Varokaa Top10 Matkatarjous kampanjoita.
Ostin heidän kauttaan lahjakortin Roomalaiseen hotelliin joka on 1v voimassa ostopäivästä hintaan 250e. Kävikin niin, että varaamani pv ei sovi meille matkustuspäiväksi ja yritin vaihtaa päivämäärää. Top10 matkavaraukset ilmoittivat, että vaihto ei onnistu koska hotelli! Soitimme hotellille ja paljastui että ongelma on top10 matkavarauksessa. Eivät jostakin syystä viitsi/halua muuttaa päivämäärää. Aika reilua toimintaa kun lahkakortti on voimassa vielä 3 kuukautta! MIETTIKÄÄ SIIS TARKOIN ENNENKUIN OSTATTE TUOLTA PASKALAFKALTA MITÄÄN!!!!
Kommentit (21)
Top10 ei kannata ostaa mitään, Viroon rekisteröity yritys, ei matkustajarekisterissä Suomessa. Ei ota kantaa yhteistyökumppaneiden konkursseihin eikä muuhunkaan.
Itselläni on oikein positiivisia kokemuksia yrityksen matkoista. Ja veljeni ja hänen vaimo perheineen on reissannut aika monellakin kyseisen yrityksen tarjousmatkoista eikä ole kuulemma ollut valittamista. Mutta tosiaan ne ehdot täytyy lukea tarkkaan :)
Olimme Kappadokiassa viikolla 42. Hauskin reissu ikinä. Mikään ei aluksi meinannut mennä niin kuin oli sovittu, mutta lopulta aina päästiin tavoitteeseen. Alkuperäinen oppaamme löi hanskat tiskiin heti lentokentältä noudon jälkeen ja apuun hälytettiin toinen opas naapuri firmasta. Onneksi. Tämä uusi oppaamme oli aito pelimies 71 - vuotias Kemal. Hän oli asunut Suomessa yli 30 vuotta.Todella ammattitaitoinen kaveri. Hän tuli oppaaksemme kolmen tunnin varoitusajalla, mutta hoiti homman tyylikkäästi kotiin. Tuosta 199€ ruokapaketista sanoisin, että se kannattaa ottaa. Kaikki ruoat on maksettu heti, ja hinta sisältää myös pääsyliput kohteisiin. Täytyy muistaa että kyseessä on seuramatka joten omiin sooloiluihin ei kannata ryhtyä. Ruoka oli jokaisessa paikassa hyvää ja maukasta ja sitä oli riittävästi. Ja mikä oli mukavinta, ei sitä ruokaa tarvinnut lähteä etsimään iltaisin mistään, vaan istui aina valmiiseen pöytään. Valitettavasti meidänkin seurueeseen kuului näitä "vapaamatkustajia" jotka katsoivat voivansa ruokailla ilman maksua. Säälittäviä tapauksia. Top 10 -matkalle lähtiessä täytyy ottaa mukaan reipas seikkailumieli eikä olla jatkuvasti sinkki kireällä jos nyt kaikki ei mene ihan käsikirjoituksen mukaisesti. Lomallehan sinne mennään eikä kiristelemään hampaita ja hermoja. Vaimoni kanssa nautimme jokaisesta hetkestä tällä riemukkaalla matkalla. Kiitos siitä kuuluu hyvälle ja joustavalle matka seurueellemme, oppaallemme Kemalille ja kuljettajallemme Jussufille. Tulen käyttämään ko. firman matkoja tulevaisuudessakin, vaikka kaikki ei nyt ihan tuubiin mennytkään. Reipasta seikkailumieltä ja huumoria mukaan, niin matkasta tulee ikimuistoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olimme Kappadokiassa viikolla 42. Hauskin reissu ikinä. Mikään ei aluksi meinannut mennä niin kuin oli sovittu, mutta lopulta aina päästiin tavoitteeseen. Alkuperäinen oppaamme löi hanskat tiskiin heti lentokentältä noudon jälkeen ja apuun hälytettiin toinen opas naapuri firmasta. Onneksi. Tämä uusi oppaamme oli aito pelimies 71 - vuotias Kemal. Hän oli asunut Suomessa yli 30 vuotta.Todella ammattitaitoinen kaveri. Hän tuli oppaaksemme kolmen tunnin varoitusajalla, mutta hoiti homman tyylikkäästi kotiin. Tuosta 199€ ruokapaketista sanoisin, että se kannattaa ottaa. Kaikki ruoat on maksettu heti, ja hinta sisältää myös pääsyliput kohteisiin. Täytyy muistaa että kyseessä on seuramatka joten omiin sooloiluihin ei kannata ryhtyä. Ruoka oli jokaisessa paikassa hyvää ja maukasta ja sitä oli riittävästi. Ja mikä oli mukavinta, ei sitä ruokaa tarvinnut lähteä etsimään iltaisin mistään, vaan istui aina valmiiseen pöytään. Valitettavasti meidänkin seurueeseen kuului näitä "vapaamatkustajia" jotka katsoivat voivansa ruokailla ilman maksua. Säälittäviä tapauksia. Top 10 -matkalle lähtiessä täytyy ottaa mukaan reipas seikkailumieli eikä olla jatkuvasti sinkki kireällä jos nyt kaikki ei mene ihan käsikirjoituksen mukaisesti. Lomallehan sinne mennään eikä kiristelemään hampaita ja hermoja. Vaimoni kanssa nautimme jokaisesta hetkestä tällä riemukkaalla matkalla. Kiitos siitä kuuluu hyvälle ja joustavalle matka seurueellemme, oppaallemme Kemalille ja kuljettajallemme Jussufille. Tulen käyttämään ko. firman matkoja tulevaisuudessakin, vaikka kaikki ei nyt ihan tuubiin mennytkään. Reipasta seikkailumieltä ja huumoria mukaan, niin matkasta tulee ikimuistoinen.
Pahasti ot, mutta levyseppä?
Ostin diilin jouluksi 2015 Espanjaan. Olemme matkustaneet paljon, mutta ikävä kyllä
tämä diili oli täynnä ongelmia.
Meillä oli kolmen tähden hotelli täysihoidolla, siis sen olimme ostaneet, mutta hotellissa
ei ollutkaan tietoa, mitä paketti sisälsi. Lähetimme sähköpostia Top 10 firmalle.
Valitettavasti jouduimme tekemään sen myös palattuamme,sillä koimme, että asiat eivät hoituneet sujuvasti.
Ensimmäinen s-posti palattuamme oli melko tyly, toinen kenties vähän asiallisempi.
Uskaltaisinko uudestaan kokeilla ko.yritystä, harkitsisin kyllä hyvin tarkasti.
Mielestäni hinnan ja laadun tulisi kohdata ja mainonnassa pitäisi olla hiukan enemmän
luotettavuutta.
Harmitti tietysti, kun olimme ajatelleet, leppoisaa lomaa. Onneksi Espanjassa on hyvä ravintolatarjonta, niin emme enää stressanneet "täysihoidosta ruokajuomineen".
Yep- stay away if you can. So many problems. After booking and paying for a holiday, we checked the airline pages to find that the baggage payments hadn't been included. We complained to Top10, to be told don't worry. We had to complain constantly for the company to add the baggage nd only the day before the flight (were they holding onto the money for as long as possible?). The day before our trip, they set an email changing the hotel. They blamed the hotel, but It would not have surprised me if Top10 had waited too long to pay for the room (collect interest?), or this had been their plan all along. From a 5 star hotel to a 4 star, they offered one sun lounger as compensation. We requested free wifi for the room, which Top10 promised but did not tell the hotel about- the hotel refused. The hotel blamed Top10 for any miscommunication- Top10 blames everyone except themselves. When changing the hotels, they didn't even provide new travel documents for the hotels. The airport transfer time was also changed, but we were not told about the change.
Nyt täytyy antaa hyvää palautetta. Ensimmäinen matkamme joka oli todella onnistunut suuntasi Gdanskiin.. Matka oli edullinen ja vastasi täysin kuvausta kaikinpuolin vain hyvää sanottavana. Tällähetkellä kirjoitan tätä palautetta Tšekeistä Karlovy Varysta Todella hyvä paketti ja erinomainen hinta-laatusuhde. Pakettiin kuuluu Lennot Hki-Praha-Praha-Helsinki Vuokra-auto Volkswagen Golf Tsi uudenveroinen auto. Puolihoidolla ja Useampia hoitoja Spa:ssa. Hinta 2 henkilöltä alle 300€ !!!! Suosittelen!
AllesKlar77 kirjoitti:
Nyt täytyy antaa hyvää palautetta. Ensimmäinen matkamme joka oli todella onnistunut suuntasi Gdanskiin.. Matka oli edullinen ja vastasi täysin kuvausta kaikinpuolin vain hyvää sanottavana. Tällähetkellä kirjoitan tätä palautetta Tšekeistä Karlovy Varysta Todella hyvä paketti ja erinomainen hinta-laatusuhde. Pakettiin kuuluu Lennot Hki-Praha-Praha-Helsinki Vuokra-auto Volkswagen Golf Tsi uudenveroinen auto. Puolihoidolla ja Useampia hoitoja Spa:ssa. Hinta 2 henkilöltä alle 300€ !!!! Suosittelen!
Korjaan alle 600€/2henkilöä
miks tääl jauhetaan vuoden 2014 juttuja eletään sentään 2017haloo
Olemme top10 matkalla. Ihan 100% tykätty. On oma syy varata matka aikaan joka ei edes sovi
Maksoin vahingossa matkan, mitä ei ollut tarkoitusta varata (2433€/6hlö), mutta kuitenkin samana päivänä yritin perua sen ennen kuin maksu mennyt perille ja loppullinen varausvahvistus on vielä saamatta. Matka on vasta lokakuussa 2018, eli siihen on vielä 9 kk aikaa!.. Lupasivat selvittää asiaa... Asiakaspalvelu puhelimessa on ollut niin epäystävällistä, joten jään nyt odottelemaan epäuskoisena että rahat palautuvat takaisin :(((
EN KÄYTÄ TÄTÄ FIRMAA TOISTA KERTAA, EI VOI LUOTTAA.
ONKOHAN SIELLÄ ASIAKASPALVELUA LAINKAAN?
Varasin tonnin hintaisen viikon matkan Krakovaan. Kysyttävää oli jo pari viikkoa ennen, emailiin ei vastattu. Varsinainen ongelma tuli pari pv ennen lähtöä kun luvattuja lentokenttäkuljetusohjeita ja -voucheria ei tullut. Soittoyritysten lisäksi lähetin emaileja ja palautetta nettilomakkeella mutta en saanut koskaan mitään vastausta. Puhelinpalveluun saattoi vaikuttaa että oli viikonloppu (lähtö maanantaina), mutta kyllä matkajärjestäjän pitäisi palvella joka päivä. Myös kohteesta laitoin sähköpostia koskien paluukuljetusta.
No Krakovassa huomasin vahingossa nimeni yhden henkilön kyltissä ja minut ohjattiin taksiin (enpä arvannut että minulle oli privaattikyyti). Voucheria ei tarvittu onneksi. Paluupäivänä puhuin hotellin respalle aamiaiselle mennessä että minulle saattaa tulla kyyti. Tyttö tulikin kertomaan kesken aamiaisen että kuljetus tuli. Yli kolme tuntia ennen koneen lähtöä vaikka kentälle puolen tunnin matka.
Kannattaa varoa kaikkia näitä välittäjiä. Itselläni erittäin huonoja kokemuksia hotels.com palveluista.
Minun ohjeet matkalle. Osta matka suoraan lentoyhtiöltä omalla luottokortilla. Ei ongelmia jos lentoyhtiö menee konkkaan tai muuta. Varaa myös SUORAAN hotellilla huone - voi vaihtaa ja muuttaa päiviä.
Nämä netissä olevat "matkatoimistot" ja etenkin hotels.com ovat täysin turhia lypsäjiä välissä ja jos tulee ongelmia he eivät otaan mistään mitään vastuuta.
Ei ole ko.puljusta kokemusta, mutta omatoimimatkalla hotellin varaus booking.comin kautta on toiminut kuten pitääkin. En maksa hotellia koskaan etukäteen ja peruutusehdot kannattaa lukea tarkkaan. Varaan huoneen aina peruutusmahdolkisuudella vaikka maksaisi vähän enemmän. Lennot kannattaa aina ostaa erikseen luottokortilla, varsinkin halpalentoyhtiöillä, jotka voivat nopeastikin mennä konkkaan. Silloin saa rahat takaisin.
Huonoja kokemuksia. Ihme, että nykypäivänä moinen on edes pystyssä, kaikki viestii siitä, että mene nyt hyvä ihminen muualle!. Luokaton asiakaspalvelu, tai no, sitä ei ole, aivan järkyttävän korkeat "tarjoushinnat" ja tuo sivusto on hyvän käytettävyyden aivan täydellinen vastakohta.
Mä en koskaan kuullutkaan tällaisesta. Teen 3-4 lomamatkaa vuodessa. Lennot varaan lentoyhtiöiltä tau Supersaversilta tai Ebookersilta. Hotelli Booking.comilta tai Hotels.comilta. Jos jotain matkatoimistoa niin Aurinkomatkoja tai Apollomatkoja. Ei ole juuri mistään valittamista.
Jos joku tarjous kuulostaa liian hyvältä, se todennäköisesti on huijausta.
Ja kentällä piti olla ... ennen koneen lähtöä?
Bowmore kirjoitti:
EN KÄYTÄ TÄTÄ FIRMAA TOISTA KERTAA, EI VOI LUOTTAA.
ONKOHAN SIELLÄ ASIAKASPALVELUA LAINKAAN?Varasin tonnin hintaisen viikon matkan Krakovaan. Kysyttävää oli jo pari viikkoa ennen, emailiin ei vastattu. Varsinainen ongelma tuli pari pv ennen lähtöä kun luvattuja lentokenttäkuljetusohjeita ja -voucheria ei tullut. Soittoyritysten lisäksi lähetin emaileja ja palautetta nettilomakkeella mutta en saanut koskaan mitään vastausta. Puhelinpalveluun saattoi vaikuttaa että oli viikonloppu (lähtö maanantaina), mutta kyllä matkajärjestäjän pitäisi palvella joka päivä. Myös kohteesta laitoin sähköpostia koskien paluukuljetusta.
No Krakovassa huomasin vahingossa nimeni yhden henkilön kyltissä ja minut ohjattiin taksiin (enpä arvannut että minulle oli privaattikyyti). Voucheria ei tarvittu onneksi. Paluupäivänä puhuin hotellin respalle aamiaiselle mennessä että minulle saattaa tulla kyyti. Tyttö tulikin kertomaan kesken aamiaisen että kuljetus tuli. Yli kolme tuntia ennen koneen lähtöä vaikka kentälle puolen tunnin matka.
Krakovaan saa alle 200 e lentoja. Hotellit efullisia ja junalla pääsee lentokentälle
Ihme reissaajia, miten voi olla noin vaikeata?
Tältä "lafkalta" ostettiin marraskuussa reilun viikon matka Malagaan, lennot ja hotelli, eikä niin ensimmäistä ongelmaa. Matka oli halpa, n.500e per hlö lentoineen, hyvä hotelli suoraan merenrannalla Malagassa, erittäin hyvällä alueella.
Tosin ymmärrettiin että tietynhintainen paketti sisältää tietyt ehdot, ja sen mukaan mentiin. Aina tulee ongelmia kun ihmiset haluaa muuttaa sitä ja tätä ja kun se ei samaan hintaan onnistu ollaan raivoissaan ja haukutan firmat täällä.
Kai te nyt ymmärrätte että halpamatka on halpa tietyistä syistä, ja yksikään niistä syistä EI ole jousto firman puolelta, jo ostetun matkan ehtoihin, ja vielä samalla halvalla alkuperäisellä hinnalla.
Ehdoissahan lukee, että jos hotelli on jo varattu niin lahjakortti katsotaan käytetyksi. Kannatta lukea präntit ennenkuin rupeaa riehumaan.