Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki pettää nykyään?

Vierailija
01.05.2014 |

Miksi niin monet pettävät? Jotain hurjia lukuja kuullut, että melkeen puolet ihmisistä pettää joskus. Ja tätä väitettä kyllä tukee oma tuttavapiirikin, useat varatut säätävät suhteensa ulkopuolella ja sinkuilla kokemuksia varattujen kanssa olemisesta. Onko näin asia ollut oikeesti aina vai onko tää joku trendi? Itse näin sinisilmäisenä romantikkona en vaan voi ymmärtää :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sen takia ala enää suhteeseen. Hirveä stressi epäillä ja miettiä,olla mustasukkainen ym. paljon helpompaa olla sinkku toki olen minäkin lainannu varattuja miehiä sänkyyni.

Vierailija
42/45 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:30"]

Kuten ap sanoitkin, vain puolet ihmisistä pettää, ja heistäkin suurin osa vain yhtä kumppaniaan ja vain kerran. Palstoilla vain pyörii noita patologisia pettäjiä hokemassa, kuinka mukamas kaikki muutkin pettävät. Yrittävät sillä oikeuttaa toimintaansa ja saada sen ainakin omassa mielessään tuntumaan paremmalta. Uskollisen suhteen onnea ei tarvitse palstoilla hehkuttaa, riittää kun elää sitä.

Onko se "vain", jos puolet pettää ja "vain" yhtä ihmistä? Siitähän tulee kuitenkin hirvittävä määrä petettyjä ihmisiä. Mielestäni joka sadas olisi "vain". Ja silti sen joka sadannenkin kohdalla tapahtuisi hirveä vääryys.

Uskollisuudesta pitää puhua, siihen pitää kannustaa ja rohkaista. On oltava suoraselkäisesti uskollisuuden puolella. Se ei ole mitään hehkuttamista tai ylpeilemistä, vaan kestävän elämäntavan kannattamista myös sanallisesti. Pitää olla kanttia sanoa, että olen uskollinen enkä hypi sängystä ja suhteesta toiseen antaakseni itsestäni jotenkin menestyvää ja sexympää mielikuvaa.

Olen eri, mutta näihin "vain" yhtä ihmistä pettäneisiin mahtuu niitäkin, jotka ovat pettäneet kuolevan suhteen loppumetreillä. Tietysti oikea järjestys olisi erota ensin, mutta liekö sillä oikeasti hirveän suurta väliä onko sen uuden heilan kanssa edetty viikkoa ennen eroa tai viikon jälkikäteen. Minulle ei ainakaan ole. Eri juttu, jos vuosikausia pimitettäisiin uskottomuutta kun kumppani luulee suhteen olevan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:30"]

Kuten ap sanoitkin, vain puolet ihmisistä pettää, ja heistäkin suurin osa vain yhtä kumppaniaan ja vain kerran. Palstoilla vain pyörii noita patologisia pettäjiä hokemassa, kuinka mukamas kaikki muutkin pettävät. Yrittävät sillä oikeuttaa toimintaansa ja saada sen ainakin omassa mielessään tuntumaan paremmalta. Uskollisen suhteen onnea ei tarvitse palstoilla hehkuttaa, riittää kun elää sitä.

Onko se "vain", jos puolet pettää ja "vain" yhtä ihmistä? Siitähän tulee kuitenkin hirvittävä määrä petettyjä ihmisiä. Mielestäni joka sadas olisi "vain". Ja silti sen joka sadannenkin kohdalla tapahtuisi hirveä vääryys.

Uskollisuudesta pitää puhua, siihen pitää kannustaa ja rohkaista. On oltava suoraselkäisesti uskollisuuden puolella. Se ei ole mitään hehkuttamista tai ylpeilemistä, vaan kestävän elämäntavan kannattamista myös sanallisesti. Pitää olla kanttia sanoa, että olen uskollinen enkä hypi sängystä ja suhteesta toiseen antaakseni itsestäni jotenkin menestyvää ja sexympää mielikuvaa.

Sä puhut asiaa. Mulle tosi mies on sellainen, jolla on kanttia olla uskollinen ja rakastava naisensa kumppani. Sängystä toiseen hyppijät ovat heikkoluonteisia vätyksiä. Muna vie miestä eikä mies munaa. Niin harva vaan puhuu nykyään kestävän parisuhteen puolesta.

Vierailija
44/45 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoletonsinkku kirjoitti:

Minä en sen takia ala enää suhteeseen. Hirveä stressi epäillä ja miettiä,olla mustasukkainen ym. paljon helpompaa olla sinkku toki olen minäkin lainannu varattuja miehiä sänkyyni.

Älä lainaile varattuja. Teet juuri sitä mitä et itsellesi haluaisi tehtävän. Herää jo!

Vierailija
45/45 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset eivät viehättyisi näistä menevistä naisten miehistä, niin ehkä pettämistä olisi vähemmän. Kiltit miehet eivät petä, mutta eivät ole naisten suosiossa. Ja se että joku esittää kilttiä, ei tarkoita sitä että olisi. Tähänkin ansaan monet naiset ovat menneet ja sillä verukkeella syyllistää myös meitä aidosti kilttejä.