Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joista kikkelillä tökkiminen ei tunnu miltään?

Vierailija
01.05.2014 |

Kyllä minä huomaan kun ukko työntää sen sisään mutta ne liikkeet tms ei tunnu miltään. Ei kiihota yhtään, ei tunnu hyvältä eikä pahalta. Täysin "tunteetonta" siis. Kiihotuksen saan joko fetissejäni ajattelemalla tai katselemalla ja orkut jos klittaa hieroo tai nuolee.

Olenko outo?

Tälläistä on ollut aina, myös ihan nuorena ja synnyttämättömänä.

En tiedä olenko löysäemättiminen? Vai johtuuko ukon kalun koosta? Luulisin että se on ihan tavallisen kokoinen.

Olen työntänyt sisääni esim dödöputelin, se mahtui juuri ja juuri mutta ei senkään liike sisällä kiihottanut yhtään vaikka on suurin mitä sinne mahtuu.

Ehkä minulla ei vain ole tuntoa emätinröörissä?

Vai olisiko joku asento missä yhdyntä tuntuu "kaikilla"?

Kohtalontovereita?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu ei se tunnu

Vierailija
22/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ohjeiden mukaa tamponikin on paikallaan oikein, jos se ei tunnu miltään.. Että voisiko siitä päätellä jotain emättimen tuntoaistista? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:44"]sama juttu :/

[/quote]

Ei tunnu täälläkään miltään. Ja jotkut kokevat niin tajunnanräjäuttävän nautinnollisena sen kalun liikkeet. Kateeksi käy. Kai tunto hävinnyt pimpistäni.

[/quote]

Sitten vielä kehdataan sanoa että naiset pitävät seksistä ja on miehestä kiinni jos nainen ei pidä seksistä. Kyllä se vika on naisessa jos ei tunne penistä. 

Vierailija
24/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kukaan nauti. Totuutta ei vain saisi sanoa edes näinä muka vapaamielisinä aikoina

Vierailija
25/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Ei tunnu täälläkään miltään. Ja jotkut kokevat niin tajunnanräjäuttävän nautinnollisena sen kalun liikkeet. Kateeksi käy. Kai tunto hävinnyt pimpistäni.

[/quote]

Sitten vielä kehdataan sanoa että naiset pitävät seksistä ja on miehestä kiinni jos nainen ei pidä seksistä. Kyllä se vika on naisessa jos ei tunne penistä. 

[/quote]

Ei se mikään vika ole. Niin vain on.

Vierailija
26/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko nautintoa edes kakkosesta?

Vierailija
27/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:02"]Saatteko nautintoa edes kakkosesta?

[/quote]

Ite en saa muuten paitsi jos sinne työntää sormea

Vierailija
28/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa että missä vaiheessa heteroparien anaaliseksistä on tullut normi? Kelle sellainen tulee edes mieleen, onko pelkkä urbaanilegenda?

Vierailija
29/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV:lla olevasta tule heti mitään normia

Vierailija
30/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kun kirjoitit fetissejä ajattelemalla. Tavallinen nainti ei vaan sovi kaikille, siitä ei saa mitään irti. Hyväksy se ja etsi kumppani joka toteuttaa näitä erikoisuuksia.

Vierailija
31/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta silloin se ei ole miehen vika, jos arvon rouvasta ei tunnu hyvälle, kun ei siellä pillussa ole ollenkaan tuntoa :)

Vierailija
32/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun olen saanut 18-vuotiaana kolmen eri miehen kanssa puolen vuoden sisään n. 10 orgasmia yhdynnässä ilman klitorikseen koskemista, enkä ole enää saanut. :/ Mistä voi johtua, ärsyttävää?

Vierailija
33/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se on vika. Yhdynnän kuulu tuntua. 

Vierailija
34/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko nautintoa edes kakkosesta?

Vierailija
35/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:31"]Saatteko nautintoa edes kakkosesta?

[/quote]

No saan jos orgasmin hetkellä mulla on anaalitappi ja mies työntelee sitä. Silloin kiljun kimeästi nautinnosta.

Vierailija
36/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tunnen ja se on nautinnollista. Haluan seksiä usein ja saan orgasmin lähestulkoon joka kerta. Enkä tarvitse edes erillistä stimulointia klitorikselle. Tavallinen yhdyntä riittää. Siksi tuntuu kamalalta ajatella jos noin usealla naisella yhdyntä ei tunnu miltään. Ymmärrän kyllä että siinä tapauksessa ei hirveästi huvita kyseiseen puuhaan ryhtyä. Mutta, ikävältä kuulostaa.

Vierailija
37/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttu tunne, paitsi että aina ei ole ollut näin. 

20 vuoden takainen pettäminen ja väkivaltaisuus on takanapäin. Mutta niin on kadonnut halukkuuskin minulta. Tai oikeastaan tunnen hienoista ällötystä, vaikka toisaalta olenkin jo 'tottunut'. Pakko antaa, kun toinen on muuten niin inhottava. En kaipaa kommentteja tähän, että olen vain lasten takia mieheni kanssa. Samapa tuo, en missään tapauksessa ottaisi uutta. 

Mutta pari päivää sitten, ihan arkipäiväisissä töissäni tuli tilanne, että toinen mies auttoi minua. Oli huomaavainen, avulias, korrekti. Siis suhtautui niinkuin ihmiseen. En osaa edes kuvailla sitä tunnetta, mikä minulle tuli katsoessani tuon ihmeen hartioiden kaarta, käsiä, silmiä...pelkkä äänen ja puhetavan muisteleminen jo aiheuttaa salamointia sisuskaluissa. Saahan sitä päiväunia unelmoida...

Vierailija
38/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimessä ei ole tuntoaistia. Siksi synnyttäminen ylipäätään on mahdollista.

Kiihotus tulee siitä, että penis koskee myös klitorista ja painontunteesta, kun penis menee tarpeeksi syvälle. Siksi naiset tykkäävät isoista peniksista. Ne tuntuvatkin joltain. Pieni ei tunnu.

Vierailija
39/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakaan ei penis/sormet/dildo tunnu emättimessä yhtään miltään. Olen kyllä hel*etin märkä ja kiihottunut ja klitoriksen koskettaminen tuntuu hyvältä, samoin jalkovälin yleensä, mut se "peruspenetraatio"... ei mitään.

Naisen vastine miehen penikselle onkin juuri klitoris, eli siinä mielessä ei ole ihme että siinä on enemmin tuntoa kuin emättimessä. Mut silti... Luulis että jotain tuntis sielläkin :/

Vierailija
40/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi raukkoja. Musta tuntuu ihanalta.

Hyshys värillä ei saisi olla väliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan