En käsitä miksi miehet kuolaavat perääni
Olen reippaasti ylipainoinen (170cm/105kg) parikymppinen nainen. Ja minusta on todella outoa että on samaa ikäluokkaa olevia ns. laatumiehiä (hyvännäköisiä, sosiaalisia, mukavia, korkeakoulutettuja tai kk:ssa opiskelevia ja menestyviä) jotka käyvät muhun ihan kuumana. En käsitä.
Onko täällä muitakin "kohtalotovereita"? :D
Kommentit (55)
Mä oon kyllä parhaat panot saanut, sanotaanko nyt vaikka, aika isoilta naisilta. Eivät pihtaa ja saa panna ihan missä asennossa vaan, nuolla pillua ja ottavat suihin. Osa antaa panna peppuunkin.
Katsoin vähän aikaa sitten dokumentin Kuubasta, jossa miehet palvovat kaiken kokoisia ja muotoisia naisia (mutta naiset myös miehiä) ja kaikilla naisilla näytti olevan todella hyvä suhde omaan kehoonsa -itsevarmuutta riitti. Yhdeksi syyksi arveltiin mainosten puuttumista, Kuubassa on kiellettyä mainostaa, ja toiseksi syyksi arveltiin köyhyyttä: ilmaiset huvit olivat musiikki, tanssi ja seksi. Seksuaalisuus olikin hyvin pinnalla koko ajan ja siitä puhuttiin vapaasti. Ja päinvastoin kuin monissa etelä amerikan maassa, kuubassa naisten emansipaatio on syvälle juurtunut, eikä machokulttuuri jyrää (ainakaan niin pahasti). Sori, meni vähän ot...
En ota kantaa siihen, voiko lihavat olla kuumia, mutta minkälaisille naisille oikeasti miehet tulevat suoraan sanomaan että "haluan panna sua"? Mä olen 45-vuotias, eikä vielä ole tuollaista kommenttia tullut. Joko olen todella epähaluttava, tai sitten puhetyyli on muuttunut tosi paljon. Tai ap on niin kuuma, että miehet kertakaikkiaan sekoaa eikä pysty pidättelemään himojaan. Minkälainen pukeutumistyyli sulla ap on, ja miten yleensä käyttäydyt itse julkisilla paikoilla?
Chubbychasers. Ne haluaa olla sun feedersejä.
Olisi kyllä kiva nähdä kuva 170cm/105kg naisesta, jonka perään komeat ja menestyneet miehet kuolaavat. Kuolaavatko nämä miehet erityisesti sinun perään vai myös sinun perään kaikkien muiden naisten lisäksi?
Ehkä tulkitset miehet väärin? Ehkä he pitävät sinua kivana kaverina, mutta itse luulet toisin.
Ne kuolaa sun perää koska on ns peppumiehiä. Tissimiehet kattelis sitten ryntäitä.
Se johtuu miesten huonosta itsetunnosta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:07"]Olisi kyllä kiva nähdä kuva 170cm/105kg naisesta, jonka perään komeat ja menestyneet miehet kuolaavat. Kuolaavatko nämä miehet erityisesti sinun perään vai myös sinun perään kaikkien muiden naisten lisäksi?
[/quote]
Kyllä nää miehet muidenkin (ja monen kokoisten) naisten perään kuolaa. Siksi ihmettelenkin kun eivät mitään chubbychaserseja ole.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:12"]Ehkä tulkitset miehet väärin? Ehkä he pitävät sinua kivana kaverina, mutta itse luulet toisin.
[/quote]
Jos nämä tulevat suoraan sanomaan että pitävät minua älyttömän kuumana ja haluaisivat panna minua, niin siinä ei hirveästi jää tulkinnan varaan.. Kaverit osaan erottaa näistä. :D
Sinusta en osaa sanoa, mutta minne vain menee niin näkee pariskuntia joissa toinen on läski ja toinen ei ole. Se ei ole lainkaan harvinaista missään ikäryhmässä.
En tiedä miksi jotkut tykkäävät pulskasta ja jotkut hoikasta, tai miksi jotkut ovat kiinnostuneita koosta ja toiset eivät, mutta niinpä se nyt näkyisi olevan.
Ehkä voit kiittää tästä huomiosta persoonaasi, ehkä ulkomuotoasi, kuka tietää.
Painoin kerran 105kg ja sitä enempää en ole painanut. Olen vähintään 179cm ja kävin silloin ahkerasti salilla. Vyötärö oli kuitenkin aivan liian iso ollakseen terveissä rajoissa.
No ilmeisesti lihavuus ei ole onneksi naisille yhtä vakava terveyshaitta. Naisilla on helppoa; vaikea kuvitella että kukaan 'menestyvä' nainen olisi lähestynyt minua silloin kun kassialmakaan ei lähesty nyt.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:25"]
Jos nämä tulevat suoraan sanomaan että pitävät minua älyttömän kuumana ja haluaisivat panna minua, niin siinä ei hirveästi jää tulkinnan varaan.. Kaverit osaan erottaa näistä. :D
[/quote]
Miehet luulevat, että noin lihavalta saa pillua helpommin.
Mulla yksi eksä tykkäsi pyöreistä.hän tosi komea ja naimisiin meni kauniin pyöreän kanssa.