Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Sormitesti paljastaa, oletko kaunis vai ruma

Vierailija
02.05.2014 |

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014050218259550_fd.shtml

..hhmm.. löytykö täältä ketään rumaa? Mä en tajua miten voisi olla niin, että ei osu linjaan? Kauhea koukkunokka tai jotain?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan toimii Aasiassa, jossa ihmisillä pieni nenä, mutta eurooppalainen, jolla tuo onnistuu ei ole mikään kaunokainen. Esim. mallihenkilöt Iltalehdestä kaukana kaunokaisista. Eurooppalaisilla onnistuu vain pikku pottunenällä, kuten malleilla. Noin pieni nenä ei todellakaan ole kaunis. Kauniissa eurooppaalaisessa nenässä on paljon enemmän korkeutta.

Vierailija
22/25 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:11"]

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014050218259550_fd.shtml

..hhmm.. löytykö täältä ketään rumaa? Mä en tajua miten voisi olla niin, että ei osu linjaan? Kauhea koukkunokka tai jotain?

[/quote]Miten ei muka voisi osusa???  Kiinalaiseen kalanaamaan tää testi on varmaan tehty. Nehän ovat kaikki rumia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:27"]

Kyllä varmaan toimii Aasiassa, jossa ihmisillä pieni nenä, mutta eurooppalainen, jolla tuo onnistuu ei ole mikään kaunokainen. Esim. mallihenkilöt Iltalehdestä kaukana kaunokaisista. Eurooppalaisilla onnistuu vain pikku pottunenällä, kuten malleilla. Noin pieni nenä ei todellakaan ole kaunis. Kauniissa eurooppaalaisessa nenässä on paljon enemmän korkeutta.

[/quote]

Näin on. Kulttuuri vaikuttaa paljon. Esimerkiksi Amerikassa otetaan paljon leukapidennyksiä, jotta kasvot näyttäisivät kapeammilta. Sormitesti voisi sitten näyttää, että kauneusleikkaus onkin rumentanut.  :-O

Vierailija
24/25 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon suora ja kapea nenä, saisi olla aikamoiset pusuhuulet että osuisi samalle linjalle. Tai pitäis olla retrognatia, joka tuskin tekee ketään kauniiksi. Toisaalta kauneinta mun kasvoissa onkin ehkä isot vaaleansiniset silmät.

Vierailija
25/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä