Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderistä on helppo löytää kumppani / seuraa

Vierailija
12.12.2020 |

Liityin Tinderiin 3 1/2 vuotta sitten. Alkuun löysin sieltä pelkästään yhdenyön juttuja, mikä toisaalta oli hyvä silloiseen elämäntilanteeseen nähden (olin juuri eronnut enkä etsinyt vakavempaa seuraa). Myöhemmin olen palvelusta löytänyt seurustelusuhteen ja nyt olenkin onnellisesti suhteessa.

Kannattaa oikeasti naiset miettiä Tinderiä tai muita treffialustoja. Itse ainakin sain todella paljon tykkäyksiä (ensimmäisen kuukauden aikana lähes 100). Näistä oli sitten helppo lähteä karsimaan porukkaa. Miehet tekevät Tinderissä aina aloitteen, kysyvät kysymyksiä ja pyytävät treffeille, joten itse ei tarvitse oikeastaan muuta tehdä kun vain laittaa muutama kiva kuva, suodattaa epämieluisat hakijat pois joukosta/ valita paras ja mennä sitten miehen ehdottamille treffeille. Helppoa! Treffeillä sitten näkee onko sitä kemiaa vai ei.

Eli nettitreffien kautta löytää todella helposti seuraa. Ainut huono puoli on nämä epäasialliset miehet, jotka ovat vaan sen yhden asian perässä. Heihin tosin törmäsin melko harvoin loppuvaiheessa, kun kerroin etsiväni aitoa parisuhdetta. Törppöjäkin siis tuli vielä vastaan, mutta huomattavasti vähemmän kuin heti alussa. Tykkäyksiä ja aloitteita tuli vaan niin paljon, joten valinnanvaraa riitti. Näin korona-aikana on ehkä kuitenkin hyvä välttää kaikenlaista treffailua, mutta ehkä myöhemmin sitten.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. En ole löytänyt mitään Tinderistä. Pelkkä vitsi.

Vierailija
2/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa 100 tykkäystä? Normaalisti nainen saa 100 tykkäystä 5 minuutissa liittymisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytävät helposti seuraa vain naiset. Suomalaisille tavismiehille se on ajanhukkaa.

Tämän nyt varmaan ymmärtävät varmaan kaikki. Paitsi naiset.

Vierailija
4/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudessa 100 tykkäystä? Normaalisti nainen saa 100 tykkäystä 5 minuutissa liittymisen jälkeen.

Itse sain samana päivän tuon 100 tykkäystä. Ap:n profiilissa oli siis jotain vikaa, kun päiväkohtaiset tykkäykset jäivät määrällisesti reippaasti tuon alle. Mutta tämäkin taisi hänelle kuitenkin riittää tekstistä päätellen.

Vierailija
5/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks tää joku suositus että häivy tältä palstalta lukemasta aloituksia ja mene Tinderiin?

Mitä ihmettä joku tekee 100 tykkäyksellä kuulostaa karmealta:))

Toivottavasti siellä joku robotti mikä heittelee niitä tykkäyksiä:))

Vierailija
7/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huuhaata koko Tinder.

Menkää töihin!

Vierailija
8/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa naisena tinderistä treffikutsuja jostain syystä. Tykkäyksiä kyllä, pari kommenttia keskustelua, ja siihen se aina tyrehtyy. Miksi??

Vierailija
9/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytävät helposti seuraa vain naiset. Suomalaisille tavismiehille se on ajanhukkaa.

Jep aplla ja meillä kaikilla muilla naisilla jotka olemme netissä miehemme kohdanneet on se erikoinen superalfa vierellä.

Vierailija
10/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää vain kaltaisiaan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
11/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nainen saa helposti seuraa/parisuhteen. Ei kai tämä tullut yllätyksenä kenellekään...?

Vierailija
12/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä sinn, koska sain bannit!! Auttakaa miten saan ne pois?

Vierailija
13/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin tinderissä....vähän aikaa. Valittevasti niitä asiattomia oli minun kohdallani sen verran enemmän etten kovin pitkään profiilia siellä pitänyt. Jos sanoin niille "asiottomille" miehille että etsin vakavampaa suhdetta, niin vastaus oli että "Voithan sä pitää sillä aikaa hauskaa mun kanssa ennenkuin löydät sen vakavamman". Ja näitä riitti. Muutaman kanssa kävin treffeillä, ja yhdestä en meinannut päästä eroon millään. Vieläkin kyseinen mies lähettelee typeriä viestejä vaikka tästä on jo kuukausia aikaa. Joten, se siitä.

Vierailija
14/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suurin osa naisista siellä on lesboja? Vai miten selittyy, että naiset löytävät seuraa mutta ne eivät ole miehiä, koska miehet eivät löydä?

Vierailija
15/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin tinderissä....vähän aikaa. Valittevasti niitä asiattomia oli minun kohdallani sen verran enemmän etten kovin pitkään profiilia siellä pitänyt. Jos sanoin niille "asiottomille" miehille että etsin vakavampaa suhdetta, niin vastaus oli että "Voithan sä pitää sillä aikaa hauskaa mun kanssa ennenkuin löydät sen vakavamman". Ja näitä riitti. Muutaman kanssa kävin treffeillä, ja yhdestä en meinannut päästä eroon millään. Vieläkin kyseinen mies lähettelee typeriä viestejä vaikka tästä on jo kuukausia aikaa. Joten, se siitä.

Voit estää sen asiattoman miehen

Vierailija
16/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvin sivistynyt ja varustettu mies (=Richard Gere nuorena) ja hain Tinderistä työpaikkaa. Sain heti tarjouksia suurten firmojen naisjohtajilta ja satoja tykkäyksiä ja treffejä. Voin suositella Tinderiä kaikille hunkseille.

Vierailija
17/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten taso on vaan niin huono tinderissä. Koittakaas petrata.

Jos NHL-tähti tulisi vastaan, niin sellaisen voisin ehkä niukin naukin hyväksyä.

Vierailija
18/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan saanut pimperoa tinderin kautta. Muutaman olen tavannut kyllä, mutta kahvittelua pidemmälle en ole päätynyt. Yleensä ovat olleet pettymyksiä ja kohtaamani naiset liian nenäkkäitä. Onneksi sitä saa muualta.

Vierailija
19/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna98 kirjoitti:

Miesten taso on vaan niin huono tinderissä. Koittakaas petrata.

Jos NHL-tähti tulisi vastaan, niin sellaisen voisin ehkä niukin naukin hyväksyä.

Hei Jenna. Millon pannaan? Vanha suola janottais.

Vierailija
20/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hankalaa saada tai löytää, jos saa parissa kuukaudessa noin kolme matchia ja nämäkin poistavat osuman, kun lähetän heille viestin. Ajanhukkaahan tuo kaltaiselleni miehelle on, mutta näpytellään nyt ajankuluksi jatkossakin.

m40