Vierailija

Kyllä minä huomaan kun ukko työntää sen sisään mutta ne liikkeet tms ei tunnu miltään. Ei kiihota yhtään, ei tunnu hyvältä eikä pahalta. Täysin "tunteetonta" siis. Kiihotuksen saan joko fetissejäni ajattelemalla tai katselemalla ja orkut jos klittaa hieroo tai nuolee.

Olenko outo?

Tälläistä on ollut aina, myös ihan nuorena ja synnyttämättömänä.

En tiedä olenko löysäemättiminen? Vai johtuuko ukon kalun koosta? Luulisin että se on ihan tavallisen kokoinen.

Olen työntänyt sisääni esim dödöputelin, se mahtui juuri ja juuri mutta ei senkään liike sisällä kiihottanut yhtään vaikka on suurin mitä sinne mahtuu.

Ehkä minulla ei vain ole tuntoa emätinröörissä?

Vai olisiko joku asento missä yhdyntä tuntuu "kaikilla"?

Kohtalontovereita?

• ylös 21
  • alas 9

Sivut

Kommentit (70)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei todellakaan tunnu kovin kummoiselta. Pimppaa olen treenannut nuoresta asti joten lihaksista ei johdu. Miehellä myöskin normikokoinen kalu. Nämä on niitä asioita joista ei kai saisi puhua missään.

• ylös 31
  • alas 4

Täällä myös yksi ilmoittautuu.

Orgasmin saan vain klitoriksen kautta, muutoin seksi tuntuu...noh, ei miltään.

• ylös 23
  • alas 5

Mulla tuntuu kun olen valmiiksi kiihottunut. Ei kai se mitenkään hekumallista ole jos joku vaan tökkää sisään ja itse odottelee että se liike kiihottais. Ei tunnu sellainen mullakaan miltään.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

No, emätin on täysin tunnoton.

No miksi moni sitten sanoo papa näytteiden otan tai muun emättimen ronkkimisen sattuvan?

• ylös 5
  • alas 17

Ei tunnu täälläkään sisältä, suuaukko sen sijaan tuntee, mutta siinä se. Henkinen puoli vaikuttaa varmaan aika paljon.

Vierailija
sama juttu :/

Ei tunnu täälläkään miltään. Ja jotkut kokevat niin tajunnanräjäuttävän nautinnollisena sen kalun liikkeet. Kateeksi käy. Kai tunto hävinnyt pimpistäni.

Vierailija
Ei tunnu miltään. Eiku oooops, eihän tätä saisi sanoa ääneen!

ei saakaan :) lauma mammoja haukkumassa epänormaaliksi kun heidän toosansa kyllä tuntee vaikka mitä.

Minusta tuntuu helvetin tuskalliselta kun kohdunsuutani tökitään ja rynkytetään. Välillä joudun purremaan tyynyä etten ulvoisi kurkku suorana kivusta. En tajua mitä iloa toinen osapuoli saa minun kiusaamisestani?

• ylös 9
  • alas 10
Vierailija
Vierailija

No, emätin on täysin tunnoton.

No miksi moni sitten sanoo papa näytteiden otan tai muun emättimen ronkkimisen sattuvan?

Papa-koe otetaan kohdun suulta, ei emättimestä. Se todella sattuu kun kohtua raavitaan!

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija
Minusta tuntuu helvetin tuskalliselta kun kohdunsuutani tökitään ja rynkytetään. Välillä joudun purremaan tyynyä etten ulvoisi kurkku suorana kivusta. En tajua mitä iloa toinen osapuoli saa minun kiusaamisestani?

Kiljupa ensi kerralla niin rynkyttäjä luulee sinun kiljuvan riemusta

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.