Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

21v ja kohdunpoisto edessä :(

Vierailija
01.05.2014 |

Olen kärsinyt ajoittain oudosta paineentunnosta alavatsalla. Joskus paino tuntui oikealla alavatsalla, joskus navan alapuolella. Pistin suolistovaivojen piikkiin, vatsani kun on aina elänyt omaa elämäänsä.

Sitten alkoivat kuukautishäiriöt. Tiputtelua tuli ovulaation aikana ja kuukautisvuoto oli vaihtelevaa, joskus kuukautiset jäivät kokonaan pois. Minulla on hormonikierukka, ajattelin vuotohäiriöiden johtuvan siitä.

Taas tunsin kuinka alavatsaa painoi, tällä kertaa tuntui kuin jotain repeytyisi. Varasin ajan lääkäriin. Sisätutkimuksen jälkeen lähetettiin ultraan. Kohdunsuulla ja kohdussa on kaksi isoa myoomaa, toinen 10cm. Outoa, olen hoikka enkä tunne niitä mitenkään...

Leikkaus edessä. Leikkaus voidaan tehdä kohdunkaulan tähystyksessä ja kohtu pitäisi leikata kokonaan pois. Ensi viikolla lääkäriaika leikkauksen suorittavan lääkärin luona.

Minua ahdistaa.

Olen ollut 15-vuotiaasta lähtien suhteessa ja tulin 16 vuotiaana raskaaksi. Sen kummemmin miettimättä tein abortin, lukio oli juuri alkanut.

Minusta tuntuu, että karma rankaisee minua :( Suren valtavasti aborttia nyt ja koen olevani masentunut. Onko mitään keinoa yrittää leikata myoomat pois niin, että kohtu säästyisi? Olen aina halunnut suuren perheen, nyt meni matto alta ja pahasti :(

Miten tästä pääsee ikinä yli :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko kierukka synnyttämättömillekkin naisille? 😲

Vierailija
22/22 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta