kahvit ja laittamaan pullaa. Et kyllä ota rahaa normaalista kanssaihmisen auttamisesta.