Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso patti rinnassa, mammografia takana ja oma suhtautuminen hällä-väliä asenteella..

Vierailija
06.06.2014 |

Miten mä voin olla näin tyyni ja OK asian kanssa. Sieltä hän voi löytyä vaikka mitä, syövän mahdollisuudenkin tiedostan. Ehkä se shokki iskee sitten jälki junassa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkäri sanoi? Kyllä he yleensä tietävät jo lähetettä kirjoittaessaan.

Vierailija
2/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että eihän tässä diagnoosia voi antaa käsikopelon perusteella mutta merkkejä hyvän laatuisesta muutoksesta kuitenkin on..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä väliinpitämättömyys johtuu juuri shokista? Tsemppiä, toivottavasti ei ole vakavaa.

Vierailija
4/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Oon kyllä tiennyt patista jo vuosia eikä ole ollut mikään kiire tutkimuksiin.. Tyhmää.

Ap

Vierailija
5/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli puolisen vuotta sitten täsmälleen sama tilanne. Minulla shokki iski välitömästi tulosten saavuttua. Siihen asti olin ihan cool, vaikka alitajuisesti osasinkin odottaa huonoja uutisia (jotka sitten tosiaan sainkin). En tule koskaan unohtamaan, missä olin, miten olin pukeutunut ym., kun lääkäri soitti. Sillä hetkellä elämäni muuttui ja sillä nimenomaisella hetkellä sen ymmärsin. 

Vierailija
6/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on huonot uutiset niin oon kyllä miettinyt minkä helvetin siinä joutuu käymään läpi - hoidot sun muut ja ainut asia mitä mä jaksan murehtia on se, jos hiukset lähtee :o Ihan idioottimaista. Kun löysin patin vuosia sitten, oikein toivoin että kuolisin vaan pois esim. vuoden sisällä. No, nyt sitten jotenkin pakotin itteni lääkäriin ja tässä sitä sitten ihmetellään...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän