Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä miksi miehet kuolaavat perääni

Vierailija
01.05.2014 |

Olen reippaasti ylipainoinen (170cm/105kg) parikymppinen nainen. Ja minusta on todella outoa että on samaa ikäluokkaa olevia ns. laatumiehiä (hyvännäköisiä, sosiaalisia, mukavia, korkeakoulutettuja tai kk:ssa opiskelevia ja menestyviä) jotka käyvät muhun ihan kuumana. En käsitä.

Onko täällä muitakin "kohtalotovereita"? :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:25"]

Jos nämä tulevat suoraan sanomaan että pitävät minua älyttömän kuumana ja haluaisivat panna minua, niin siinä ei hirveästi jää tulkinnan varaan.. Kaverit osaan erottaa näistä. :D

[/quote]

Miehet luulevat, että noin lihavalta saa pillua helpommin.

[/quote]

Outoa koska mä en ole mikään helppo tapaus, ja monilla näistä miehistä on oikeasti hyvännäköiset tyttöystävät

Vierailija
2/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne silti luulla vaikka mitä. Ehkä oot vaan hyvän näköinen ylipainoinen sitten. Tai jotenkin erityisen seksuaalisen oloinen... Oon sua vähän pidempi ja lihavimmillani ollut melkein samassa BMI:ssä, mutta ei ole ikinä vieraat miehet ehdotelleet mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut sama juttu. Oma painoni heittelee rajusti elämäntilanteesta riippuen, olen pahimmillani ollut 130kg ja parhaimmillani 80kg. Paino vaihtelee aika paljon vuodenkin sisällä; nousee nopeasti ja laskee nopeasti. Oli paino mikä tahansa, löydän aina seuraa komeista, itsestään huolta pitävistä miehistä, joiden en olisi kuvitellutkaan katsovan minun suuntaani. En harrasta yhden yön juttuja, joten puhun tässä seurustelukumppaneista.

Vierailija
4/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne katsovat inhoa silmissä? Itse en ainakaan kuolaisi lihavan perään...

Mies26

Vierailija
5/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 08:47"]

Ehkä ne katsovat inhoa silmissä? Itse en ainakaan kuolaisi lihavan perään...

Mies26

[/quote] minä minä minä minä, niin ei ne muutkaan.

Vierailija
6/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi se on sinusta outoa?

Vierailija
7/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkö ne käy kuumana sinuun?

Vierailija
8/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja miehiä ?

Vierailija
9/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai käytät heitä hyväksi?

Vierailija
10/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet, kerrotko hieman tarkemmin kuin vaan parikymppinen.

Vierailija
11/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selitä ap :)

Vierailija
12/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatumies ei kyllä mene puhumaan naiselle panohaluistaan ekana.

Vierailija
13/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet on täynnä läskejä naisia jotka keksii näitä juttuja että "mies valitsi minut vaikka tarjolla oli superlaihoja kukkakeppejäkin" koska ne luulee että se saa maailman vähitellen hyväksymään epäterveen ylipainon.

Vierailija
14/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole noin ylipainoinen, mutta saan myös hyvin paljon huomiota osakseni. Mun kohdalla kyse on varmaan siitä että olen herttaisen naapurintytön näköinen normaalisti ja sitten kun lähdenkin viihteelle loksahtaa miesten suut ihan puhtaasta hämmästyksestä auki ja auki pysyvät. Joskus se nauratta.

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:01"]

Olen reippaasti ylipainoinen (170cm/105kg) parikymppinen nainen. Ja minusta on todella outoa että on samaa ikäluokkaa olevia ns. laatumiehiä (hyvännäköisiä, sosiaalisia, mukavia, korkeakoulutettuja tai kk:ssa opiskelevia ja menestyviä) jotka käyvät muhun ihan kuumana. En käsitä.

Onko täällä muitakin "kohtalotovereita"? :D

[/quote]

Vierailija
15/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu siitä, että tunnut liikkuvan aika kinkyissä piireissä. Ei mun ympäristön miehet ole koskaan olleet sellaisia, että puhuvat noin ällöttävästi kenellekään naiselle. Työpaikallako ne sulle panohalujaan kertoo, kadulla vai missä? Pukeudutko sä jotenkin maksullisen naisen tyyliin, vai miksi ihmeessä miehet käyttäytyy sua kohden noin törkeästi? En tiedä yhtäkään ystäväänikään jolle olisi noin puhuttu normaalissa tilanteessa.

Vierailija
16/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä näinkin provoilla. Kukaan terve mies ei kyllä kuolaa minkään löysän läskin perään jos muutakin on saatavilla.

Jos tämä on totta, niin joko tulkitset asian vallan väärin tai sitten ne miehet on jotain sairaita mieleltään. Fakta on se, että laski ei kiihota kuin poikkeustapauksissa.

Vierailija
17/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niillä on siis tyttikset ja ne haluais pettää niitä sun kaa, niin et kai sä nyt kauheen otettu voi tosta huomiosta olla - eli kusipäiden huomiosta?

Vierailija
18/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain parikymppisillä miehillä voi olla jotain vetoja kaveriporukan kesken, että kuka onnistuu pokaamaan ällöimmän naisen ;) Varsinkin juuri sellaisilla perinteisillä kauppisopiskelija-tyypeillä.

Vierailija
19/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kasvosi kauniit? Kauniiden kasvojen kera tuollainen paino ei ehkä haittaa, olet ihanan runsas.

Vierailija
20/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee mieleen, että ne miehet pilaillee kustannuksellasi:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi