Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä miksi miehet kuolaavat perääni

Vierailija
01.05.2014 |

Olen reippaasti ylipainoinen (170cm/105kg) parikymppinen nainen. Ja minusta on todella outoa että on samaa ikäluokkaa olevia ns. laatumiehiä (hyvännäköisiä, sosiaalisia, mukavia, korkeakoulutettuja tai kk:ssa opiskelevia ja menestyviä) jotka käyvät muhun ihan kuumana. En käsitä.

Onko täällä muitakin "kohtalotovereita"? :D

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mä olen kasvoilta kaunis ja normaalipainoinen nainen. Olen kyllä aika suosittu miesten keskuudessa, mutta miehet pyytävät vain nroa tai treffeille, seksiehdotuksia en koskaan saa.

En halua kuulostaa loukkaavalta, mutta niinhän se on, että miehet yrittävät saada seksiseuraa naisista, joiden uskova ns antavan helpommin. Ainakin näin olen tuolla kapakoissa ja baareissa huomioinut.

Vierailija
22/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen korkeakoulun käynyt menestyvä laatumies =D  =D Montakohan tuollaista Suomesta löytyy ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaunis ja hyvä tyyppi niin haittaako se paino?

Vierailija
24/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiloja katso, että joku voi toisesta kiinnostua :) Kiinnostun minäkin aina ruipeloista miehistä. Lihaksikkaat taas saavat oksentamaan.

Vierailija
25/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kamalia kommentteja. Miksi AINA jos joku pyöreä nainen sanoo, että hänellä riittää miehiä, se pitäisi kyseenalaistaa. Minunkin tuttavapiirissäni suoraan sanottuna lihavimmalla on aina ollut eniten miehiä, ei ole helppo vaan niin aurinkoinen ja kaunis ihminen kuin olla saattaa. Sukulaiseni on isokokoinen nainen ja hänellä on aina ollut komea laiha mies. Jotkut nyt sattuvat katsomaan muutakin kuin bmi:tä tai housujen kokoa.

Vierailija
26/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:39"]

Ompa kamalia kommentteja. Miksi AINA jos joku pyöreä nainen sanoo, että hänellä riittää miehiä, se pitäisi kyseenalaistaa. Minunkin tuttavapiirissäni suoraan sanottuna lihavimmalla on aina ollut eniten miehiä, ei ole helppo vaan niin aurinkoinen ja kaunis ihminen kuin olla saattaa. Sukulaiseni on isokokoinen nainen ja hänellä on aina ollut komea laiha mies. Jotkut nyt sattuvat katsomaan muutakin kuin bmi:tä tai housujen kokoa.

[/quote]

Mutta miksi on niin vaikea hyväksyä sitä, että joitakin voi kiinnostaa se BMI ja ei halua tyttö- tai poikaystäväkseen lihavaa ihmistä? Jotkut pitävät pullukoista, toiset ei. Miksi on muka jotenkin hyväksyttävämpää sanoa, että pitää lihavista ihmisistä kuin se, että ei? 

Vierailija
27/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi on niin vaikea hyväksyä sitä, että joitakin voi kiinnostaa se BMI ja ei halua tyttö- tai poikaystäväkseen lihavaa ihmistä? Jotkut pitävät pullukoista, toiset ei. Miksi on muka jotenkin hyväksyttävämpää sanoa, että pitää lihavista ihmisistä kuin se, että ei? 

Sitä hoetaan koko ajan joka paikassa kuinka ei saa olla lihava ja vain laihat on onnellisia ja miehiä piisaa. Pointtini oli se, että miksi pitää tulla sanomaan lihavalle ihmiselle joka sanoo, että hänellä riittää vientiä, että " EI voi pitää paikkansa, olet lihava, ei sinulla voi olla miehiä, ei ne halua susta muuta kuin helppoa seksiä, Vain laihoilla voi olla sutinaa.. " ja niin edelleen.

[/quote]

Vierailija
28/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 08:47"]Ehkä ne katsovat inhoa silmissä? Itse en ainakaan kuolaisi lihavan perään...

Mies26

[/quote]Taidat oikeasti olla nainen 26, epätoivoisesti salilla ravaava ja jokaista suupalaa kyttäävä. Olet hoikka ja nätti, mutta silti sinulla on surkea itsetunto, jota sitten yrität pönkittää haukkumalla niitä, joita pidät itseäsi rumempina, eli lihavia. Ja sinulle tulee ihan järkytyksenä, että komea mies voi kiinnostua myös lihavasta naisesta, koska itsevarma nainen on seksikäs. Minä painan yli 100 kiloa, mutta niin vain seuraa riittää, olen iloinen, ystävällinen ja itsevarma :-) .

Vierailija
29/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37: no ehkä siksi kun 99% miehistä sanoo tykkäävänsä hoikista ja sporttisista naisista ja useat puhuu halveksivasti lihasvista naisista. Katso vaikka jonkun nettideittipalsta ilmoituskia; moiniko mies haluaa ylipainoisen naisen ja moniko hoikan. Toki vahemmat miehet voi tykätä pulskista, mutta nimenomaan nuoret haluaa hoikan..

