Voiko suhde toimia jos ikäeroa on todella paljon?
Olen 23 ja löysin ihanan, kiltin miehen, jonka kanssa synkkasi heti. Hän on 49 ja ollut avioliitossa ja hänellä on edellisestä suhteesta 4 lasta, eikä ole ottanut eron jälkeen ketään. Kemiat kohtasi heti ja olen aivan rakastunut. Mies vaikutti nuoremmalta mitä oli, ja mietin tässä että onko sillä iällä oikeasti konkreettisesti merkitystä jos haluamme olla yhdessä? Onko kokemuksia tai vinkkejä? Haluisin olla yhdessä ja mies on myös kertonut minulle tunteistaan ja halustaan vakavoitua mutta mietin käytännössä miten homma toimisi alkuhuuman jälkeen vai voiko sujua ongelmitta? Ystäväni ovat kauhuissaan ikäerosta, ja vanhempani ei ole sanonut mitään poikkipuoleista , isälle en ole vielä kertonut tapailemisestani (on itse 47) ja äidille olen (saman ikäinen kuin tapailemani mies) , ja asia ok . Mitä mieltä te olette?
Kommentit (114)
Voihan sitä vanhemman miehen kanssa seurustella ja olla kun ymmärtää realiteetit. Sinä joko kasvat suhteeseen sinä aikana tai kasvat siitä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista. Olen lukenut ne kaikki läpi . Tuntuu vaan pahalta nyt kaikki ja on p.aska isäsuhde ja isä ollut vankilassa ja ei läsnä ja on mt ongelmia mulla ja plääplää kun joku sitä kysyi, meni vain nyt niin tuon miehen haukkumiseks ja lynkkaamiseks niin paljon et en tiedä mitä ajatella enään. Kiitos, lopetan tähän tämän keskustelun. Tähän ei enään tarvitse kommentoida eikä nostella, kiitos.
Eli mies viehättää sinua sen takia kun on samanlainen kuin isäsi. Nyt tyttö hoida pääsi kuntoon ja opiskele. Ansaitset niin paljon parempaa kuin rötöstelevän uskovaisen neljan lapsen isän.
Sinulla on vain yksi elämä, mieti siltä kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tapauksen, jossa teini-ikäinen meni naimisiin pari vuosikymmentä vanhemman miehen kanssa. Lapsia tuli monta. Kun nainen oli viisissäkymmenissä tämä mies, silloin 70 v, vaihtoi kolmekymppiseen. Mielestäni osoittaa, että kyseinen mies ei ihan ole normaali!
Suurin osa miehistä vaihtaa vaimon nuorempaan kun vaimo tulee 50 v ja alkaa lopullisesti rupsahtaa. Eli täysin normaali mies kyseessä.
No suurinosa ei todellakaan vaihda nuorempaan vaan vanha vaimo antaa potkut. Totta on, että muutama tuttu on sen jälkeen löytänyt puolet nuoremman kumppanin.. Yleensä ikäero on ollut toki maltillinen 5-10v. Jokainen löytää minkä löytää..
mies52v
Ikävä kyllä, noin isoissa ikäeroissa on hyväksikäytön maku. Mies haluaa nuorta lihaa ja elvistellä kun on niin alfa panokone että saa lastensa ikäisen tyllerön.
Kyllä molemmilla taitaa olla jonkinsortin henkisiä ongelmia.
Jokainen sinkkumies ottaisi hyvännäköisen parikymppisen naisen, jos olisi tarjolla. Mies ei ole mitenkään erityinen sinänsä. Sitä voi pohtia kyllä, että miksi sellainen nainen ottaisi niin paljon vanhemman miehen.
Ei tuohon kukaan tiedä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep. Aivan varmasti suhde omaa isää vanhemman ukon kanssa on aivan ihana. Hoida pääsi ja isäongelmasi kuntoon jollain rakentavammalla tavalla.
Hoida sinä ikis pääsi kuntoon jo lopultakin.
Halvatun seko.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, noin isoissa ikäeroissa on hyväksikäytön maku. Mies haluaa nuorta lihaa ja elvistellä kun on niin alfa panokone että saa lastensa ikäisen tyllerön.
Nuorta lihaa kyllä, mutta elvistelyä en allekirjoita. Kuka nyt ei kaunista ottaisi ennen kuin rumaa.
Tuota paljon vanhemman suhdetta voisi verrata suhteeseen ulkomaalaisen kanssa. Samankaltaisia ongelmia tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep. Aivan varmasti suhde omaa isää vanhemman ukon kanssa on aivan ihana. Hoida pääsi ja isäongelmasi kuntoon jollain rakentavammalla tavalla.
Hoida sinä ikis pääsi kuntoon jo lopultakin.
Halvatun seko.
En ole ikis, ohis
4 riippakiveä pulkassa, ei kiitos vaikka olisi minkä ikäinen tahansa.