Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa tytön nimestä

Vierailija
02.05.2014 |

Ollaan miehen kanssa harkittu lapselle nimeä ja olen pitempään haaveillut, että tytöstämme tulisi Inga isomummuni mukaan. Mies on ollut aika välinpitämätön nimiehdotuksesta. Eilen puhuin asiasta lisää ja mies totesi, että jos kyseinen nimi laitetaan lapselle, hänellä on loput sopivat nimet valmiina. Olin tietysti innoissani, että hän vihdoin näytti hyväksymisen merkkejä nimen suhteen mutta sitten ukko täräyttää, että tyttärestä tulee Inga Arla Apetina.

Olin ihan hoo moilasena tuollasen kommentin jälkeen ja hetken järkytyksen jälkeen rupesin sitten sanomaan miehelle, että vois hetkeksi vakavoitua, kun lapsi pitäs nimetä ja hän sano, että on ihan tosissaan. Siis mitä persettä? Kyllä tuo Arla vielä menisi, mutta mistä se tuon Apetinan lohkaisi ja mikä JÄRKI siinä on? Ei meidän tyttöä nimetä jonkun salaattijuuston mukaan!! En oikeesti enää tiedä ajatteliko ukko olevansa jotenkin vitsikäs mutta kun se oli sen jälkeen edelleen sitä mieltä, että tytöstä tulee Inga Arla Apetina tai vaihtoehtoisesti kuulemma voidaan vaihtaa Arla Inga Apetina niin ei tule salaattijuusto niin paljoa(?!) mieleen. Sitten riideltiin vähän turhankin äänekkäästi tästä nimiasiasta ja ukko sai nukkua sohvalla viime yön sen jälkeen kun ruvettiin nukkumaan. 

Heräsin raatona kuuden aikaan ruokkimaan vauvan ja mies oli jo lähteny. En tiiä minne, tuskin se töihin raahautuisi jo kuuden aikaan aamulla. Kaupan päälle keittiön pöydältä löyty Apetina-purkki ja se sai jo heti aamusta tosi huonolle tuulelle. Heitin senkin sitten roskiin, kun en tiedä miten pitkään oli lie pöydällä ollu ja muutenkin ärsytti se eilisiltainen Apetina-tappelu. Mies ei sitten vastaa puhelimeen. Onhan tässä jo muutaman kerran ehtiny soittaa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla Marko olisi halunnut tytön nimeksi Elmastiina. Ei, tytöstä ei tosiaankaan tullut Elmastiina, vaikka Marko kuinka yritti vääntää. :D

Vierailija
62/62 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen idiootti munkin exästä kuoriutui kun lapsi saatiin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme