Lapsettomat naiset ovat älykkäämpiä kuin äidit
Mutta kaikkihan sen jo tiesivätkin :)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 20:45"]Joo en lukenut juttua mutta olen tyhmentynyt lapset saatuani. Ei ole pesän pörröisin mehiläinen kun vuosia nukkuu pätkissä ja lyhyitä yöunia.
[/quote]
Mä vasta odotan esikoista ja oon silti jo tyhmentynyt. Ihan hävettää olla töissä kun ei muista mitään eikä tajua mitään asioista, jotka kyllä ennen sujuivat ihan ongelmitta. Onneksi enää reilu kuukausi äitiyslomaan, ehkä tää on hyvä Lähtölaskenta elämään, joka kohta asiantuntijatyön sijaan koostuu päivästä toiseen samoista loputtomista kotitöistä ja vauvanhoitorutiineista.Ei kai tuota arjen puuduttavuutta pimahtamatta kestäisikään, jos olisi älyllisen suorituskykynsä huipulla.
Tosin uskon, että tyhmeneminen koskee yhtälailla koti-isiä.Ihminen on sopeutuvainen eläin ja älykkyys ei ole ensimmäinen ominaisuus, mitä kotiarjessa pienten lasten ensisijaisena hoitajana tarvitsee.
Tyhmä. Sehän on niin päin, että älykkäät eivät tee lapsia. Lapsettomuus ei kenenkään älyä lisää, mutta jos haluaa luoda uraa, niin siihen ei välttämättä perhe sovi.
Justusta voisi myös päätellä että älykkäät naiset ovat lesboja....
Tai siten älykkäät naiset eivät viehätä miehiä. Toimii myös toisinpäin. Älykkönörtti ei ole se joka saa naiseten pöksyt märiksi ja tekemään lasta.
Juu uskotaan. Mutta sitä en lakkaa ihmettelemästä, että ne älykkäät ihmiset, joita tunnen, eivät tavallisen rahvaan seurassa sitä koskaan korosta.
Mä olen kyllä aina ollut tasaisen tyhmä.