Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat valitukset, mitä olette naapureiltanne saaneet?

Vierailija
02.05.2014 |

Kertokaapa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 15 vuotta sitten asuimme hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa miehen kanssa kahdestaan. Olin syksypimeällä astunut koiranpaskaan ja huomasin sen vasta pari kerrosväliä käveltyäni. Otin kengät siinä pois ja hiippasin kotiin niitä pesemään. Ajatus oli, että sen jälkeen menisin putsaamaan rappuihin jäänyttä paskaa, mutta en ehtinyt kun naapuri oli jo ovella valittamassa. Sillä naapurilla oli itsellään kaksi koiraa ja paskat saattoivat hyvinkin olla niistä, mutta mitäpä tuosta, kävin talouspaperilla ne muutamat raidat putsaamassa..

Vierailija
2/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti radion soitosta, vaikka soitimme vain kotimaista iskelmämusiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitti poliisit ovikelloa ja sanoivat että naapuri oli valittanut metelistä. Vähän olin hämmentynyt, poliisitkin sanoivat sitten että olivat seisoneet viitisen minuuttia oven takana ja mitään eivät olleet kuulleet joten saimme käskyn jatkaa samaa rataa. Ja se meteli oli sitä kun miehen kanssa istuttiin pöydän ääressä ja pelattiin jatsia... Silloinen naapuri oli "hiukan" outo.

Kaverille oli myös tullut valitus metelistä, kuulemma koputteli seiniin kiusatakseen naapuria, valituksessa oli laitettu päivämääriä ylös. Onneksi kaveri oli ollut just tuolloin ulkomailla ja sai näytettyä ettei tasan ole ollut koputtelemassa.

Vierailija
4/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri aiemmassa kerrostaloasunnossa pysäytty minut pihalla ja alkoi kauhistella hirveää jysähdystä joka oli kuulunut meiltä keskellä yötä edellisenä viikonloppuna. Outo piirre asiassa oli että olimme silloin matkoilla. Sanoinkin tästä, mutta naapuri säksätti: 'Ette ole voineet olla matkoilla! Minä KUULIN sen jysähdyksen!'

No, mitäpä tuohon enää sanomaan.

Vierailija
5/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti siitä kun käymme vessassa ja joskus (harvoin) suihkussa klo 22.00 jälkeen. Eivät kuulema saa nukuttua koska "vesileikkimme" häiritsivät heitä :D Lisäksi rappiksessa ei saisi heidän mukaansa kävellä kun onhan talossa hissikin. Kävelystä kun aiheutuu melua. Valituksista nyt parisen vuotta, on naapurit rauhoittuneet kun kävimme heidän ovellaan ihan asiallisesti juttelemassa.

Vierailija
6/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti itkevästä vauvastamme ja oli laittanut ohjeita vauvanhoitoon. Omituista oli vain, että asunnossamme ( opiskelijakämppä kahdelle) ollut vauvaa...

Vierailija
7/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinaan vuokralla rivitalossa. Kävin muutamaa päivää ennen uudenvuodenaattoa ilmoittamassa seinänaapureille, että minulle tulee muutama kaveri kylään ja saattaa kuulua vähän meteliä mutta yritämme olla ihmisiksi. Aattona suunnitelmat kumminkin muuttuivat, kaveripariskunta toi autonsa pihaan, jatkoimme siitä muulla kyydillä eteenpäin ja palasimme takaisin vasta seuraavana iltana. Muutaman päivän kuluttua sain asunnon omistajalta viestiä, että toinen seinänaapureista oli valittanut kuinka minun ja kavereideni meteli oli valvottanut häntä aamuun asti ja poliisikin oli muka pitänyt soittaa!

Vierailija
8/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti seinäkellon äänestä :D Ihan normi kello on, mitä nyt vähän raksuttaa. On vaan niin ohuet seinät, että kuulee selvästi mitä naapurissa tapahtuu. Vanha talo ja sen mukaiset äänieristykset :)

Vierailija
9/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asui ilmeisesti joku mt-häiriöinen nainen. Ensimmäisen kerran tapasin hänet kun meille oli tullut uudet ruokapöydän tuolit ja purin niitä paketeista illalla kello 21.30. Touhu ei aiheuttanut edes mitään kolinaa, sillä ainoa mitä minun piti tehdä, oli nostaa ne pahvipaketista lattialle. Sama ääni tulee jos tuolia siirtää pöydän alle. Ja tuoleja oli 4, kuinka paha häiriö tuo nyt sitten oli, jos jotain kolinaa kuuluikin. Kaikenlisäksi kun normaaliin elämiseen kuuluvat äänet ja kolinat ovat ok myös kello 21.30

Samassa syssyssä hän valitti myös siitä, että laitamme keittiön laatikostot liian lujaäönisesti kiinni, ja olen siis ikäni asunut kerrostalossa, ja keittiön laatikostot olivat täysin normaalit.

Parasta kuitenkin oli kuulla, että tämä samainen nainen oli valittanut alakerran naapurilleen siitä, että tämä vetää wc-paeria liian äänekkäästi, se teline siis pitää ääntä! 

Heiltäkin kuului ääniä; välillä naisen mt-häiriöinen mies heitteli sisällä jotain, mikä kuulosti aivan keilapallolta, eikä todellakaan ollut lähelläkään normaalin elämisen ääniä, samoin mies saattoi vain kertakaikkiaan karjua suoraa huutoa ilman sanoja kotona. Kerran joku hälytti sinne poliisit tällaisen illan jälkeen. Mies myös kerran luukutti stereoita aivan täysillä, ainoa lieventävä asianhaara siinä kohtaa oli, että biisi oli Lynyrd Skynyrdiä (tykkään :) ). Patteria nainen myös hakkasi vähintään 3 kertaa viikossa.

Vierailija
10/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tuli valittamaan meiltä kantautuvasta koiran ulinasta, vaikka meillä ei edes ollut koiraa. Valittipa vielä toisenkin ja kolmannenkin kerran, vaikka olimme sanoneet sille, ettei meillä ole todellakaan mitään muuta lemmikkejä kuin akvaariokaloja.

Sitten vasta loppui valitukset, kun meni hermot ja sanottiin että jos turhat valitukset ei lopu, teemme siitä valittamisesta valituksen isännöitsijälle :D

Siinä talossa kyllä jonkun koira haukkui ja ulvoi, mutta ei edes meidän rapussa, enkä tiedä kenen koira se oli.

Vierailija
11/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa vuokralla. Kerran tulin kotiin illanvietosta ja postiluukustani oli työnnetty koiran ruokaa ja vihaisia lappuja. Lapuissa valitettiin koiran haukkumista, uhkailtiin isännöitsijällä ja eläinsuojeluun ilmoittamisella.

Jännä juttu, mulla kun ei ole mitään lemmikkejä... ;D

Vierailija
12/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin autoa rivarin pihalla pari metriä oikean paikan vieressä ja kyylä tuli aukomaan päätään siitä.

Siinä "Oikealla Virallisella Autonpesupaikalla" jos olisin autoani pessyt niin olisin samalla tukkinut  ajoväylän...

Vierailija
13/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saisi olla omalla pihalla (omakotitaloalue) shortseissa ja bikinien yläosassa.. Korostettakoon, että ko. vaatetus ei ole mikään mikroskooppisen pieni lappu, vaan ihan kunnon bikinit ja ihan koko takapuolen peittävät shortsit. Tässä asussa en siis saisi oleskella omalla tontillani. Vaatijana naapuri, joka pelkää miehestä tirkistelevän.. :D

terveisin ihan normaalikroppainen yh-äiti

Vierailija
14/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tuli valittamaan, että meidän pitäisi ottaa webbikamera pois partsilta kuvaamasta häntä. Hetken mietittyä tajuttiin, meillä oli kaljapullo parvekelasien ja kaiteen välissä tuhkiksena, jota naapuri siis luuli kameraksi. Ei uskonut ettei kameraa ole.

Rivitalossa saimme valituksen asukkailta, jotka eivät edes olleet seinänaapureitamme. Valittivat, että koirat ulvoo yötäpäivää eivätkä he saa nukuttua. Kumma juttu, että me emme kuulleet ulvomista, vaikka itse olin päivätkin kotona eivätkä seinänaapuritkaan kuulleet mitään meteliä

Vierailija
15/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi leikki rivitaloasuntomme etupihalla eikä yhteisellä leikkipaikalla.

Kyseessä oli 3-vuotias pikkulapsi joka leikki kesällä avonaisen ulko-ovemme vieressä nukkeleikkejä, kun oli vielä liian pieni kauemmas leikkipaikalle yksin menemään.

Vierailija
16/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti miehelleni, että "vaimosi kiroilee kotonanne, kun olet päivisin töissä". Joo, eihän kiroilu toki fiksua kielenkäyttöä ole, mutta ei se nyt hyvänen aika ole mikään naapurivalittamisen syy!

Sama naapuri valitti talvella siitä, kun emme olleet jonain päivänä harjanneet lunta pois parkkiksella omalla autopaikallamme seisovan automme päältä. Anteeksi mitä?! :D

Vierailija
17/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapurit tulivat valittamaan liian äänekkäistä aamutoimista, jotka alkavat liian aikaisin. He olisivat halunneet nukkua puoli tuntia pidempään. Lapsia kun on useampia, niin suihkuihin yms. menee enemmän aikaa kuin yläkerran yhden lapsen kanssa. Alakerran naapuri sen sijaan päivitteli, että missä meidän lapset oikein on, kun ei meiltä kuulu mitään ääniä. Edelliset asukkaat olivat kuulemma olleet eläväisempiä ja vanhan rouvan mielestä sitä oli kiva kuunnella. Nyt kaitsee muksuja koulun jälkeen, kunhan vievät välipalan mukanaan. Yläkerran naapurit ovat onneksi muuttaneet pois. Kerrostalossa saa olla ääniä, kunhan elellään ihmisiksi.

Vierailija
18/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran naapurimme on arviolta n. 80v nainen. Hän aikoinaan syytti minua että olen murtautunut hänen kotiinsa ja varastanut hänen joululiinansa hänen lipastostaan. Myöhemmin joululiinat löytyi juurikin sieltä lipastosta, mutta hänen mielestään minä olin vain käynyt ne palauttamassa sinne kun jäin kiinni. 

Vierailija
19/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillakin ihmisillä voi olla kuulo niin huippu hyvä, kuten esim. koirilla tai muillakin eläimillä. Mikäli av palstalle joskus eksyy korvalääkäri, niin olisko mahdollista saada ammattilaiselta infoa. Omalla kohdallani on ollut vain yksi alakerran nainen jota häiritsi kaikki. Hälytyskelloni eivät  soineet, vaikka hän tuli soittamaan ovikelloa kun olimme katsomassa asuntoa. Nainen selitti, että tuli koska ihmetteli kuka siellä yläkerrssa kävelee??? noin klo 17:00. Koska tarvitsimme isomman asunnon hyväuskoisina vuokrasimme sen.  Käytännössä ilmeni, että vanhan puu/hirsilattian päälle laitettu kova korkkimatto teki lattiasta aika äänekkään.  Kävellessä lattia narisi ja kopisi. Ostimme paksut villamatot joilla peitimme kaikki paljaat kohdat.  No eihän se riittänyt, nainen keksi milloin mistäkin asiaa tulla varmistamaan miten asumme.  Parasta oli kun hän oli huolissaan ettemme vaan tyhjennä kahvinkeiton jälkeen poroja kylpyammeeseen.  Tulin töistä ja aloin tiskaamisen ja taas soi ovikello. En avannut ovea jatkoin askareitani. Jonkin ajan kuluttua tuli pitkä kirje jossa nainen  jakoi ohjeitaan. En oikein tiedä kumpi meistä olisi tarvinnut enemmän ammattiauttajaa, mulle ainakin jäi aikamoinen trauma ko. kokemuksesta. 

Vierailija
20/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin luona kävi myös poliisit napurin kutsumana, kaverini parvekkeella kuullemma kavsoi epäilyttäviä kasveja eli varmasti huumeita. Poliisit saivat sitten muutaman chilin mukaansa maistiaisiksi, onhan vahvat maut aika koukuttavia muttein ehkä nyt ihan huumeita kuitenkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi