IL Wolt -kuriiri tienaa yli 4000e/kk
Koskaan näissä hommissa ei kyllä törmää suomea äidinkielenään puhuvaan, miksi?
Kommentit (176)
Tuosta kai pitää vielä maksaa kuskin työn sivukulut itse?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuosta bensarahat riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Koska razizmi. Valkoinen miez ei kelpaa.
Suomalaisille ei kelpaa samoin kuin telakka ja rakennushommat.
Jos asuu vilkkaalla alueella, jonka tuntee hyvin ja on nopea kulkupeli, ehkä. Muuten ei.
Aika paljon saa tehdä rahan eteen fillarointia. Autolla sitä ei kannata tehdä. Keikka tulee nopeasti kalliimmaksi kuin palkkio.
Vierailija kirjoitti:
omantunnon mukaan...
Pitää myös painaa pitkää päivää viikon jokaisena päivänä.
Kyse on kevytyrittäjälle maksettavasta palkkiosta, jota ei voi suoraan verrata työntekijälle maksettavaan palkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu vilkkaalla alueella, jonka tuntee hyvin ja on nopea kulkupeli, ehkä. Muuten ei.
stadin keskustassa onnistuu varmasti
Vierailija kirjoitti:
Koska razizmi. Valkoinen miez ei kelpaa.
Ja minähän takia valkoinen mies on huonompi ? Siksikö, koska kyselen oikeuksiensa perään?
Jos joku nyt sitä kadehtii, niin voi aloittaa hommat itse. Ne on yrittäjiä, eivät siis Woltin palkkalistoilla, jotka saavat korvauksen jokaisesta keikasta.
Iltiksen jutun kaveri tekee 6pv viikossa autolla.
Paljos lähetti saa per toimitus?
Vierailija kirjoitti:
Paljos lähetti saa per toimitus?
Kysy Woltilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Keskimääräinen laskutus on 2000€ kuussa ja siitä maksetaan sivukulut ja verot. Joskus henkilö, joka ei pidä yhtäkään vapaapäivää, voi tehdä 3000€ laskutuksen. Siitä kun maksaa kaikki kulut ja verot, niin paljon ei jää käteen. Tuntilaskutus on n.13€. Se siis ei ole tuntipalkka, vaan sen minkä itsenäinen woltyrityäjä voi laskuttaa. Siitä pois kaikki , niin tuntipalkka ei jää paljon. Jokainen voi itse laskea tuolla 13€ tuntihinnalla, mitä teoriassa voisi tienata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulta joka en ole stadista
Ei tuo summa ole iso jos suhteuttaa sen tehtyihin työtunteihin. Nämä isoille ansioille kyseisessä työssä pääsevät, tekevät usein 12h työpäiviä 6 tai jopa 7 päivää viikossa. Aika monella alalla saa tuon summan 8h työpäivillä ja 5 työpäivää viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Iltiksen jutun kaveri tekee 6pv viikossa autolla.
maksaako ite polttoaineet ja auton kulut?
Varmaan kuskannut pizzoja yötä päivää nukkumatta noihin ansioihin. Ja mitäköhän jäänyt käteen kaikkien kulujen jälkeen?
ehkä joku hullu voi tienata . Muut tuskin. Lisäksi alueella ei saa olla paljon muitakin kuskeja