Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat valitukset, mitä olette naapureiltanne saaneet?

Vierailija
02.05.2014 |

Kertokaapa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sain valituksia "kovaäänisistä juhlista", kun olin yksin kotona. Oveni takana olleelle äkäiselle naapurilleni sanoin että voi ihan tulla vaikka katsomaan onko asunnossani muita, mutta hän totesi "Tiedän kyllä mitä kuulin!" ja lähti kiukkuisena pois. :D

Vierailija
22/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrassa asunut opiskelijatyttö valitti että perheemme on kuin norsuperhe ja meidän piti lähteä hänen luokseen kuuntelemaan kuinka hyvin teeveen ääni kuuluu iltaisin hänen luokseen.

rivitalossa naapuri valitti, että autoa ei saa ajaa etupihalle oven eteen edes kauppakassien viennin ajaksi ja toinen naapuri kielsi lapsia leikkimästä yhteisellä pihalla, jos lapset eivät leiki hänen lastensa kanssa! Onneksi asutaan muualla nykyään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kerrostalon pihalla naapuri valitti, kun uusina asukkaina tulimme yhtä aikaa hänen kanssaan pihalle. Talon muut asukkaat oli onnistunut kouluttamaan niin, ettei hänen kanssaan yhtä aikaa saanut pihalle tulla.

-samainen naapuri käski mun kitkeä hänen istummansa kukkapenkit kerrostalon pihalta

-rivitalo naapuri väitti, että kuvataan häntä parvekkeeltamme ja että katsotaan heidän ikkunoistaan sisään, kun ajetaan auto parkkipaikaille.

-valitti, että skeitaten ei saa tulla pihaan vaan lauta pitää ottaa syliin kadulla ja kävellä pihaan (ihan normipäiväajasta kyse)

-rivitalo naapuri myös valitti, että loukkaamme hänen yksityisyyttään, kun moikkaamme häntä jos hän on omalla pihallaan tai ulko-ovensa edessä menemässä sisään. uhkasi ilmoittaa poliisille.

Vierailija
24/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on valitettu koiran haukunnasta ja vielä samaan syssyyn tehty eläinsuojelu ilmoitus kun en koiraani koskaan pihalla käyttänyt. Suurin ongelma tässä koko jutussa oli se, ettei mulla ole koskaan ollutkaan koiraa.

Samoin olen saanut valituksia vessassa käymisestä yö aikaan. Ihan oli naapurin mummu ottanu kellon ajat ylös aina kun vessassa öisin kävin. Valituskirjelmä meni sekä taloyhtiölle, että vuokranantajallenikin. Kumma, ettei sekään nyt aiheuttanut jatkotoimenpiteitä.

Samoin olen saanut valituksia siitä, miten luonani pyörii joka ilta eri mies. Se oli kyllä sitä villiä nuoruus aikaa, mut ei mul kyl joka ilta eri miestä ollu. Ei edes joka viikko. ;)

Vierailija
25/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti, kun olin tehnyt lumityöt lumenyöntimellä, olis pitänyt käyttää kolaa. Tämä rivitalossa ja olin tehnyt lumityöt myös naapurin asunnon edestä.

Vierailija
26/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskorjasimme vanhaa omakotitaloa, naapuri valitti kun emme olleet leikanneet nurmikkoa. Emme siis edes asuneet vielä talossa ja minä olin viimeisilläni raskaana. He valittivat ihan jatkuvasti jostain minimaalisen pienistä yksityiskohdista, jotka eivät talonkorjauksen keskellä ihan kauheasti meitä jaksaneet kiinnostaa. Samojen naapureiden poika pysäköi autonsa meidän pihaan, kun omalle pihalle ei mahtunut. Asumme rinteessä näiden naapureiden yläpuolella, ja he myös vaativat meitä pysäyttämään sadevesien valumisen koko tonttimme alueelta heidän pihalleen. Talon ympärillä on toki salaojat, mutta se ei ollut tarpeeksi.

Kokemusta on myös bileistä valittamisesta, kun asuin kerrostalossa tuli joku natisemaan kamalasta bilettämisestä viikonloppuna, jolloin olin 400 kilometrin päässä. 

Vierailija
27/27 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan ok-talossa ja naapurissa asuu vanhempi (yli 60v) pariskunta. valituksia tullut vain pari kertaa, mutta vähän outoja ovat.

eka kerralla olimme grillanneet pihassa alku illasta. pari tuntia myöhemmin olin saunan pukkarissa, kun huomasin sinisten valojen välähtävän pihassa. poliisit kävi kyselemässä, miksi poltimme kumia. näytin grillin, he tarkistivat sen ja totesivat, ettei haise palanut kumi.

toisella kertaa kävi itse naapurin setä huomauttamassa, koska vauva oli itkenyt pihalla vaunuissa "jo ainakin puolituntia". olin itse tullut muutama minuutti aiemmin sisälle, kun olin saanut lumityöt tehtyä. hyvä, kun olin pissalla ehtinyt käymään ja saamaan takin naulakkoon, niin setä seisoi meidän eteisessä ja oli "kovin huolissaan" vauvan itkusta.

hain lapsen sisälle, mutta siihen loppui lapsen ulkona nukuttaminen, jos kukaan muu ei ollut pihassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi