Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa jos 26-vuotiaalla on ollut vain yksi seksikumppani?

Vierailija
01.05.2014 |

Taidanpa nykyään olla melko harvinaisuus. Aloin 20-vuotiaana seurustella nykyisen mieheni kanssa ja muiden kanssa en ole ollut. Tuntuu jotenkin toisaalta surulliselta, että saisin kokea sen alkuhuuman ja rakastumisen suurine himoineen vain yhden kerran..Täytyy myöntää, että välillä häivähtää pieni kateuden peikko, kun kuulen kavereideni löytäneen baarista miehiä ja tuoneen joskus kotiinkin jonkun. Sitten hehkutetaan kuinka ihanaa on ollut ja itsellä se alkuhuuma on ollut joskus vuosia sitten... Kohtalotovereita?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se supernoloa kun miehet antaa baarissa joka viikonloppu naisille????

Vierailija
4/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:39"]No onko se supernoloa kun miehet antaa baarissa joka viikonloppu naisille????

[/quote]

On. Tautisia paskoja kaikki.

Vierailija
5/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:39"]No onko se supernoloa kun miehet antaa baarissa joka viikonloppu naisille????

[/quote]

On. Tautisia paskoja kaikki.

Vierailija
6/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko että nykkyisen miehesi kanssa ei luista enää? Siinä tapauksessa olet vielä ihan riittävän nuori nuori vaihtamaan ja kokemaan alkuhuuma uudestaan.

Vierailija
7/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse olen juuri täyttänyt 22 ja edellisestä panosta tulee kuluneeksi ens kuussa 2 vuotta, mutta ollaan vielä nuoria, joten ei kiirettä! Kyllä mäkin välillä mietin, että tässä iässä pitäs kokea kaikki ja olla super aktiivinen seksuaalisessa mielessä, että onko mussa jotain vialla, mut en anna sen loppujen lopuksi määrittää mua ihmisenä.

Vierailija
8/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei, miehellä voi olla.

Vierailija
9/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Miehelleni (37v) minä olen toinen seksisuhde. Ei kuulema enää kaipaa kolmatta, jos/kun kaikki menee hyvin.

Vierailija
10/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 20:43"]

Sehän on mahtava juttu ja hienoa, kun on menettänyt tärkeän asian puolisolleen. :)

[/quote]

Näin minäkin ajattelen, 26-vuotias ja yhden kumppanin kanssa ollut.

Vierailija
11/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 20:40"]

Taidanpa nykyään olla melko harvinaisuus. Aloin 20-vuotiaana seurustella nykyisen mieheni kanssa ja muiden kanssa en ole ollut. Tuntuu jotenkin toisaalta surulliselta, että saisin kokea sen alkuhuuman ja rakastumisen suurine himoineen vain yhden kerran..Täytyy myöntää, että välillä häivähtää pieni kateuden peikko, kun kuulen kavereideni löytäneen baarista miehiä ja tuoneen joskus kotiinkin jonkun. Sitten hehkutetaan kuinka ihanaa on ollut ja itsellä se alkuhuuma on ollut joskus vuosia sitten... Kohtalotovereita?

[/quote]

Itse olen 30-vuotias ja avomieheni on ainut jonka kanssa olen seksiä harrastanut. Menetin hänelle neitsyyteni 17-vuotiaana. Samaten kaksi vanhaa kaveriani ovat olleet ainoastaan nykyisten miestensä kanssa.

Itsekin olen joskus ikävöinyt sitä tunnetta kun toisen läheisyys saa perhoset lepattamaan vatsassa ja sydämen pamppailemaan. Niistä ajoista on niin kauan.

Mutta en vaihtaisi miestäni mistään hinnasta.

Vierailija
12/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi 26-vuotias ja takana vasta 2 eri miestä, enkä koskaan seurustellut. Oon kait harvinainen tapaus, kun nuorempana seksi ei kiinnostanut yhtään. Nyt mua kieltämättä harmittaa kun haluisin kerärä lisää kokemuksia, mutta yökerhoissa miehet suosivat nuorempia, ja mun kohdalla vähän noloa siellä bilettää yksin 18-kesäisten seassa, kun kaverini ovat jo vakiintuneet ja juoksunsa juosseet. Joten voi olla hankalampaa aloittaa tyhjästä tässä iässä :D.

Vierailija
13/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole noloa. Kertoo kyvystä sitoutua. Ja seksielämä voi olla aivan loistavaa ja riemukasta pelkästään yhden kumppanin kanssa harjoitellen. Jos 26-vuotiaalla on esim. 26 seksikumppania olllut, niin se on noloa enemänkin.

Vierailija
14/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää paljonko seksikumppaneita sitten esim 20-25v naisella on ollut keskimäärin..kun tuon jälkeenhän niitä voi vielä tulla lisää mut minkä verran on tuossa vaiheessa kertynyt.

Vierailija
15/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 07:57"]

Olisi mielenkiintoista tietää paljonko seksikumppaneita sitten esim 20-25v naisella on ollut keskimäärin..kun tuon jälkeenhän niitä voi vielä tulla lisää mut minkä verran on tuossa vaiheessa kertynyt.

[/quote]

niin ja moniko vielä 26 v. neitsyt ?

Vierailija
16/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehdottanut miehellesi kimppaa, siinähän noita kokemuksia saisi muistakin ja ihan luvan kanssa :)?

Vierailija
17/46 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 08:22"]

Oletko ehdottanut miehellesi kimppaa, siinähän noita kokemuksia saisi muistakin ja ihan luvan kanssa :)?

[/quote]

No ei kannata hyvää suhdetta tuolla säätämisellä pilata.

Vierailija
18/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mahtava juttu ja hienoa, kun on menettänyt tärkeän asian puolisolleen. :)

Vierailija
19/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noloa. Multa meni vasta neitsyys tuossa iässä :D . Ja tämä tarina on kuulkaa tosi.

Eipä niitä miehiä ole montaa ollut muutenkaan. Ikää nyt 44. Enkä enempää tarvikaan, aviomies on niin taitava sängyssä että huh huh ja oksat pois.

Vierailija
20/46 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 20:43"]Sehän on mahtava juttu ja hienoa, kun on menettänyt tärkeän asian puolisolleen. :)

[/quote]

Vanhanaikaista puhua jostain menettämisestä.

Joo, kohtalotovereita varmasti on, kuten itsekin olen, jo 34v. Kaiken huipuksi miehenikään ei enää koe seksuaalista vetovoimaa mua kohtaan, joten ankea loppuelämä siltä osin luvass , ellei sitten joitakin muutoksia tapahdu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän