Herranjestas mun uudet rinnat on kauniit
Niin symmetriset, terhakat ja pyöreät. Leikkauspöydälle jäi 1,4kg ja nänni nousi jotain 10cm ylemmäs. Ei ollu edes teininä näin hienoja tisuja. Ja mitä tulee terveyteen, niin ryhti parani, selkä-, hartiajumit on kadonnut. En ymmärrä että joku haluaa isot rinnat.
Kommentit (38)
Onnea! Mä olen täällä ihan onnessani sun uusista tisseistä! Se on hienoa kun kauneusoperaatio onnistuu :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mä olen täällä ihan onnessani sun uusista tisseistä! Se on hienoa kun kauneusoperaatio onnistuu :)
Mistä tiedät? Ei ole kuvia näkynyt.
Aijaapistecomiin voi ihan nimettömänä laittaa kuvia, tämä ap:lle tiedoksi.
Jättäkää yleisanestesia pois, niin on paitsi turvallisempaa, myös halvempaa. Sillä säästää ehkä noin 1000 euroa.
Minä jättäisin myös kolmannen hoitajan pois, tai itse asiassa kaksi... yksi hoitaja riittää kyllä. Siinäkin säästää rahaa. Kannattaa keskustella kirurginsa kanssa hoitajien tarpeesta omalla kohdalla, ettei käy niin, että maksat turhista palveluista.
Älkää jättäkö vettä juomatta vahvan kipulääkkeen takia, vaikka niin ehkä haluavat. Ehkä ne pelkää että potilas kusee leikkauspöydällä, mutta sekin olisi pienempi paha kuin lievä munuaisvaurio? Juotte vain ajoissa niin ehtii tulla läpi.
Kannattaa syödä vain erittäin kevyesti ennen leikkausta, jotta verenpaine ja pulssi on matala eikä kohonnutta vuotoriskiä.
Kannattaa tosiaan avoimesti kertoa kirurgille ennen leikkausta, jos on joitakin toiveita, koska ei hän välttämättä kysy.
Huomenna sitten anonyymit kuvat
Sincc
Arvioidaan pitääkö aloitus paikkansa. Vai onko omakehua.
Sincc
Jos tulee tisseistä kuvia lupaan laittaa omasta kul*ista, siinä olisi mammoilla ihmettelemistä ihan täysi kyr - pä koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimiehet ovat jo heränneet.
Ja vielä viitsivät "tärkätyiltä" lakanoiltaan tumputustensa jälkeenkin huudella. Aina samat vitsit, itseä varmaan naurattaa. Hyvin taas välähti, niinku aina omasta mielestä.
Selittäkääs nyt, jos kaksi naista joilla sama e-kuppi. Toisella silikonit ja toisella luomut, niin luultavasti luomurinnoilla varustettu nainen valittaa niska/hartijakipuja? Onko luomurinnat painavemmat kuin silikonit?
Jos ei ole kuvia -> ei uskota
Sincc
JOkainen tekee keholleen mitä haluaa,siihen on turha muiden puuttua. Toivottavasti olet onnellinen ja nautit kaikin rinnoin ;)
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääs nyt, jos kaksi naista joilla sama e-kuppi. Toisella silikonit ja toisella luomut, niin luultavasti luomurinnoilla varustettu nainen valittaa niska/hartijakipuja? Onko luomurinnat painavemmat kuin silikonit?
Mullakin on ollut hartiat kipeenä.
Johtuu ihan ryön teosta.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
JOkainen tekee keholleen mitä haluaa,siihen on turha muiden puuttua. Toivottavasti olet onnellinen ja nautit kaikin rinnoin ;)
Uskotaan kun nähdään.
Sincc
Annoin itselleni 40v-lahjaksi rintojen pienennysleikkauksen, ja kyllä olen tyytyväinen! Eiran sairaalassa tehtiin, maksoihan se, mutta kauan siitä haaveilinkin.
Arvet olivat tietysti pitkät, mutta ovat vuosien mittaan haalistuneet näkymättömiksi.
Tyttärelleni tehtiin ihan julkisella puolella, hänkin on erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
Onnea ap:lle 👍😊
Vierailija kirjoitti:
En ole laittamassa kuvia.
Ap
Eli koko avauksessa ei ole mitään pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että kun olet ne möhkäleet itse halunnut ja niistä maksanut, et juurikaan julkisesti kehtaa niiden aiheuttamista vaivoista valittaa.
Lisäksi meidän luomujen niska-hartiaseutua ovat painavat rinnat rasittaneet yleensä aika nuoresta asti.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää yleisanestesia pois, niin on paitsi turvallisempaa, myös halvempaa. Sillä säästää ehkä noin 1000 euroa.
Minä jättäisin myös kolmannen hoitajan pois, tai itse asiassa kaksi... yksi hoitaja riittää kyllä. Siinäkin säästää rahaa. Kannattaa keskustella kirurginsa kanssa hoitajien tarpeesta omalla kohdalla, ettei käy niin, että maksat turhista palveluista.
Älkää jättäkö vettä juomatta vahvan kipulääkkeen takia, vaikka niin ehkä haluavat. Ehkä ne pelkää että potilas kusee leikkauspöydällä, mutta sekin olisi pienempi paha kuin lievä munuaisvaurio? Juotte vain ajoissa niin ehtii tulla läpi.
Kannattaa syödä vain erittäin kevyesti ennen leikkausta, jotta verenpaine ja pulssi on matala eikä kohonnutta vuotoriskiä.
Kannattaa tosiaan avoimesti kertoa kirurgille ennen leikkausta, jos on joitakin toiveita, koska ei hän välttämättä kysy.
Juu ilman muuta kannattaa mennä sanelemaan, mitä henkilökuntaa tarvitaan ja miten heidän pitää toimia. Myös jos oikein haluaa säästää, voi vaihtaa plastiikkakirurgin lähihoitajaan. 🤦
Huomenta lehmälle vaan, kävitkö jo lypsettävänä.