Vierailija
30/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:21"]Internet on täynnä läskejä naisia jotka keksii näitä juttuja että "mies valitsi minut vaikka tarjolla oli superlaihoja kukkakeppejäkin" koska ne luulee että se saa maailman vähitellen hyväksymään epäterveen ylipainon.

[/quote] Tai sitten se on totta? Tuliko tällainen mieleen?

Vierailija
31/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:39"]

[/quote] Ap itse kyseenalaistaa asian ihmettelemällä miksi ne miehet kuolaavat. Harjoittele enemmän luetunymmärrystä.

Vierailija
32/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettet osaa nauttia kyseisestä asiasta, vai ihan päällekkö käyvät?

Vierailija
33/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:47"]

[/quote]Taidat oikeasti olla nainen 26, epätoivoisesti salilla ravaava ja jokaista suupalaa kyttäävä. Olet hoikka ja nätti, mutta silti sinulla on surkea itsetunto, jota sitten yrität pönkittää haukkumalla niitä, joita pidät itseäsi rumempina, eli lihavia. Ja sinulle tulee ihan järkytyksenä, että komea mies voi kiinnostua myös lihavasta naisesta, koska itsevarma nainen on seksikäs. Minä painan yli 100 kiloa, mutta niin vain seuraa riittää, olen iloinen, ystävällinen ja itsevarma :-) .

[/quote]

Niin, voithan sinä uskotella itsellesi niin. Ei ole minun ongelmani, että vedät herneen nenään siitä, että minun kauneusihanteeseeni ei kuulu lihavat naiset. En ole sen takia yhtään sen parempi tai huonompi ihminen kuin kukaan muukaan.

Vierailija
34/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi koskaan ymmärtää miesten tilannetta :/

Vierailija
35/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]No kukas on muuta väittänyt? En minä suinkaan lihavana oleta, että kaikki miehet pitävät ulkonäöstäni. Varmasti on niitä, joiden mielestä olen oksettavan ruma, sitten on niitä, joille ulkonäkö ei juuri merkkaa, ja sitten on niita joiden mielestä olen hyvännäköinen. Makuasioita. Uskoisin että suurin osa ihmisistä pitää normaalipainoisista, vaikka lihava olenkin. Sitten on pieni joukko joka pitää erittäin laihoista, ja pieni joukko joka pitää lihavista. Sitten on niitä, joille tosiaan kelpaa mikä tahansa näistä, kunhan luonne ok :-) .

Vierailija
36/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit. Selitys voi olla niin yksinkertainen jos et käytä ehkäisypillereitä.

Vierailija
37/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan sama mitä netissä seuranhakupalstalla lukee, tai mitä ihmiset Sanovat. Kaikilla on oma makunsa, jotkut tykkää vatsalihaksista, osa pehmeydestä. Osa rakastaa isoja rintoja, osa taas ei. Mutta miksi silti pitää sanoa, että nuoret miehet haluaa vain hoikkia ja sporttisia. Minä tiedän vaikka kuinka monta 25-vuoden molemmin puolin olevaa miestä, jotka tykkää kun "naisessa on jotain mistä ottaa kiinni" Onko se vaikea sulattaa vai kykyä olemaan ymmärtämättä,että sinun laihuusihanteesi ei välttämättä osu 6 miljardiin muuhun!

Vierailija
38/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:47"]

[/quote]

Niin, voithan sinä uskotella itsellesi niin. Ei ole minun ongelmani, että vedät herneen nenään siitä, että minun kauneusihanteeseeni ei kuulu lihavat naiset. En ole sen takia yhtään sen parempi tai huonompi ihminen kuin kukaan muukaan.

[/quote] E n minä siitä mitään hernettä nenään vetänyt, kunhan kuittailin, kun jotenkin tuli sellainen olo että nainenhan se siellä. Mutta jos niin ei ole, pyydän syvästi anteeksi;-).

Ja ihan vapaasti saat pitää kauneusihanteesikin, kunhan et yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä. Varmaan suurin osa pitää laillasi hoikista, mutta on myös niitä jotka pitävät lihavista.

Vierailija
39/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:59"]

[/quote] E n minä siitä mitään hernettä nenään vetänyt, kunhan kuittailin, kun jotenkin tuli sellainen olo että nainenhan se siellä. Mutta jos niin ei ole, pyydän syvästi anteeksi;-).

Ja ihan vapaasti saat pitää kauneusihanteesikin, kunhan et yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä. Varmaan suurin osa pitää laillasi hoikista, mutta on myös niitä jotka pitävät lihavista.

[/quote]

Ei sinun tarvitse omaa mielipidettäsi minulta anteeksi pyytää, sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Enkä missään kohdassa sanonut, että kaikki miehet haluavat laihan naisen. Ehdotin yhtä vaihtoehtoa sille, että miksi aloittaja saa huomiota miehiltä, sillä siitähän tässä keskustelussa on kyse. Aloittaja ei ymmärrä syytä huomiolle. Sanoin vain oman mielipiteeni, että minä itse en lihavalle huomiotani antaisi.

Vierailija
40/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kerännyt mainetta ihan parhaana suikkuliin ottaja? Siinä kilot haittaa kun lopulta ampuu lastin suoraan kurkkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän