Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joista kikkelillä tökkiminen ei tunnu miltään?

Vierailija
01.05.2014 |

Kyllä minä huomaan kun ukko työntää sen sisään mutta ne liikkeet tms ei tunnu miltään. Ei kiihota yhtään, ei tunnu hyvältä eikä pahalta. Täysin "tunteetonta" siis. Kiihotuksen saan joko fetissejäni ajattelemalla tai katselemalla ja orkut jos klittaa hieroo tai nuolee.

Olenko outo?

Tälläistä on ollut aina, myös ihan nuorena ja synnyttämättömänä.

En tiedä olenko löysäemättiminen? Vai johtuuko ukon kalun koosta? Luulisin että se on ihan tavallisen kokoinen.

Olen työntänyt sisääni esim dödöputelin, se mahtui juuri ja juuri mutta ei senkään liike sisällä kiihottanut yhtään vaikka on suurin mitä sinne mahtuu.

Ehkä minulla ei vain ole tuntoa emätinröörissä?

Vai olisiko joku asento missä yhdyntä tuntuu "kaikilla"?

Kohtalontovereita?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu katkis kakkosessakaan.

Kyllä naiset tarvii kunnon vehjettä eikä mitään pikku kikkeliä,

Vierailija
62/70 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu katkis kakkosessakaan.

Kyllä naiset tarvii kunnon vehjettä eikä mitään pikku kikkeliä,

Taitaa mennä lesboiluksi kuitenni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuntohermoja on klitoriksessa, mutta useimmilla naisilla emättimen etuseinässä on 3-4 cm kohdalla G-pisteeksi sanottu alue, joka on osa samaa kudosta (itse asiassa naisen lantiossa on melkein penistä vastaava laajahko kudosalue, joka on oleellinen seksuaalisen nautinnon kannalta). Sen stimulointi tuottaa kuitenkin nautintoa vain jos on jo valmiiksi kiihottunut.

Naisen kannattaa siis opetella tuntemaan oma seksuaalinen fysiologia/anatomia/preferenssit ns omahellyyden eli sooloseksin kautta. Kun sen on oppinut, voi alkaa opastaa partneriaan sen suhteen miten edetä ja mistä koskettaa tai muuten stimuloida.

Pelkästään yhdynnässä jyystämällä, ilman klitoriksen stimulointia, orgasmin saa vain vähemmistö naisista.

Vierailija
64/70 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itsellekään paljolta tuntunut exän kanssa, ajattelin aina sen olevan normaalia. Hieman jotain tuntemuksia oli välillä, mutta orgasmin saaminen oli akteissa ehkä luokkaa 1/70. Suhde päättyi aikanaan ja löysin itselleni uuden miehen, jonka kanssa seksi oli 1. kerrasta lähtien melkoinen tuntemuksien skaala. En vieläkään saa orgasmia ihan joka kerta, mutta keskimäärin joka toinen kerta eli suhdeluku parantunut kuin yö ja päivä. Ja tarkoitan orgasmia nyt ihan vain perinteisesti "jyystämällä", ilman muuta kikkailua tai koskettelua.

Väittäisin, että kyse on vain siitä, että sovimme toisillemme fyysisesti aivan eri tasolla kuin exän kanssa. Olin varmaan exälleni hieman liian "löysä" ja/ hän minulle liian pieni. Nyt olen ahdas (olen siis treenannut lantionpohjan lihaksia exän ja nykyisen välissä) ja/ nykyinen minulle iso tai miten päin näitä sitten katsoo.

Vierailija
65/70 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikympikseksi ukoksi on koettu naisia ja kyllä....ihan on yleistä, että se klitta on naisen ihan paras kohta jota hyväilemällä se orkku tulee. Lähisasennossa niin että penis hankaa häpykumpua eli mies vähän "ylempänä" kuin nainen. Eli kullin kulma oikea ;) 

Vierailija
66/70 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin se vaan on!

Vierailija
67/70 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin se vaan on!

Vierailija
68/70 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tunnu kovin kummoiselta. Pimppaa olen treenannut nuoresta asti joten lihaksista ei johdu. Miehellä myöskin normikokoinen kalu. Nämä on niitä asioita joista ei kai saisi puhua missään.

Ei tosiaan vieläkään. Miehet tietävät paremmin..

Vierailija
69/70 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Gräfenberg kirjoitti:

Eniten tuntohermoja on klitoriksessa, mutta useimmilla naisilla emättimen etuseinässä on 3-4 cm kohdalla G-pisteeksi sanottu alue, joka on osa samaa kudosta (itse asiassa naisen lantiossa on melkein penistä vastaava laajahko kudosalue, joka on oleellinen seksuaalisen nautinnon kannalta). Sen stimulointi tuottaa kuitenkin nautintoa vain jos on jo valmiiksi kiihottunut.

Naisen kannattaa siis opetella tuntemaan oma seksuaalinen fysiologia/anatomia/preferenssit ns omahellyyden eli sooloseksin kautta. Kun sen on oppinut, voi alkaa opastaa partneriaan sen suhteen miten edetä ja mistä koskettaa tai muuten stimuloida.

Pelkästään yhdynnässä jyystämällä, ilman klitoriksen stimulointia, orgasmin saa vain vähemmistö naisista.

Parhaalta tuntuu kun työntelee sisään-ulos juuri sen 3-4cm. Pohjaan asti rynkyttäminen ei toimi yhtään.

Vierailija
70/70 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuntuu hyvin paljon ja se on seksin paras kohta. Orgasmin saan vain klitoriksesta, mutta silti suurin nautinto tulee penetraatiosta ja orgasmi on kirsikka kakun päällä.

Sama mulla, orgasmi on toisarvoinen ja isoin nautinto tulee penetraatiosta mutta vaatii vähintään ns normaalikokoisen kovan penikseen joka osuu syvemmällä ehkä sitten kohdunsuulle, joka itsellä nautinnollista. Hiukan kivuliastakin mutta sellaisella tavalla että nautinto on ihan mieletön. Kunnon rynkytyskin tuntuu hyvältä kun on alkuun päästy, haluan aina mahdollimman syvälle isonkin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi